Speakap

Speakap

Vad är Speakap?

Speakap tillhandahåller kommunikationsplattformar som främjar en strukturerad dialog med medarbetare i frontlinjen. Du kan stödja och informera hela din personalstyrka var du än befinner dig med Speakaps robusta funktionsuppsättning. Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch.

Vem använder Speakap?

Företag överallt har svårt att kommunicera på ett snabbt, effektivt och säkert sätt med medarbetare som inte sitter på kontoret. Den här lösningen stöder organisationer i alla områden som har utspridda arbetsstyrkor.

Speakap-video
Speakap Programvara- 1 Speakap Programvara- 2 Speakap Programvara- 3 Speakap Programvara- 4 Speakap Programvara- 5

Är du osäker på Speakap? Jämför med ett populärt alternativ

Speakap

4,4 (43)
Speakap
Inte tillgänglig i ditt land
Inga priser hittades
Gratis version
Gratis provperiod
131
43
4,5 (43)
4,3 (43)
4,5 (43)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
8,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
450
34
4,5 (3 112)
4,3 (3 112)
4,5 (3 112)
Varför ser jag det här?

Speakap Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Sponsorerad
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning. Lär dig mer om Bitrix24
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Förbättra tvåvägskommunikation, personalupplevelse och kultur – och få ut mer av de verktyg som din personal förlitar sig på idag.
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Ett av de mest kostnadseffektiva intranäten färdiga att använda direkt ur förpackningen på marknaden som levererar anpassat innehåll, anpassningsbart varumärkesbyggande och gratis uppgraderingar.
Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
Wrike är en projekthanteringsprogramvara för företag med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera.
Blink framröstades som den bästa medarbetarappen, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar, vilket uppmuntrar engagemang på alla nivåer i din organisation.
Our suite of applications & functional integration platform helps you organize, integrate, and communicate with a unified experience.
Groupe.io är en intelligent plattform för företagskommunikation och processautomation som kopplar samman arbetare med eller utan skrivbord.
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
Replace your outdated intranet software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
A feature rich employee communication and engagement platform for mobile apps, intranets, digital displays and emails.
MangoApps är en integrerad svit med arbetsplatsappar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, igenkänning med mera.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Social Intranet & Employee App Proven & tested and ready for use For fast communication & optimum knowledge transfer within the company

Recensioner av Speakap

Medelpoäng

Totalt
4,4
Enkel användning
4,5
Kundservice
4,5
Funktioner
4,1
Valuta för pengarna
4,3

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
53%
4
37%
3
9%
Martijn
Martijn
Manager ICT i Nederländerna
Verifierad LinkedIn-användare
Detaljhandel, 501-1 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

The best alternative for complex and expensive communication platforms

5,0 för 4 år sedan

Fördelar:

The implementation is the key to success. There are alternatives, but as far as I know is Speakap is the only one who really understand the importance of a smooth implementation and onboarding. Therefor employees of Speakap are helping with the actual onboarding, the customizing of the app and helping with a strategy for content. Speakap is easy to use and the service is excellent. Not an anonymous software product but a partner who really knows their customers.

Nackdelar:

There are just a few reporting options, it would be nice to have more insights. Furthermore, the synchronisation between our Active Directory and Speakap is not fully automated. We started wit CSV exchange, the API possibilities are not fully developed.

Andrew
CEO i USA
Underhållning, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Move past email

5,0 för 3 år sedan

Kommentarer: Fast moving dynamic and fun

Fördelar:

It is easy to use and really engages with staff members

Nackdelar:

Some team members are too active in the tool

Ger-Jaco
IT Specialist i Nederländerna
Hälsa, välbefinnande och fitness, 501-1 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Speakap can give easy access to business news to all of your employees

3,0 för 4 år sedan

Kommentarer: We made the decision to start with Speakap because we have a lot of employees without a computer. Now we can easily reach everyone and share news knowing that all are reached.

Fördelar:

It is very easy to use. Even for people who are not very familiar with computers.

Nackdelar:

Not many features to personalize the software (what you see is what you get)

Verifierad recensent
Pilot i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Flygbolag/flyg, 1 001-5 000 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Jetsream

4,0 för 3 år sedan

Kommentarer: Overall the application is doing well. Gets the job done well. Allows the company to be in direct contact with everyone and I think that is a great tool. I was impressed to see how many people have started to use the application already, I figured it would have taken a little bit of time for people to start using it. I hope that we start to see more and more people post things. This is a great tool for questions about literally anything pertaining to Flexjet. I am glad that we got this tool for our company.

Fördelar:

Great way to get all employees to connect and ask questions. It is nice that management can respond directly to the employees if they have questions. It is also fun to see everyones experience on the road. I also like that the weekly message and other "call" like updates are written out so that people can read them without having to call. Seems that the message may reach more people that way.

Nackdelar:

As with any personalized software, there're are going to be growing pains. Some of the features on the mobile app take a little bit of getting used to. Such as trying to like a post, half the time it asks you if you want to report the post instead of actually liking the post. This is due to the sensitivity of the heart icon. There were growing pains in the beginning with posting videos, however this got resolved quickly. It takes a little bit of time to figure out where all the groups are. Experience from helping people on the road that are un familiar with social media platforms, explaining where the groups are and how to use them and how they correlate to the timeline has made some of them confused. However I think that in the long run they seem to understand it. I did find it difficult to find the specific fleet that is assigned to each pilot within Jetstream. After a little help from above we found it. It takes a bit of searching to find it.

Verifierad recensent
IT Project Manager i Storbritannien
Verifierad LinkedIn-användare
Sjukhus och hälsovård, 1 001-5 000 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Great communication app

4,0 för 3 år sedan

Kommentarer: Support have been really quick and responsive, the rolllout and implomentation has been handled very well and we are looking forward to using Speakap everyday and driving communication in our business

Fördelar:

Speakap have been great working with us on the implementation and roll out of the system. A good tool to connect with remote workers. Accessible to all employees and partners but secure and controlled. Simple to use and quick to pick up. Groups help people talk about shared interests (training, tips, FAQ’s ect).

Nackdelar:

As mentioned in other reviews the reporting is a little lacking and some features are only available on the iPhone App (this will change). Needs a bit more depth in the features (no polls or surveys for example) but im confident these will be coming to the app soon!

Svar för Speakap

för 3 år sedan

Hi there, thanks for your review! We appreciate your feedback. Our product teams are prioritizing Android feature adoption so that you'll be able to access all features on this soon. Also, you can look forward to our new Polls feature being released in the next few months!