ManageEngine ServiceDesk Plus

ManageEngine ServiceDesk Plus

Vad är ManageEngine ServiceDesk Plus?

ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.

Vem använder ManageEngine ServiceDesk Plus?

Den här programvara är lättanvänd och passar därför små och medelstora företag men har samtidigt de kraftfulla funktioner som de största företagen kräver. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar på att den här produkten för att hantera sina IT-tjänster.

ManageEngine ServiceDesk Plus-video
ManageEngine ServiceDesk Plus Programvara- 1 ManageEngine ServiceDesk Plus Programvara- 2 ManageEngine ServiceDesk Plus Programvara- 3

Är du osäker på ManageEngine ServiceDesk Plus? Jämför med ett populärt alternativ

ManageEngine ServiceDesk Plus

4,3 (179)
ManageEngine ServiceDesk Plus
Inte tillgänglig i ditt land
120,00 US$
år
Gratis version
Gratis provperiod
76
8
4,2 (179)
4,2 (179)
4,1 (179)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
Har många recensioner
Inga priser hittades
Gratis version
Gratis provperiod
108
19
4,5 (378)
4,5 (378)
4,5 (378)
Varför ser jag det här?

ManageEngine ServiceDesk Plus Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Sponsorerad
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering. Lär dig mer om SysAid
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
An open source customer support system that organizes, manages and archives incoming support requests.
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
End users can submit requests for service, search for solutions, and view the status of their open incidents.
ServiceNow automatiserar dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. Enkel att använda och skalbar.
Bookkeeping tool for business owners that do not have prior accountign knowledge. Functionality includes invoice writing and tax prep.
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
Fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for ITSM, Customer Svc and Security.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
IT service management for mid-size organizations
TeamViewer empowers you to connect to any device to support anyone, any process, or anything — from anywhere, anytime.
Cloud computing platform for VM creation, building and running web-based applications, smart client applications, and XML web services.

Recensioner av ManageEngine ServiceDesk Plus

Medelpoäng

Totalt
4,3
Enkel användning
4,2
Kundservice
4,1
Funktioner
4,3
Valuta för pengarna
4,2

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
53%
4
35%
3
9%
2
2%
1
2%
Sergio
Sergio
IT Consultant i Italien
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

A complete, easy to deploy and use, customizable service management solution

5,0 för 10 månader sedan

Kommentarer: We implemented it in a hared service center serving more than 40 legal entities, with approximately 2,000 workstations/users and about 36 technicians. We gradually implemented it and had the chance to streamline processes and customize the solution for our different companies. Integration with email and AD was a great help in setting up the environment with no additional work.

Fördelar:

It sports a complete set of well-designed and ITIL-oriented functions; it can fit both a small firm and an enterprise - with proper licensing and setup. Complete, customizable, easy to use, clear to setup, integrated with other Managengine (and 3rd party) solutions.

Nackdelar:

As per my latest experience (2019) workflow management could be improved; while it's not its primary focus, still it could give great advantages in automating service workflows (eg joiner & leavers).

Harry
Harry
Systems & Digital Marketing Administrator i Storbritannien
Verifierad LinkedIn-användare
Konstruktion, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Great software, could use more features

4,0 förra veckan Nytt

Kommentarer: It's a great piece of software/service to have, it could do with being more fluid from an administrators point of view, but it's improving during the time we've been using it.

Fördelar:

Multiple of the applications ManageEngine provide can be integrated with one another (not all at this current time) but this allows a more fluid and easy management of the services.The functionality of adding our assets and having a helpdesk in a single location is convenient and does the job required. There is also a feature on pages which if what you required isn't available in a "features" aspect, you can request it, however it isn't clear on when it will be implemented other than in a future version.

Nackdelar:

The functionality can be confusing for some features, some configurations need to be done in the admin settings when logically, I think being able to edit them in the current page you're on which the change relates to would be more convenient. Also there isn't a timeline of features being implemented, so it's not clear if the features you may want, are going to happen.

Mark
USA
Finansiella tjänster, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Basic Helpdesk Application

2,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Our company has been using ManageEngine plus ServiceDesk for our IT Helpdesk support system for several years now. Although this application has been reliable and used widely by our IT support team, it is limited on features and functionality. The support for the application from ManageEngine has been somewhat limited as well. If you are looking for a very basic IT support system, then ManageEngine's ServiceDesk might be a good fit. The application is just limited on what it can do and its ability to scale to fit our needs.

Fördelar:

ServiceDesk Plus from ManageEngine is fairly easy to implement and provides the most basic needs of an IT support application.

Nackdelar:

ServiceDesk Plus from ManageEngine is very limited in features and functionality. It also has a fairly complex interface that is out of date. Our company has trouble tracking IT support tickets because of this limitation.

José
José
IM Manager i Dominikanska republiken
Verifierad LinkedIn-användare
Olja och energi, 1 001-5 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Good IT Ticking system

5,0 för 3 veckor sedan Nytt

Kommentarer: The easy and fast way to have the configuration done and running. The web interface and mobile work are fantastic.

Fördelar:

The integration with the rest of the applications Zoho and ManageEngine have. Easy to set up and fast to be deployed.

Nackdelar:

If you are a small company, the best recommendation must work On a Cloud solution they provide.

Ricardo
Ricardo
Business Intelligence Team Lead i Sydafrika
Verifierad LinkedIn-användare
Juridiska tjänster, 501-1 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Manage Engine Service Desk Review

4,0 för 9 månader sedan

Kommentarer: We used it as a ticket system for IT but overall did not like the experience.

Fördelar:

It makes for an easy ticketing system for IT to use and helps keep track of ticket progress quite well

Nackdelar:

There is too much freedom for the technician around what they can do with the ticket. They can delete etc too easily, also it's not easy to use for the end user and hard to track outstanding tickets efficiently