Superchat

Vad är Superchat?

Superchat gives businesses the tools they need to communicate efficiently. The messaging platform helps businesses from across different industries create unique customer experiences. Our unified inbox combines the essential channels in one software. Besides a unified inbox, Superchat makes messenger marketing accessible for businesses of all sizes. Send out personalized WhatsApp newsletters that are ultimately GDPR compliant and tailored to your target group.

Vem använder Superchat?

Superchat can be used by any company, regardless of the industry in which it operates.

Var kan Superchat användas?

Moln, SaaS, webb-baserat, Android (mobil), iPhone (mobil)

Om leverantören

  • SuperX
  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Albanien, Andorra, Belgien, Bosnien och Hercegovina, Bulgarien och 49 andra

Språk

engelska, tyska

Om leverantören

  • SuperX
  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Albanien, Andorra, Belgien, Bosnien och Hercegovina, Bulgarien och 49 andra

Språk

engelska, tyska

Superchat videor och bilder

Superchat Programvara- 1
Visa ett till

Jämför Superchat med liknande produkter

Superchat

89,00 €/månad
Gratis version
Gratis provperiod
49,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
15,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
(0)
29,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod

Funktioner i Superchat

  • Allmänna recensioner
  • Anpassning
  • E-posthantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Granskningsmeddelande
  • Kontrollera recensioner
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Sök / filtrera
  • Varningar / Meddelanden

Superchat Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Actionable guest feedback that actually drives revenue. Voted #1 Guest Feedback Platform for Restaurants.
Voice, chat, email, sms and payment, all of your customer interactions managed from one single omnichannel platform, 100% cloud.
End-to-end client experience platform built for small businesses.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
A Economical & Fully- Featured platform with CRM, ERP, HCM, Project Management and Helpdesk solution with built-in integrations.
Automated texting for complete customer engagement and interaction.
Cognigy is a low-code Conversational AI Platform for Contact Center Automation.
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online
The All-in Automotive Messaging Software connecting Dealerships and Top car brands and their customers.
Sagicc is the omnichannel CX platform that helps companies with the challenge of delivering great service to large crowds of customers.
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk

Recensioner av Superchat

Medelpoäng

Totalt
4,8
Enkel användning
4,8
Kundservice
4,9
Funktioner
4,6
Valuta för pengarna
4,5

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
80%
4
20%
Verifierad recensent
CEO i Indonesien
Verifierad LinkedIn-användare
Finansiella tjänster, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Super Inbox System

5,0 i fjol

Fördelar:

Einfache Bedienung, WhatsApp Integration

Nackdelar:

E-Mail Schnittstelle, Abruf bestehender Mails

Dominik
Inhaber i Tyskland
Detaljhandel, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Rundum Perfekt: Super Software und Top Team

5,0 för 3 månader sedan

Fördelar:

Schnelle Integration, fehlende Funktionen wurden sehr schnell umgesetzt.

Nackdelar:

Bei Superchat gibt es keine Nachteile. Jede Frage oder Problem wird umgehend gelöst, nach dem Prinzip: Es gibt keine Probleme, sondern nur Lösungen :-)

Thomas
Geschäftsführer i Tyskland
Finansiella tjänster, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Revolution in unserer Kundenkommunikation

5,0 för 4 veckor sedan Nytt

Kommentarer: Unser Kommunikationstool Nr. 1 - Ich kann mir ein Leben ohne nicht mehr vorstellen.

Fördelar:

Ich kann unsere Unternehmenskommunikation mit Kunden, aber auch intern ohne SC nicht mehr vorstellen. Schneller Transport von Anliegen, unsere Kunden und Bearbeitung von allen Mitarbeitern. Notizen in Chats und jetzt neu auch Automatisierung mit Zapier. Ich halte gerade bei unseren Mitarbeitern die SC auf Ihrem privaten Handy nutzen (freiwillig) die Kundendaten getrennt vom privaten Telefonbuch. Ich kann Kunden bequem importieren und und und... Uns erspart SC viel Zeit und damit Geld.

Nackdelar:

Das es die Software erst seit 2021 gibt.

Torsten
Verwaltungsangestellter i Tyskland
Animation, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Verwaltung

4,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Gut...weiter machen!

Fördelar:

Das alle Kontaktaufnahmen über unsere Kanäle gebündel in den Superchat zusammen kommen.

Nackdelar:

Noch nicht komplett ausgereift, einzelne features wären noch toll

Frédéric
Kommunikationsfachwirt (VWA) i Tyskland
Kemikalier, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Ein Mehrwert für den Kundendialog

5,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Ein absolut unvermeidbare Anwendung zur Steigerung der Kundenkommunikation. Man steigert das Servicelevel und steht somit viel enger im Austausch mit den Kunden.

Fördelar:

Die Software ist einfach zu verstehen und zu nutzen. Es bindet die wichtigsten Kanäle ein. Dadurch lässt sich das Serviceniveau um ein vielfaches steigern. Die Kommunikation zum Kunden ist einfacher und schneller. Es werden immer wieder Funktionen verbessert und neue implementiert. Besonders die Funktion der Bewertungen ist grandios!

Nackdelar:

Die Kommunikation im Team müsste noch in der Software optimiert werden!