Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Zoho Desk

Zoho Desk

Vad är Zoho Desk?

Zoho Desk är en effektiv webbaserad programvara för problemspårning som säkerställer en tillförlitlig problemspårningsprocess, förblir felfri och gör kundservice enkel för alla inblandade. Avancerad processautomatisering, återkopplingsslingor, ärendehantering, anpassningsbara instrumentbrädor och rapporter gör Zoho Desk enklare när man vill spåra och lösa problem snabbare. Problemspårningscykeln börjar när kunden berättar för ditt företag om sina frågor och slutar när kunden lämnar respons om den support de fick.

Vem använder Zoho Desk?

Zoho Desk är mest fördelaktigt för kundfokuserade företag med passionerade serviceteam och en stor mängd frekventa kundinteraktioner. Den kan anpassas till alla storlekar och passar många nischer.

Zoho Desk Programvara- 1
Zoho Desk Programvara- 2
Zoho Desk Programvara- 3
Zoho Desk Programvara- 4
Zoho Desk Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Zoho Desk? Jämför med ett populärt alternativ

Zoho Desk

Zoho Desk

4,5 (2 159)
14,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
159
40
4,4 (2 159)
4,5 (2 159)
4,3 (2 159)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
14,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
203
70
4,1 (6 757)
4,3 (6 757)
4,1 (6 757)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Zoho Desk

HubSpot Service Hub
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Kundchatt i realtid
Stöd för biljetthantering
Zoho CRM
Funktioner med bästa bedömningar
CRM
För nystartade företag
Kundtjänsthantering
Salesforce Sales Cloud
Funktioner med bästa bedömningar
Delade kontakter
För säljteam / organisationer
Kundspårning
Salesforce Service Cloud
Funktioner med bästa bedömningar
Kontaktdatabas
Kundhistorik
Köhantering
Pipedrive
Funktioner med bästa bedömningar
Försäljningsrörledning
Kontaktledning
Lead-hantering
Kaseya VSA
Funktioner med bästa bedömningar
Fjärråtkomst / kontroll
Real-Time Notifications
Serverövervakning
SurveyMonkey
Funktioner med bästa bedömningar
Hantering av undersökning / omröstning
Rapportering och analys
Skapa undersökningar
TeamSupport
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Interaktionsspårning
Varningar/eskalering
Twilio
Funktioner med bästa bedömningar
Mass-sms
SMS-meddelanden
Samtalsdirigering

Recensioner av Zoho Desk

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,4
Kundservice
4,3
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,5

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
59%
4
34%
3
6%
2
1%
1
0%
Sanjay
Sanjay
Business Development Manager i Sydafrika
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Zoho Desk- Efficient Support Tool

5,0 för 4 veckor sedan Nytt

Kommentarer: It's great. Good tool and does the job.

Fördelar:

Easy Setup Good 3rd Party Intergration Provides the user experience we need

Nackdelar:

There should be more telephony providers for more countries

Peter
Consultant i Danmark
Förnybara energikällor och miljö, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Offers multiple options to help customers get their issues resolved quickly

5,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: Provides web-based customer support, reducing workloads and leaving our customers happy and confident in the support we provide them.

Fördelar:

In the period I have used Zoho Desk, I have experienced huge internal and external support systems improvement while reducing the cost. It is easy to manage many requests from multiple sources quickly and seamlessly increasing productivity. Also, workflow management, incident management and knowledge management are key pillars while using Zoho Desk. It is affordable and easy to use.

Nackdelar:

Zoho Desk gives maximum scalability and return on investment. I have nothing to complain about so far.

Nikita
Nikita
Marketing Manager CRM i Tyskland
Verifierad LinkedIn-användare
Maskineri, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Mediocre Communication Management System

3,0 för 3 veckor sedan Nytt

Fördelar:

It has all the basic features that are requested.

Nackdelar:

It is not customizable to be used simultaneously in several languages and markets. Especially if one agent covers many markets.

Liam
CMO i Storbritannien
Bil, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Keep your customers happy

5,0 för 2 månader sedan

Kommentarer: Zoho Desk is very responsive and fast, is packed with useful features and easy to use for everybody.

Fördelar:

In my line of business the returning customers is very important and that why is important to keep them happy and respond to their issues as fast as we can. Zoho Desk integrates with ease with other Zoho Apps and make it a great deal, all the data about the customers can be acceded easily. The system is simple and intuitive and all my colleagues use it with ease, even the older non tech ones.

Nackdelar:

We have experienced slow loading some time ago, didn't happened again but it was very annoying (was not from the internet connection).

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Dator- och nätverkssäkerhet, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

a very useful tool for organizations and MSP teams

5,0 för 10 månader sedan

Kommentarer: In general terms, a very good experience, a tool that makes our work much easier by optimizing procedures.

Fördelar:

I like the customization of the system, creation of workflows, and automation

Nackdelar:

I would like the function to be included natively to close a ticket permanently after a specific number of days.Since one of the deficiencies is that I have clients who sometimes respond to emails from a few months ago and the ticket is reopened, there is an option to open a new ticket based on that type of responses but it is only with the highest subscription which is the enterprise and my subscription is the standard one.