I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Vad är SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter.

Vem använder SuperOffice CRM?

Medelstora företag som är ute efter ett användarvänligt CRM-system som gör att du kan spåra säljaktiviteter, ta hand om leads, skicka riktade e-postkampanjer och snabbt svara på kundtjänstärenden.

Var kan SuperOffice CRM användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • SuperOffice
  • Belägen i Oslo, Norge
  • Grundades 1990

Support för SuperOffice CRM

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Danmark, Irland, Nederländerna, Norge, Schweiz och 4 andra

Språk

danska, engelska, finska, franska, italienska och 10 andra

Prissättning av SuperOffice CRM

Startpris:

55,00 €/månad
  • Ingen gratis provperiod
  • Ingen gratisversion

SuperOffice CRM har inte en gratisversion och erbjuder ingen gratis testversion. SuperOffice CRMbetald version börjar på 55,00 €/månad.

Prisplaner

Om leverantören

  • SuperOffice
  • Belägen i Oslo, Norge
  • Grundades 1990

Support för SuperOffice CRM

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Danmark, Irland, Nederländerna, Norge, Schweiz och 4 andra

Språk

danska, engelska, finska, franska, italienska och 10 andra

SuperOffice CRM videor och bilder

SuperOffice CRM Programvara- 1
SuperOffice CRM Programvara- 2
SuperOffice CRM Programvara- 3
SuperOffice CRM Programvara- 4
SuperOffice CRM Programvara- 5
Visa 6 till
SuperOffice CRM-video
SuperOffice CRM Programvara- 1
SuperOffice CRM Programvara- 2
SuperOffice CRM Programvara- 3
SuperOffice CRM Programvara- 4
SuperOffice CRM Programvara- 5

Funktioner i SuperOffice CRM

  • Aktivitetspanel
  • Alerts/Escalation
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • Arbetsflödeshantering
  • CRM
  • Call Center-hantering
  • Citat / uppskattningar
  • Data Import/Export
  • Dokumentlagring
  • E-posthantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Försäljningsrörledning
  • Incidentshantering
  • Inkorghantering
  • Interaktionsspårning
  • Kontaktledning
  • Kunskapsbashantering
  • Köhantering
  • Lead-hantering
  • Lead-kvalificering
  • Mobilåtkomst
  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av möten
  • Segmentering
  • Självbetjäningsportal
  • Stöd för biljetthantering
  • Third-Party Integrations
  • Undersökningar och feedback
  • Uppgiftshantering
  • Varningar / Meddelanden

SuperOffice CRM Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud
Membrain är en förstklassig plattform för försäljningseffektivitet för team som arbetar med komplex B2B-försäljning för att vinna konkurrensfördelar.
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Zoho CRM ger SMBs och företag en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln som är byggd på en omnikanalsplattform. Lär dig mer om Zoho CRM
Lime CRM är ett användarvänligt CRM som anpassats efter behoven hos dina marknadsförings-, försäljnings- och kundvårdsteam för en enklare arbetsdag. Lär dig mer om Lime CRM
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Bitrix24 är nog den snabbast växande kostnadsfria CRM-programvaran och används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. E-postmarknadsföring, offerter, fakturering också.
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.

Recensioner av SuperOffice CRM

Medelpoäng

Totalt
4,2
Enkel användning
4,1
Kundservice
4,2
Funktioner
4,1
Valuta för pengarna
4,1

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
36%
4
54%
3
6%
2
5%
Magriet
Magriet
Productmanager Farma i Nederländerna
Verifierad LinkedIn-användare
Läkemedel, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

review Super office

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: our CRM is in there, we work with projects

Fördelar:

functionality, ease of use. great to have an online version also for the people on the road.

Nackdelar:

it takes a while before you understand working in SO as an admin.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Maskin- eller industriteknik, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Save time and increase overview

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Good product, easy to use.

Fördelar:

Bus storing all the customer and supplier data in one user friendly CRM package we save a lot of searching time. Who sent when the message? As it is userfriendly even salesman work happy with it, not only office people.

Nackdelar:

Some bugs are annoying and the repair information is slow and merely on the online software. On premesis takes longer or does not happen at all. Some features seem to be invented by software guys or girls but ptobably not first presented to a user panel.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Juridiska tjänster, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Expensive - make sure you need all the features

3,0 för 2 år sedan

Fördelar:

It was fully functioning, I reckon we could have gotten more value out of it if we had used more features.

Nackdelar:

It was rather expensive, it seemed hard to start with a “light” version and then add modules which would have been nice.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Läkemedel, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

SuperOffice: Easy to use, very good support

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: SuperOffice makes it very easy for me to manage my clients. It's also nice to see everyone's activity in my team. When there's some issue, SuperOffice support is very fast answering questions and solving problems. That's one of the things i admire most.

