Vad är Wrike?

Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike.

Vem använder Wrike?

Perfekt för medelstora företag och företag som anammar lagarbete, driver flera projekt samt kunder. Skräddarsy Wrike efter dina behov med anpassade arbetsflöden, fält och rapporter.

Var kan Wrike användas?

Moln, SaaS, webb-baserat, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Om leverantören

  • Wrike
  • Belägen i San Jose, USA
  • Grundades 2007
  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa, Andorra och 219 andra

Språk

danska, engelska, franska, italienska, japanska och 10 andra

Prissättning av Wrike

Startpris:

9,80 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Erbjuder en gratisversion

Wrike har en gratisversion och erbjuder en gratis testversion. Wrikebetald version börjar på 9,80 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • Wrike
  • Belägen i San Jose, USA
  • Grundades 2007
  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa, Andorra och 219 andra

Språk

danska, engelska, franska, italienska, japanska och 10 andra

Wrike videor och bilder

Wrike Programvara- 1
Wrike Programvara- 2
Wrike Programvara- 3
Wrike Programvara- 4
Wrike Programvara- 5
Visa 6 till
Wrike-video
Wrike Programvara- 1
Wrike Programvara- 2
Wrike Programvara- 3
Wrike Programvara- 4
Wrike Programvara- 5

Funktioner i Wrike

  • API
  • Ad hoc-rapportering
  • Agila metoder
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsplanering
  • Aktivitetsspårning
  • Analys i spelet
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Anpassningsbara fält
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • Anställdas databas
  • Anteckningshantering
  • Användarhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Automatiserad schemaläggning
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Automatisering av marknadsföring
  • Beroende spårning
  • Bilder från anställda
  • Biljettförsäljning
  • Biljetthantering
  • Brainstorming
  • Budget / Prognoser
  • Budgethantering
  • Budgetspårning / Jobbkostnad
  • CRM
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Datavisualisering
  • Diskussioner / forum
  • Dokumentgranskning
  • Dokumentlagring
  • Dra och släpp
  • Eftersläpningshantering
  • Engagemangsspårning
  • Enkel inloggning
  • Entreprenörshantering
  • Ersättningshantering
  • Eventhantering
  • Fildelning
  • Filhantering
  • Finanshantering
  • Finansiell analys
  • Finansiell riskrapportering
  • Fjärrstöd
  • Flekanalstilldelning
  • Flera kampanjer
  • Flerkanalskampanjer
  • Formulärhantering
  • Formulärsautomation
  • Färdplanering
  • Färgkoder / Ikoner
  • För projektledning inom IT
  • Försäljarstyrelse
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Godkännande arbetsflöde
  • Hantera arbetsflöde för orientering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Historisk rapportering
  • IT-kapitalförvaltning
  • IT-rapportering
  • Idéhantering
  • Importera uppgifter
  • Ingen kod
  • Innehållshantering
  • Inspelning av session
  • Instrumentbräda
  • Integrerad utvecklingsmiljö
  • Intressentdefinierade attribut
  • Jobbhantering
  • Jobbplanering
  • KPI-övervakning
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kalenderhantering
  • Kalendersynkronisering
  • Kampanjhantering
  • Kampanjspårning
  • Kanalhantering
  • Kanban- styrelse
  • Kapacitetshantering
  • Kapacitetsplanering
  • Kapitalhanteringssystem för företag
  • Kartläggning av kundresan
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Kommunikationshantering
  • Kompetensspårning
  • Konfigurerbart arbetsflöde
  • Kontaktledning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Konvertering via e-post till uppgift
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Kostnadsspårning
  • Kravshantering
  • Kunskapshantering
  • Lagerspårning
  • Leverantörshantering
  • Mallar
  • Mallhantering
  • Marknadsföringskalender
  • Medarbetarkatalog
  • Meddelanden
  • Meddelanden i realtid
  • Mediaplanering
  • Minuthantering
  • Mobilåtkomst
  • Märkning
  • Märkning av uppgift
  • Målsättning / spårning
  • Mötehantering
  • Obemannad tillgång
  • Ombordstigning
  • Online Time Tracking Software
  • Online bokning
  • Patchhantering
  • Personalhandbok
  • Personalhantering
  • Personalkalender
  • Planeringsverktyg
  • Portföljhantering
  • Prestandamätningar
  • Prestationshantering
  • Prioritering
  • Problemhantering
  • Problemspårning
  • Procent-fullständig spårning
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Processmodellering och design
  • Produktdatahantering
  • Produktkartläggning
  • Produktlivscykelhantering
  • Projektledning
  • Projektplanering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Projektspårning
  • Påminnelser
  • ROI-spårning
  • Rapportering / projektspårning
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidsdata
  • Realtidsrapportering
  • Redigering i realtid
  • Redigering/uppdatering av uppgift
  • Redovisningsintegration
  • Regelbaserat arbetsflöde
  • Releaseplanering
  • Restaureringshantering
  • Resursförfrågan
  • Resurshantering
  • Riskbedömning
  • Riskhantering
  • Riskrapportering
  • Rollbaserade behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning
  • Schemaläggning av anställda
  • Schemaläggning av event
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av underhåll
  • Schemaläggning i realtid
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Skapa instrumentpanelen
  • Skapa och designa formulär
  • Skapa underuppgifter
  • Skapande av arbetsorder
  • Spenderingsanalys
  • Sprintplanering
  • Spåra milstolpar
  • Spårbarhet
  • Spårning av framsteg
  • Spårning av förfallodatum
  • Stapeldiagram
  • Statusspårning
  • Strategisk planering
  • Säker datalagring
  • Sök / filtrera
  • Teamhantering
  • Testning / QA-hantering
  • Textredigering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Tidrapportering
  • Tidsspårning
  • Tidsur online
  • Tilldelning av tillgångar
  • Tilldelning och planering av resurser
  • Tillgänglighetshantering
  • Tillgångsbibliotek
  • Tillgångskategorisering
  • Tillståndshantering
  • Tredjepartsintegration
  • Undersökningar och feedback
  • Uppdateringar i realtid
  • Uppdragshantering
  • Uppgiftsförloppsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Upptäckt av buggar och fel
  • Utrustningsspårning
  • Varningar / Meddelanden
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Videosupport
  • Viktiga prestandaindikatorer
  • Visning av enstaka data
  • Visualisering
  • Visuell arbetsflödeshantering
  • Widgets
  • Ägarskapsspårning
  • Ändringshantering
  • Återkommande uppgifter
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Övervakning

