I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Forethought

Forethought

Vad är Forethought?

Forethought är den mest avancerade, generativa AI-agenten för kundsupport och din AI-teammedlem dygnet runt. Forethought tränas på dina unika data och upprätthåller de högsta säkerhetsprotokollen. Den generativa AI-agenten levererar naturliga konversationer genom AI och eliminerar ineffektivitet i syfte att förkorta svarstiderna, öka lösningsfrekvensen och kundnöjdheten vid varje interaktion.

Vem använder Forethought?

Forethought ger stöd till kundsupport och verksamhetsteam hos medelstora till stora företag.

Forethought Programvara- 1
Forethought Programvara- 2
Forethought Programvara- 3
Forethought Programvara- 4
Forethought Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Forethought? Jämför med ett populärt alternativ

Forethought

Forethought

4,5 (10)
Inga priser hittades
Gratis version
Gratis provperiod
58
11
4,6 (10)
4,5 (10)
4,6 (10)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
19,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
190
132
4,6 (1 680)
4,7 (1 680)
4,7 (1 680)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Forethought

LiveAgent
Funktioner med bästa bedömningar
Inkorghantering
Samtalsloggning
Samtalsövervakning
Enterprise Bot
Funktioner med bästa bedömningar
CRM
Kunddatabas
Naturlig språkbehandling
Intercom
Funktioner med bästa bedömningar
Chatt och meddelanden
Kundchatt i realtid
Livechatt
Sprinklr
Funktioner med bästa bedömningar
Hantering av flera konton
Inläggsplanering
Integration av sociala medier
Tidio
Funktioner med bästa bedömningar
Chatbot
Kundchatt i realtid
Livechatt
Zoho Desk
Funktioner med bästa bedömningar
Anpassningsbar branding
Fakturering
Prioritering
Front
Funktioner med bästa bedömningar
E-posthantering
Inkorghantering
Mobilåtkomst
Vivantio
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Incidentshantering
Real-Time Notifications
Zendesk Suite
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Real-Time Notifications
Stöd för biljetthantering

Recensioner av Forethought

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,6
Kundservice
4,6
Funktioner
4,4
Valuta för pengarna
4,5

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
50%
4
50%
Fotios
Fotios
Customer Support team lead i Grekland
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Forethought's performance is very good

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Overall, it's a great product and it helps a lot.

Fördelar:

I like how it automates everything and combines your knowledge base.

Nackdelar:

It's not always accurate. The product's AI could use some tweaking.

zarikunte
Research scholar i Indien
Elektrisk / elektronisk tillverkning, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

A User-friendly Tool for Ticket Management.

4,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Forethought has been praised for its ability to improve the efficiency of customer support operations by automating ticket tagging and routing, as well as providing agents with relevant information to resolve customer inquiries more quickly and accurately

Fördelar:

The software has been designed to prioritize tickets and improve the efficiency and productivity of businesses in various sectors such as retail, education, finance, and travel.

Nackdelar:

sometimes issues with the accuracy of Forethought's ticket tagging and routing features.it doesn't support images. it takes a bit of time to open up itself.

Celena
Customer Engagement Manager i USA
Internet, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Forethought is a solid business tool for email deflection

4,0 för 4 år sedan

Fördelar:

Contact deflection rates and configurability to improve quality.

Nackdelar:

It takes a lot of work to ensure the model fits business needs.

shivasish
STUDENT i Indien
Marknadsundersökning, 501‒1 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

It help businesses to improve their customer service operations.

4,0 för 2 år sedan

Kommentarer: For companies looking to enhance customer service processes and offer a better customer experience, Forethought's software solutions can be useful resources. Their AI-based technology has the potential to lower costs and boost productivity, which can aid companies in remaining competitive in the current market.

Fördelar:

Their main offering is "Agatha Answers," an AI-powered knowledge management platform that uses machine learning and natural language processing to automate customer support.

Nackdelar:

Although AI-based solutions like Forethought's Agatha Answers are intended to deliver precise and effective answers to customer inquiries, they might occasionally fall short of a human agent's level of accuracy.

Brayan
analista de sistemas i Colombia
Informationsteknologi och tjänster, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Si buscas una IA no dudes en Forethought

5,0 för 2 år sedan

Fördelar:

al tener una IA con aprendisaje autonomo permite que la empresa cresca de manera exponencial.

Nackdelar:

el servidor donde se encontrara alogado tiene que tener muy buenas caracteristicas para que el aplicativo no presente errores.