Fördelar:

The way you can arrange your variable information. It's easy to make a selection based on several factors. In that way we can perform well in several marketing activities

Nackdelar:

The development; there are not so many new features introduced last year.

Martin
Key Account Manager i Sverige
Verifierad LinkedIn-användare
Forskning, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

User-Friendly Interface with the core essentials

5,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Been using other CRM-systems and to be honest SO is the one that has been easiest to work with. Navigation through companies, contacts and also the ease to search and find for information is the thing that makes me use the CRM. For a small company that needs a tool to make all company data visual and easy to access for their daily routines I will gladly recommend the SO application.

Fördelar:

User-friendly interface Integration with Microsoft Office 365 ERP integration

Nackdelar:

Experience with web version compairing to core version Visual aspect could be improved

Michael
It manager i Sverige
Verifierad LinkedIn-användare
Elektrisk / elektronisk tillverkning, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Superoffice really good CRM

5,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Really good and fast support if anything would fail

Fördelar:

We have used Superoffice for over 15 years and the Superoffice CRM online version is a really good product, easy to use and easy to connect on whatever platform you are on

Nackdelar:

Really nothing to complain about works really good

Sabrina
Sabrina
Marketing & Customer Sales Service i Nederländerna
Verifierad LinkedIn-användare
Import och export, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Userfriendly CRM

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: We had a lot of seperate lists at our office. it was a lot of work to adjust all of the listst, now, with SuperOffice, we only have to do it once.
Another Pro is that we, as marketing, are not the only one who is responsible for all the adjustments. Sales can do it to and we always have an up to date overview.

Fördelar:

It is really easy to use. A lot of information can be found on internet. A lot of possibilities (customizable). Pirce (if you use the standard version.

Nackdelar:

customizable, but expensive and as marketeer I have to say that the marketing tool is limited

drs. Moniek
Manager Transacties & Support i Nederländerna
Verifierad LinkedIn-användare
Fastighet, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Client and project easily linked

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: I've worked with several CRM software, but this is by far the best.

Fördelar:

It is very easy to link a client to a project and reverse. Correspondence, data, information and documents can be stored and easily retrieved.

Nackdelar:

The online support is a bit slow or the button doesn't work, so you have to email separately.

Lay San
Lay San
System Coordinator & Senior Customer Service Executive i Malaysia
Verifierad LinkedIn-användare
Bil, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

One of the best CRM tools!

4,0 för 5 år sedan

Kommentarer: We will get reminder to return call for follow up. Its a great tool to improve customer satisfaction!

Fördelar:

Very easy to use, allow users to customize it to their preference. It helps me in my daily jobs, it saves me a lot of time, improve my time management as well.

Nackdelar:

so far so good, maybe it could be better if able to integrate with other software?! The user interface is slightly outdated.

Björn
Key Account Manager i Sverige
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

User friendly CRM

5,0 för 6 år sedan

Kommentarer: I have all of my customer information and sales at one place and easy to se whenever i want to have a good overview of things to be done and things that i have archived. Ill never forget anything at my work so this is my best friend at the moment.

Fördelar:

Almost everything, especially that i always can remind my self about the next thing to do.

Nackdelar:

Haven't discovered any not likeable things yet.

PAOLO
Software Engineer i Italien
Elektrisk / elektronisk tillverkning, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

CRM for different business realities

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: On average, the experience we had with Superoffice is positive. it allowed colleagues to work more as a team by sharing the information entered in the CRM for the good of the company.

Fördelar:

Superoffice has been the reference point for us as CRM for at least a couple of years. Its ease of use and integration with the e-mail client has allowed the sales department to perform various activities on customers thanks to the information collected and available in an optimal way. It is the first CRM that allowed us to integrate the data of our management program.

Nackdelar:

In some cases the integration with the mail did not work correctly, this is one of the aspects that led us to evaluate other CRMs.

Simon
Sales i Sverige
Detaljhandel, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

An easy to use CRM with many functions!

5,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Could not do without it today. Used daily and often in the phone.

Fördelar:

The selection tab is my favourite. Filter almost anything once you get your head around it. % before searchword is also a good way to find companies in your crm. It also syncs well with our NAV invoicing program so I can see sales month to month easy.

Nackdelar:

If you don´t know the company name it takes a bit longer to find out, say if you know where they are situated but haven´t got the name. The pocket version is a bit limited and could be better.

Ramin
Head of Design Office i Sverige
Flygbolag/flyg, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

A few clicks a day makes your work saved and safe!

