Deepser

Vad är Deepser?

Deepser is a modern ITSM software with an interactive web interface. It allows you to manage all services in a single platform and organize support requests, improving customer satisfaction and optimizing the use of company resources. Deepser is modular and scalable: Ticketing, CMDB, ITAM, Flows, CRM etc. It allows a rapid implementation and various integrations. Available Cloud and On Premise. All features are included in the low cost of the license: It is convenient and tailored to your needs.

Vem använder Deepser?

Every organization that needs to structure its service using a modern ITIL compliant tool. Deepser helps you giving right priority to every request and process and assigning tasks to the right teams.

Var kan Deepser användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Deepser
  • Belägen i Schio, Italien
  • Grundades 2017

Support för Deepser

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Brasilien, Danmark, Frankrike, Italien och 8 andra

Språk

engelska, franska, italienska, nederländska, portugisiska och 2 andra

Om leverantören

  • Deepser
  • Belägen i Schio, Italien
  • Grundades 2017

Support för Deepser

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Brasilien, Danmark, Frankrike, Italien och 8 andra

Språk

engelska, franska, italienska, nederländska, portugisiska och 2 andra

Deepser videor och bilder

Deepser Programvara- 1
Deepser Programvara- 2
Deepser Programvara- 3
Deepser Programvara- 4
Deepser Programvara- 5
Visa 6 till
Deepser-video
Deepser Programvara- 1
Deepser Programvara- 2
Deepser Programvara- 3
Deepser Programvara- 4
Deepser Programvara- 5

Jämför Deepser med liknande produkter

Deepser

Deepser

Leverantören tillhandahåller inga priser
Gratis version
Gratis provperiod
49,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
0,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
14,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod

Funktioner i Deepser

  • Aktivitetspanel
  • Anpassningsbara rapporter
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Biljetthantering
  • CMDB
  • Efterlevnadskontroll
  • Enhetsautomatisk upptäckt
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fulltextsökning
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • IT-kapitalförvaltning
  • IT-rapportering
  • Incidentshantering
  • Incidentsrapportering
  • Innehållshantering
  • Instrumentbräda
  • Interaktionsspårning
  • Katalogisering / kategorisering
  • Kommunikationshantering
  • Konfigurationshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kontroll och hantering remote
  • Kundtjänst
  • Kunskapsbashantering
  • Lagerhantering
  • Leverantörshantering
  • Licenshantering
  • Livechatt
  • Makron / mallade svar
  • Meddelanden i realtid
  • Prioritering
  • Problemgranskning
  • Problemhantering
  • Rapportering och analys
  • Relationskartläggning
  • Revisionshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av underhåll
  • Självbetjäningsportal
  • Spårning av efterlevnad
  • Textredigering
  • Tillgångsspårning
  • Tredjepartsintegration
  • Uppgiftshantering
  • Varningar / Eskalering
  • Varningar / Meddelanden
  • Ändringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter

Deepser Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering. Lär dig mer om SysAid
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
Help desk solution that helps manage inbound ticket requests received from various channels such as email, social, web, phone and chat.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
Service Management Software Suite that represents a comprehensive solution for service, support, and customer care
HaloITSM samlar allt du behöver för IT-support i en centraliserad lösning. Lär dig mer om HaloITSM
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden för IT-slutanvändare och kundtjänst lösning med bästa praxis för ITIL. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
Configure your dynamic business software solution with the VobeSoft no-code solution. Create a simple CRM or an enterprise application.

Recensioner av Deepser

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,8
Kundservice
4,9
Funktioner
4,7
Valuta för pengarna
4,6

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
58%
4
33%
3
8%
Marco
Marco
Senior Developer & End User Support i Italien
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Gestione Ticket innovativo

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: La mia esperienza complessiva è eccellente, lo consiglierei sicuramente.

Fördelar:

Il prodotto è molto ricco di funzionalità, non nascondo ci sia voluto del tempo per padroneggiarlo ma ora sia io sia i miei clienti non ne possiamo più fare a meno. Sicuramente ha come punto di forza l'interfaccia e la personalizzazione, anche lato End User è molto intuitivo.

Nackdelar:

All'inizio risulta un po' macchinoso, occorre quindi farci la mano e impararlo

Daniele
System Integrator i Italien
Datornätverk, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Finalmente, perfetto per le MSP!

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Dopo svariate ricerche per un prodotto che si adattasse con facilità e personalizzazione alla nostra realtà con Deepser l'abbiamo trovata.
Mi ha stupito la rapidità di nuove features e la precisione della roadmap.
Molto soddisfatti per i moduli che usiamo noi, Help Desk, Knowledge Base, Password Manager, CMDB, CRM.

Fördelar:

Costo, personalizzazione e semplicità sono i punti forti. Le API sono perfette! Con Deepser abbiamo centralizzato i nostri servizi.

Nackdelar:

Bisogna munirsi di pazienza iniziale per la startup, ma non credo esista un software dove non che sia calzato a pennello senza un attività iniziale di personalizzazione, anzi..

Barbara
Barbara
Operations Manager i Schweiz
Verifierad LinkedIn-användare
Transport / lastbil / järnväg, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

DeepDesk e la sua combinazione vincente: flessibilità unita a qualità del lavoro

3,0 för 2 år sedan

Fördelar:

Il sistema dispone di una struttura di base dei moduli (ticket/CRM/etc..) che pero' è altamente flessibile e personalizzabile a seconda delle esigenze del cliente. Il Team di DeepDesk si è rivelato disponibile e attivo nello sviluppare implementazioni pensate ad hoc per le nostre esigenze, il che rende il sistema qualcosa di malleabile e adattabile alle mutabili dinamiche lavorative, fattore essenziale per chi come noi lavora in un settore che necessita di continue migliorie e sviluppi per stare al passo con il mercato. Credo che non esista il software perfetto, esiste invece una perfetta sinergia quando si trova il partner in grado di comprendere i bisogni e tradurli in un software sempre aggiornato, al passo con la naturale evoluzione dell'azienda e delle sue attività.

Nackdelar:

Gestire alcune modifiche, in particolare di "forma", spesso ci è parso un po' complicato ed alcuni passaggi dei processi interni risultano alle volte macchinosi - soprattutto in presenza di una grande quantità di gestioni (lato ticket). Il sistema permette di fare molte cose ma senza un manuale di istruzioni spesso possiamo solo rimetterci all'assistenza di DeepDesk per avere delle modifiche forse gestibili anche in autonomia.

Michele
IT i Italien
Civilingenjör, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Recensione Deepdesk IQT

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Molto soddisfacente e malleabile

Fördelar:

Flessibilità Facilità d'uso Personalizzazione

Nackdelar:

Lettura e scorrimento griglie di visualizzazione Assenza del filtro logico AND/OR

Carlo
Carlo
Project Manager i Italien
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Deepser and Device 42 a complete solution for ticketing and asset management

4,0 för 2 år sedan

Kommentarer: I contributed to the choice of Deepser that best met my client's needs. Moreover, it is integrated with the American Device 42 software that is more focused on Data Centers.

Fördelar:

User Experience Ease of use Integrated with Active Directory

Nackdelar:

nothing in particular or it is too early to find defects