I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Case IQ

Case IQ

Vad är Case IQ?

Ärendehanteringsprogrammet i-Sight är en webbaserad plattform som hanterar utredningar om efterlevnad och etik och rapporterar om aggregerade data för att bedöma och minska riskerna. i-Sight är en viktig del av ett kraftfullt antikorruptionsprogram, från uppgiftsinsamlande via telefon, webbformulär eller andra rapporteringsmekanismer till slutrapporter. i-Sight hjälper företag att snabbt rapportera, utreda och lösa fall av mutor, korruption och bedrägeri, vilket minimerar risken för sanktioner och böter.

Vem använder Case IQ?

Vår kundkrets består av medelstora till stora organisationer över hela världen, inom allt från finansiella tjänster, försäkringar och infrastruktur till hälso- och sjukvård, tillverkning, detaljhandel och livsmedelstjänster.

Case IQ Programvara- 1
Case IQ Programvara- 2
Case IQ Programvara- 3
Case IQ Programvara- 4
Case IQ Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Case IQ? Jämför med ett populärt alternativ

Case IQ

Case IQ

4,6 (11)
Inga priser hittades
Gratis version
Gratis provperiod
117
12
4,5 (11)
4,6 (11)
4,7 (11)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
2 210,00 US$
år
Gratis version
Gratis provperiod
211
23
4,3 (20 709)
4,3 (20 709)
4,1 (20 709)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Case IQ

QuickBooks Enterprise
Funktioner med bästa bedömningar
Fakturering
Finansiell rapportering
Kundfordringar
Zendesk Suite
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Real-Time Notifications
Stöd för biljetthantering
Cority
Funktioner med bästa bedömningar
Arbetsflödeshantering
Dokumenthantering
OSHA-registrering
QT9 QMS
Funktioner med bästa bedömningar
Dokumenthantering
Dokumentlagring
Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
A1 Tracker
Funktioner med bästa bedömningar
Claims Settlement
Real-Time Data
Spårning av skadeansökningar
VelocityEHS
Funktioner med bästa bedömningar
Efterlevnadskontroll
Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Åtkomstkontroller / behörigheter
Benchmark Gensuite EHS
Funktioner med bästa bedömningar
Efterlevnadskontroll
Incidentshantering
OSHA-registrering
LogicManager
Funktioner med bästa bedömningar
Dokumenthantering
Instrumentbräda
Riskbedömning
Salesforce Service Cloud
Funktioner med bästa bedömningar
Kontaktdatabas
Köhantering
Rapportering och analys

Recensioner av Case IQ

Medelpoäng

Totalt
4,6
Enkel användning
4,5
Kundservice
4,7
Funktioner
4,3
Valuta för pengarna
4,6

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
64%
4
36%
Dennis
Dennis
Technical Support Analyst i Kenya
Verifierad LinkedIn-användare
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

The best customer management software that i've used

5,0 för 7 år sedan

Kommentarer: Nowadays every customer query or complaint is attended to promptly

Fördelar:

There is live support 24/7 available to the users It is easily integrated with most software platforms such as Android, Windows Cost-effective

Nackdelar:

When the systems are down, this software also goes down and this makes the follow -up of the set complaints hard to effect

Steven
Quality Coordinator/SQF Practitioner i USA
Plast, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Valfilm USA i-sight Review

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: We are able to more effectively communicate the progress of case resolution to the customer. This software has improved our customer relationships. Our customer appreciate our ability to keep them abreast of how our investigations and resolutions are proceeding.

Fördelar:

We find the amount of information we can add to each case through the initial case opening module as well as the Files, Product and Root Cause/Corrective Action modules to be extremely helpful is resolving cases. This software easily replaced our former method of capturing information used to close complaints.

Nackdelar:

We have not found reporting to be helpful yet.

Luiz
HRIS Specialist i USA
Försäkring, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Latest Version (June 2023)

4,0 för 2 år sedan

Fördelar:

The features and functionality of the yellowfin was exciting to see the demo. The set up and the way the customer can now edit/create their own landing for a faster approach of what is constantly used. I really like the demo showing how the Roles for users can be adjusted (Super Admin, Accounting, etc.) on what can/ can't be done.

Nackdelar:

Configurable SSO can be done on the front end with no charge now. Would someone on the Case IQ need to work with internal IT on our end?

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Högre utbildning, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Great software

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Great experience. Software helps us with our daily maintenance of our records. We can custom run reports and get the data required to get our reporting requirements satisfied.

Fördelar:

i-Sight has been customized to perfectly meet our needs to track files. Once the software was setup based on our needs, it took our staff sometime to figure out what fields to add to make the software work for us. Now that software is working to satisfy our needs, it's great. Very easy to use and understand.

Nackdelar:

Screens (in our customized software) do not have a link to go to a previous/next record. So the web browser back button needs to be used. It's a nice to have if this was a standard feature.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Detaljhandel, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Does What it's Supposed to

5,0 för 7 år sedan

Fördelar:

i-Sight focuses mainly on incident report management. As a supply chain specialist, I also deal with customer feedback and responses. During times of incident regarding our products, it is a great deal to be able to keep data of this incident and to be able to keep log of this for future uses. It is very helpful and useful in incident management. A software every company needs.

Nackdelar:

Features are very specific and minimal. Hoping for future updates for additional useful features.