5,0 för 5 år sedan

Kommentarer: The evaluation work, how profitable a project becomes from sales to completion is easy to monitor. Also involving project mempers and provide them with relevant information is easily done.

Fördelar:

Easy to find a specific e-mail correspondence without spending hours of search. When travelling abroad, you can reach the information needed easily over the internet.

Nackdelar:

Maybe the connectivity to the server while travelling abroad, but I suppose that is not something Super Office could do much about.

Norbert
Lease advisor i Nederländerna
Bil, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

CRM software in the car-leasing business

5,0 för 6 år sedan

Fördelar:

The overall support from the supplier is great, with periodic trainings or workshops and a quick response to issues. The software itself is straightforward to use, with numerous possibilities and a proper link with other software, e.g. Outlook.

Nackdelar:

The options and possibilities can be quite overwhelming to new users. Therefore, a new user needs to be properly introduced to SuperOffice.

Karolina
Booking manager i Sverige
Fritid, resor och turism, 501‒1 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Easy to use and fully linked CRM system

5,0 för 6 år sedan

Fördelar:

The best thing about SuperOffice is that it is connected and linked in all directions. No matter where in the system you add information it automatically connects the information on all linked parts.

Nackdelar:

Some reports can be tricky to costumize and layout may not be exactly how you want it. But it is flexible and you can build almost everything you wish.

Hanna
Inside Sales and Sale support i Sverige
Maskin- eller industriteknik, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Easy to adapt to your needs

5,0 för 6 år sedan

Kommentarer: SuperOffice is a tool you can use for so many different things, leads, orders, correspondence, e-mail send-outs, Sales.. and since I am am big fan of efficiency , this is what I like most, SuperOffice makes it easy to be efficent!

Fördelar:

Easy to use, easy to adapt to your own needs and set up for your type of business.

Nackdelar:

Hard to say, maybe that the settings for import could be a bit more advanced.

Sanne
Marketing & communication i Nederländerna
Konstruktion, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Overall happy with SuperOffice

4,0 för 6 år sedan

Fördelar:

It is userfriendly and support when needed is often quick and helpfull.

Nackdelar:

For some wanted functions or if you want to expand your own system, you can buy apps. That means it cost extra and because there is a solution (provided by others) this will not be developed bij SuperOffice anymore .

Marjan
Commercieel manager i Nederländerna
Möbler, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Good choice

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Every communication moment with a customer/ relation can be saved in the right dossier. Very easy!

Fördelar:

Easy way to save information and make it accessible for collegues.

Nackdelar:

The mobile app doesn't work very good. You need to log in very often. While the app should be an easy way to use Super Office on the way.

Michelle
Sales and service i Danmark
Detaljhandel, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Review SuperOffice

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Normally it is a very pleasant program to work with and I found all customer information really easy.

Fördelar:

When there are no disruptions, it is a very pleasant program to work with.

Nackdelar:

The last time I sense a lot of problems in the national failures. These will really have to decrease.

Peter
Account Manager i Sverige
Affärsmaterial och utrustning, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

SuperOffice CRM

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: to keep on top of all buisiness is so easy wth SO. I follow simple steps everyday and the administration is no hassle. Great and simple. I like it

Fördelar:

Simple to get started and understand, very logically built.

Nackdelar:

The onlineversion is slower than the App version on the computer.

Robb
IT Mgmt. i Nederländerna
Finansiella tjänster, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Very usefull product

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: We use this product to help our customers for quick access to the informtion they need.

Fördelar:

The software is a complete CRM system which fitts our bussiness sue.

Nackdelar:

It takes some time to adapt the working order of the product. This could be enhanced.

Camilla
Head of Administration i Sverige
Miljötjänster, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Helps me keep track of customers, suppliers and projects

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Helps me keep track of customers, suppliers and projects

Fördelar:

User friendly, easy to navigate, very nice layout

Nackdelar:

The calendar cannot be linked to Outlook in the web interface and that you can not "free text" a booking

Åsa
Project manager i Sverige
Marknadsföring och reklam, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Good CRM system

4,0 för 6 år sedan

Fördelar:

A lot of possibilities to store and search customer data in the system.

Nackdelar:

That you can't make a selection of all customer activities and documents in the same selection.

Manon
Sale and purchase i Danmark
Detaljhandel, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

The best CRM software ever!

5,0 för 6 år sedan

Kommentarer: User-friendly software!

Fördelar:

It is easy to use. All the information you need is together.

Nackdelar:

There is nothing I don't like. All the information you need is together.

Trine
Contracting Specialist i Sverige
Ledningsrådgivare, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

.

3,0 för 5 år sedan

Fördelar:

Statistics and easy to follow e-mail conversations

Nackdelar:

Slow system and too many "clicks" to get into different boxes and get information