Wrike Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Mavenlink is purpose-built technology for professional services with a resource-first architecture to field the best team, every time.
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.

Recensioner av Wrike

Medelpoäng

Totalt
4,2 (1 766)
Enkel användning
4,0 (1 766)
Kundservice
4,3 (1 766)
Funktioner
4,2 (1 766)
Valuta för pengarna
4,0 (1 766)

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
46%
4
38%
3
11%
2
3%
1
2%
David S.
David S.
CEO i Kanada
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Exceptional project management

5,0 för 4 veckor sedan Nytt

Kommentarer: Wrike has transformed our project management process dramatically. Efficiency is up, visibility on pending work is greater, and we love this product.

Fördelar:

Wrike is about as close to a "perfect" project management software for us as you can get. When buying a product, there are always going to be a few things that don't exactly work the way you'd like, but the number of those instances with Wrike are few and far between.

Nackdelar:

Nothing really, there are a few minor gripes about design decisions and a few very basic features that we (and other users) feel the product should have, but there is nothing major and they are all easily worked around.

Övervägda alternativ: monday.com, Asana och Smartsheet

Anledningar att välja Wrike: Basecamp is a great product, it just wasn't powerful enough to meet our needs.

Tidigare programvara: Basecamp

Anledningar att byta till Wrike: We reviewed all the major players in project management, and Wrike was just hands down better for our use case. None of the other products came close to meeting our use case the way that Wrike did.

Kelly m B.
Kelly m B.
System Engineer i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Wrike offers highly customizable team organization options

4,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: Wrike is one of my go-to applications for working on the go, updating tasks, and providing feedback to colleagues from any Android or iOS mobile device. Applications like email and a virtual task calendar on platforms like Google, Outlook, and Calendar may be synchronized with it.

Fördelar:

I appreciate that Wrike provides us with features and tools to make our jobs easier. I also appreciate how well the graphical interface works, and how you can utilize it to improve your output. I had a great time, and I like the variety of tools and functions available.

Nackdelar:

Even if Wrike lacks the features described so far, its usage and application adds value and guarantees the activities without any problems. I would want it to have these features.

Verifierad recensent
Write Revieuw i Senegal
Verifierad LinkedIn-användare
Datorhårdvara, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Best managing tool

3,0 för 4 dagar sedan Nytt

Kommentarer: Wrike helps us track who's doing what, establish deadlines, and follow up. Because of missing security features, I switched to Monday.

Fördelar:

It's a tool all departments can utilize to finish work quickly and without delay. Its functions let you track task progress, time, and member comments. Wrike helps our projects to be finished in record speed and with organization, making our clients happier with delivery timelines and all project activities, drawing more customers to the enterprise.

Nackdelar:

The software's various capabilities might be hard to use, thus the learning curve is considerable. Startups with few consumers may find it expensive. Due to the homepage's size, crucial notifications can be ignored.

Shayla B.
Shayla B.
Human Resources Specialist i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Internet, 1 001-5 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Intuitive Project Management System

4,0 för 4 veckor sedan Nytt

Kommentarer: With the aid of Wrike's help portal and chat customer service, I learned a lot in a short period of time. With this application, you may generate databases of important information relevant to specific projects of any data type. Through the usage of its API, you may connect to, communicate to, and receive data from other programs you may already be using.

Fördelar:

Using Wrike has helped us keep our teams on the same page when it comes to complicated projects and tasks. It has helped us integrate the product with our agile processes, manage our sprints, and generate bespoke dashboards and reporting. Creating bespoke task lists in Wrike allows me to make sure that every portion of the project is performed correctly and on time by every person that has to complete assignments. This is my favorite feature.

Nackdelar:

There is no way to set task priorities in Wrike's task management software. It is only important for a task to have a high priority setting. Because of this, it is difficult to prioritize all project activities and guide team members on which work should be completed first.

Katie F.
Marketing and Artist Relations i USA
Konsthantverk, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Katie's Wrike Review

5,0 för 2 veckor sedan Nytt

Kommentarer: Overall my experience was enjoyable with Wrike

Fördelar:

I most liked the way you can collaborate in the software with your coworkers.

Nackdelar:

I least like the way Wrike organizes the tasks for you

Övervägda alternativ: monday.com

Anledningar att byta till Wrike: Wrike seemed like the best option at the time

Programvara inom