Vad är Ideta?

Ideta gör det möjligt för företag att utveckla sin egen chattbott eller röstbott utan kodning.

Du kan distribuera din bot på flera kommunikationskanaler som din landningssida, Facebook Messenger, ett telefonnummer (Twilio...), Slack, Microsoft Teams osv.

Du kan ansluta till valfri programvara via API utan kodning.

Du kan använda olika bra naturliga språkbehandlingsverktyg utan kodning (Dialogflow, Luis, Watson...) och enkelt växla från en till en annan.

Vem använder Ideta?

TACTIC betjänar företag som vill utnyttja samtals-AI utan allt vanligt krångel. Användningsfallen är mycket varierande, från HR till IT och marknadsföring. Ens fantasi är den enda begränsningen.

Var kan Ideta användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Ideta
  • Belägen i 75003, Frankrike
  • Grundades 2017

Support för Ideta

  • Chatt

Tillgängliga länder

Albanien, Andorra, Belgien, Bosnien och Hercegovina, Bulgarien och 51 andra

Språk

engelska, franska

Om leverantören

  • Ideta
  • Belägen i 75003, Frankrike
  • Grundades 2017

Support för Ideta

  • Chatt

Tillgängliga länder

Albanien, Andorra, Belgien, Bosnien och Hercegovina, Bulgarien och 51 andra

Språk

engelska, franska

Ideta videor och bilder

Ideta Programvara- 1
Ideta Programvara- 2
Ideta Programvara- 3
Ideta Programvara- 4
Ideta Programvara- 5
Visa 6 till
Ideta-video
Ideta Programvara- 1
Ideta Programvara- 2
Ideta Programvara- 3
Ideta Programvara- 4
Ideta Programvara- 5

Jämför Ideta med liknande produkter

29,00 €/månad
Gratis version
Gratis provperiod
Leverantören tillhandahåller inga priser
Gratis version
Gratis provperiod
67,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
29,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod

Funktioner i Ideta

  • AI / maskininlärning
  • Anpassningsbar branding
  • Autosvarare
  • Chatbot
  • Flera kommunikationskanaler
  • Flerspråkig
  • Geotargeting
  • Kundchatt i realtid
  • Livechatt
  • Mobilåtkomst
  • Naturlig språkbehandling
  • Offline-formulär
  • Proaktiv chatt
  • Rapportering och analys
  • Samarbetsverktyg
  • Spårning av webbplatsbesökare
  • Taligenkänning
  • Transkript/chatthistorik
  • Tredjepartsintegration
  • Överföringar / dirigering

Ideta Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Live Chat & Business Messenger with omnichannel features: Calls, Live Chat, Instagram, WhatsApp, Integrations and more. All in one app.
Tidio är en kundserviceplattform som gör att du kan erbjuda utmärkt kundtjänst och generera försäljning med livechatt och chattrobotar. Lär dig mer om Tidio
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support.
Customer service CHAT AUTOMATION TOOL WITH AI chatbots to measure and INCREASE SELF-SERVICE RESOLUTION RATE and customer satisfaction.
Vergic Engage är en digital engagemangsplattform som erbjuder livechatt, chattbotar, video/röst, sociala medier baserade på kundvärde.
Programvaran ger företag kostnadseffektiva AI-samtalslösningar via chatt, e-post och röstsamtal för att omvandla kundinteraktionen.
The 2nd generation of an award-winning no-code platform for hyper-automating conversational applications and workflows.
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
A leader in Conversational AI, chatbot, and messaging technology, LivePerson helps you get the results that matter to your business.
Quiq is the platform for the next generation of digital conversations. Engage consumers with messaging, live chat, and bot solutions.
Birdeye is a reputation & customer experience platform used by over 90k businesses to get reviews, engage visitors, and grow sales.
Live and automated omnichannel chat platform helping agents and consumers to engage across digital channels.

Recensioner av Ideta

Medelpoäng

Totalt
4,7
Enkel användning
4,4
Kundservice
4,8
Funktioner
4,7
Valuta för pengarna
4,8

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
72%
4
28%
Zachary
Zachary
President i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

I wouldn’t run my business without Ideta.

5,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: We are incredibly lucky to have found such a partner. I wouldn’t run our business without them.

Fördelar:

Incredibly easy to use. Links and syncs quick, and has had 99% uptime since implementing

Nackdelar:

The UI does need tweaking. But after hearing the user feedback they already started making proactive and positive changes

Edison Augusto
CEO i Colombia
Datornätverk, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Great chatbot and easy to use

5,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: The time I've been there has seemed to me an application of a very good level and very advanced functionalities (more than expected). I was positively impressed with everything it brings.

Fördelar:

The application has many interesting features and the possibility of extending its options with dialogflow. I think it's one of the best apps I've ever bought. After you understand the interface well, you can easily implement the chatbots and adapt them to the requirements of my clients.

Nackdelar:

the interface is difficult to understand, and the options could be improved depending on where they are placed, as well as the editor, which can be improved compared to other chatbot applications. I hope they improve that part.

Youness
Digital innovation officer i Marocko
Jordbruk, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Ideta review

4,0 för 3 år sedan

Kommentarer: we were solving acces management to our headquarter

Fördelar:

its easy and self service chatbot plateforme for creating chatbots

Nackdelar:

some software buggs during the production

Svar för Ideta

för 3 år sedan

Thx for helping us making this product better.

Jorge
CEO & Founder i Mexiko
Marknadsföring och reklam, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Simple, easy to use chatbot with lot of power

4,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: I had a great experience using Ideta. Although easy to use, is full of features that I havent seen in other chatbots and I believe is really promising. For example the comments automation for Facebook. The more I know the software, the more I enjoy it.

Fördelar:

The capabilities it has for implementing a chatbot on your website. Has sliders with images for your client to chose from, easy to use dialog and store of important data. Also has out of the box validation for email (really important in my opinion) and a "are your still there?" automatic dialog.

Nackdelar:

Some out of the box features that I need to work around to cover, like Google Ads integration and some specific entities store in NLP (Dialogflow specifically). Im confident that the development team is covering this sooner than later so Im looking forward to develop new projects with Ideta.

Vinnie
Online Marketing i Australien
E-lärande, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Highly Recommended

5,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: The software works beautifully and it's packed with powerful features such as the possibility of sending images, videos, links, etc in your conversation, which is very handy as a chatbot to automate conversation flow. Its package also offers a very generous number of conversations you can have per tier making it a great opportunity for those who want to use it as a small agency and build chatbots for other business owners. The only downside in my opinion is their thinking behind the conversation flow building. Most software uses that drag-and-drop canvas to build the conversation flow, whereas Ideta's developers have to build a totally different way to do it making it a bit hard to start since you have to adapt yourself to their tool, but once you learn how it works, it super easy. It's just that initial first contact with the tool that can be a bit time and energy-consuming, and I was told that they're looking to improve it to the traditional drag-and-drop in a conversation with the team.

Fördelar:

- A lot of handy features - Very generous package - Best value for money - High-quality customer support -Highly customizable

Nackdelar:

They have their own unique way of building a chat conversation that differs from the traditional "drag-and-drop" flow.