I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

WorkInSync

WorkInSync

Vad är WorkInSync?

WorkInSync är en molnbaserad plattform för integrerade arbetsplatshanteringssystem (integrated workplace management system, IWMS) som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning.

Vem använder WorkInSync?

Företag försöker införa en hybridarbetsplatsmodell med flexi-bokning av skrivbord, bokning av möteslokaler och kafeteriaplatser, kontaktlös åtkomsthantering, saneringsspårare osv.

WorkInSync Programvara- 1
WorkInSync Programvara- 2
WorkInSync Programvara- 3
WorkInSync Programvara- 4
WorkInSync Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om WorkInSync? Jämför med ett populärt alternativ

WorkInSync

WorkInSync

4,8 (141)
2,50 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
97
6
4,8 (141)
4,7 (141)
4,7 (141)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
9,99 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
36
21
4,6 (88)
4,8 (88)
4,7 (88)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till WorkInSync

SimplyMeet.me
Funktioner med bästa bedömningar
Kalenderhantering
Kalendersynkronisering
Online bokning
Robin
Funktioner med bästa bedömningar
Bokningshantering
Desk Reservation
Online bokning
Humanity
Funktioner med bästa bedömningar
Anställdas databas
Schemaläggning av anställda
Tid och närvaro
Cameyo
Funktioner med bästa bedömningar
Enkel inloggning
Filhantering
Säkerhetskopiering och återställning
QReserve
Funktioner med bästa bedömningar
Kalenderhantering
Online bokning
Schemaläggning av resurser
HubStar Connect
Funktioner med bästa bedömningar
Desk Reservation
Mobilåtkomst
Real-Time Notifications
Spacewell
Funktioner med bästa bedömningar
Alerts/Escalation
Arbetsorderhantering
Dokumentlagring
Wrike
Funktioner med bästa bedömningar
Finanshantering
Konfigurerbart arbetsflöde
Skapa instrumentpanelen
YAROOMS
Funktioner med bästa bedömningar
Bokningshantering
Desk Reservation
Online bokning

Recensioner av WorkInSync

Medelpoäng

Totalt
4,8
Enkel användning
4,8
Kundservice
4,7
Funktioner
4,7
Valuta för pengarna
4,7

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
80%
4
20%
Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 5 001‒10 000 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

My Take on the New All in One Application in the market, Which also helps in RTO (Return To Office)

5,0 för 3 år sedan

Kommentarer: Transparency On Colleague booking and status, - Give that info on should I plan or not to office Sanitization - Need of the Hour and digitizing of Housekeep staff activity Meeting Room - Data on employee was available for in-presence meeting or not again gives that transparency.

Fördelar:

Meeting room management, Initial on-boarding with company policies to be accepted, Desk Booking with real-time sanitization update, Custom Notifications, etc..!

Nackdelar:

Aryoga Setu Integration, I understand that's the policy that the company has & we have to follow but given the current circumstances is this even relevant now?

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Turistföretag, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

The App for Future Hybrid workplace & All in One Single APP

5,0 för 3 år sedan

Kommentarer: A strong, Motivated team who has this hunger to make their name in the market and are on the correct path to achieve this. The App has reduced a lot of human & manual-dependent processes and it has brought true digitization...!

Fördelar:

Integration with Teams, Seat Booking, WFH / WFO transparency, Health Check & Office preference

Nackdelar:

The team has taken feedback on this and they have worked it out for us, Initially we dint like the outcome of the floorplan but post review with their tech and customer experience team. We were able to get a better visibility on our floor plans

Shalini
Senior social Media Executive i Indien
Marknadsföring och reklam, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

My Experience

4,0 för 4 år sedan

Fördelar:

I really liked how easy it is to use and all the features are so systematic.

Nackdelar:

It takes a lot time to log in to the Android devices and sometimes doesn't work on it.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Flexible Desking, Meeting Room Booking and Scheduling tool

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: The tool has been very engaging and user friendly. It helps me on daily basis not only to plan my day at work or home but also of my team mates. Their notifications are minimal and helpful.
I will like to highly recommend it.

Fördelar:

Flexible Desk Booking with interactive maps is an excellent feature. Booking Meeting Rooms, hardware resources and other features like meal bookings are great to have. I especially like how the tool has an element of ML and remembers my preferences. Their digipass based contactless entry is worth mentioning too.

Nackdelar:

Parking Spot booking isn't of much use to me since I have a dedicated Car park.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Detaljhandel, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Software that makes employee scheduling easy!

5,0 för 3 år sedan

Kommentarer: I think the best thing about this tool is that even if I have to generate new schedules every week, it saves me time. In general, shifts are dragged and dropped in a schedule planner, making it easier to make changes as I need to. No need to manage multiple spreadsheets

Fördelar:

Through the use of this software, our manual scheduling operations have been streamlined and simplified. It also automates payroll processing and updates timesheets.

Nackdelar:

You may find it a little tricky to use at first, but as you get the hang of it, it becomes rather simple.