I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Bugfender

Bugfender

Vad är Bugfender?

Bugfender är ett molnbaserat fjärrloggningsverktyg som gör det möjligt att hitta buggarna innan dina användare gör det.

Få snabb fjärråtkomst till dina mobil- eller webbapplikationsloggar för alla användare i realtid – oavsett var i världen de befinner sig. Bugfender går längre än den vanliga kraschrapporteringen och loggar praktiskt taget allt, även när enheten är frånkopplad.

Få omedelbar insyn med användarrespons i appen och fixa buggarna snabbare än någonsin så att dina användare blir nöjda och du får de viktiga 5-stjärniga betygen.

Vem använder Bugfender?

iOS-utvecklare, Android-utvecklare, JavaScript-utvecklare och andra apputvecklare i allmänhet. Även för apptest/QA-lag och kundtjänstteam.

Bugfender Programvara- 1
Bugfender Programvara- 2
Bugfender Programvara- 3
Bugfender Programvara- 4

Är du inte helt övertygad om Bugfender? Jämför med ett populärt alternativ

Bugfender

Bugfender

4,2 (21)
29,00 €
månad
Gratis version
Gratis provperiod
27
11
4,0 (21)
4,2 (21)
4,6 (21)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
57,33 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
119
20
4,0 (98)
4,6 (98)
4,6 (98)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Bugfender

SpiraTeam
Funktioner med bästa bedömningar
Arbetsflödeshantering
Kravshantering
Upptäckt av buggar och fel
Datadog
Funktioner med bästa bedömningar
Datavisualisering
Real-Time Monitoring
Varningar / Meddelanden
Asana
Funktioner med bästa bedömningar
Projektledning
Projektplanering / schemaläggning
Uppgiftshantering
Wrike
Funktioner med bästa bedömningar
Finanshantering
Konfigurerbart arbetsflöde
Skapa instrumentpanelen
Jira
Funktioner med bästa bedömningar
Flera projekt
Problemhantering
Uppgiftshantering
Marker
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Uppgiftshantering
Upptäckt av buggar och fel
ClickUp
Funktioner med bästa bedömningar
Anteckningshantering
Mallhantering
Uppgiftshantering
Freshservice
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Incidentshantering
Stöd för biljetthantering
Caspio
Funktioner med bästa bedömningar
Arbetsflödeshantering
Datamigrering
Projektplanering / schemaläggning

Recensioner av Bugfender

Medelpoäng

Totalt
4,2
Enkel användning
4,0
Kundservice
4,6
Funktioner
4,2
Valuta för pengarna
4,2

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
33%
4
52%
3
14%
Angelo
Angelo
Lead Software Design Engineer i Filippinerna
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Easy to use, reliable, and awesome support team

4,0 för 5 år sedan

Kommentarer: They team continuously update the software and listens to their customer.

Fördelar:

Easy to implement and dashboard is very helpful.

Nackdelar:

Issues are not currently aggregated and makes it hard to close if there are many instances of the same issue. Our team have automate this since it takes time to close everything.

Svar för Beenario

för 5 år sedan

Hi Angelo, thanks for your feedback! We now have a function to open or close multiple issues at once. We're also working on aggregating issue instances so you can do this more comfortably

Alon
Mobile Team Lead i Israel
Hälsa, välbefinnande och fitness, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

General Review

4,0 för 5 år sedan

Fördelar:

1. I like that I can view my own logs that I placed in the code. 2. The option to "filter by" is great. 3. There is a significant improvement in performance. 4. There is a significant improvement in UI.

Nackdelar:

1. The crash report "filter by" is very limited. 2. The crashes usually don't say much, it's very hard to investigate, understand the origin of the crash and how to resolve. 3. The overall performance of the logs and crashes can improve significantly. 4. The "filter by" version has duplication and not working as expected, especially in the crash report. 5. Sometimes it takes time until the logs appear in the web view. 6. When you go into a certain log you have to scroll a lot to get more information. 7. When you download a log it's not understandable how much of the entire log will be downloaded. 8. How can I resolve a crash and not see it anymore? * The most important thing is that I'm working with another "crash report" tool - Raygun, and we have very different crashes there and much less, so now I'm not even sure that everything in your crash report is indeed a crash. for instance, in Raygun, I can get 2-5 crashes in a certain week and your report will say that I've got a few hundred.

Svar för Beenario

för 5 år sedan

Thanks a lot for your review! We have lots of improvements planned for the crashes area of the application, I hope you like them. I would love to learn more about the problem you mention of getting too many crashes, there are sometimes interactions when you use multiple crash collection libraries in your project. I'd also love to learn more about the usability issues you mentioned, maybe if you'd like to jump on a call we could look at it together, please feel free to reply or contact support.

Mohammad
Senior iOS Developer i Kanada
Dator- och nätverkssäkerhet, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Normal and friendly tool

3,0 för 5 år sedan

Kommentarer: I

Fördelar:

It's very easy to setup and use It's very fast and you can see the logs on the server side very quickly and help you to find the root cause.

Nackdelar:

you can't disable it in specific ViewController or ... ( imaging the user enter the sensitive information and you don't want to send them to the server ( PinCode and ...) but every time as you are using swizzling and ... can't disable it per ViewController or other places. the search is one of the main functionalities on these tools but really it's not powerful and I identified a bug and reported it about search with string + numbers but I waste my time to follow up and it was hard to talk and educate the support team. also I noticed the iOS/Android logo doesn't show correctly on the dashboard last but not least, we need search on the contents of the issue too, not only the logs!

Svar för Beenario

för 5 år sedan

Hi Mohammad, thanks for your feedback. There is the possibility of disabling automatic UI log collection for the whole app and write your own UI logs, so you have full control on what's logged. Please contact us at support if you need help with that. Was the bug about searching strings with numbers solved? It looks like you're frustrated with that, I'm sure we can resolve it if you report it. The iOS/Android logo bug you mention has already been fixed just a few days ago, thanks for mentioning that. Search on issues is something in our roadmap but not there yet, thanks for mentioning it.

Pedro
Pedro
Senior Software Craftsman i Portugal
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Easy way to have remote logging

4,0 för 5 år sedan

Kommentarer: I'd still recommend it's use in every project that has the need for remote logging.

Fördelar:

I really like how it was simple to add to the app, and simples to use for simple cases.

Nackdelar:

Searching and filtering logs is not as powerful as it could be.

Svar för Beenario

för 5 år sedan

Thanks for your review Pedro! What are the things you find missing in searching and filtering? I'd really love to hear! Please feel free to reply or contact us at support

Gisela
Software Engineer i USA
Datormjukvara, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Nice features but could be improved

4,0 för 5 år sedan

Fördelar:

The most useful feature of the software is the filtering. It allows you to customize the filtering of the search which makes it easier to find the phone bugs you are looking for.

Nackdelar:

The logs are hard to read on the web. I usually download the text file and open it in my machine. It will be nice to have a search bar on the logs. It is nice that you can do the filtering by log level but I think it should also have more features so that we can debug the logs in the Web UI itself.

Svar för Beenario

för 5 år sedan

Hi Gisela, thanks for your review! I would love to hear more about the search options you're missing. We hardly ever download the logs to use it, but yet your needs might be different than ours. Would you like to tell us more about it? Please contact me or support and we'll look into it together