Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Zendesk Suite

Zendesk Suite

Vad är Zendesk Suite?

Zendesk erbjuder en branschledande kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar den kundnöjdheten med 25 % och agenternas produktivitet med 30 % oavsett volymen. Alla dina kundinteraktioner i realtid i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade ärendesvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig resultat ännu snabbare.

Vem använder Zendesk Suite?

Från nystartade företag till Fortune 500-företag förlitar sig över 200 000 kunder på Zendesk för sina kundsupportbehov.

Zendesk Suite Programvara- 1
Zendesk Suite Programvara- 2
Zendesk Suite Programvara- 3
Zendesk Suite Programvara- 4

Är du inte helt övertygad om Zendesk Suite? Jämför med ett populärt alternativ

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3 913)
55,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
183
245
4,3 (3 913)
4,2 (3 913)
4,3 (3 913)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
7,16 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
160
20
4,0 (14 230)
4,3 (14 230)
4,2 (14 230)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Zendesk Suite

Jira
Funktioner med bästa bedömningar
Agila metoder
Projektplanering / schemaläggning
Uppgiftshantering
JIRA Service Management
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Stöd för biljetthantering
Uppgiftshantering
HubSpot CRM
Funktioner med bästa bedömningar
Kontaktdatabas
Kontaktledning
Lead-hantering
HubSpot Marketing Hub
Funktioner med bästa bedömningar
Automatisering av marknadsföring
Email-kampanjhantering
Kontaktdatabas
Gorgias
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
E-posthantering
Makron / mallade svar
SolarWinds Service Desk
Funktioner med bästa bedömningar
Real-Time Notifications
Varningar/eskalering
Åtkomstkontroller / behörigheter
Zoho Social
Funktioner med bästa bedömningar
Automatiserad publicering
Hantering av flera konton
Inläggsplanering
LiveAgent
Funktioner med bästa bedömningar
Inspelning av samtal
Proaktiv chatt
Samtalsloggning
Zoho Desk
Funktioner med bästa bedömningar
Anpassningsbar branding
Biljetthantering
CRM

Recensioner av Zendesk Suite

Medelpoäng

Totalt
4,4
Enkel användning
4,3
Kundservice
4,3
Funktioner
4,4
Valuta för pengarna
4,2

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
56%
4
34%
3
8%
2
2%
1
1%
Oscar
Oscar
Manager i Mexiko
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Zendesk = Great help desk

5,0 för 3 år sedan

Kommentarer: We have done quite well. We have already more than 2000 Tickets attended with the tool in our 2 subscriptions.
It has allowed us to keep a good control of our service and has allowed us to improve response times and quality of service, since the reports help to keep each Ticket impartially between us and the clients.

Fördelar:

It is easy to use. When new engineers arrive, it is very fast to register them in the portal so that they can begin to attend support tickets. For customers it is a tool that allows you to keep track of the hours that are billed according to the Tickets and even with the reports you can keep track of who reports and who fails to report.

Nackdelar:

The licensing scheme could improve. In particular, we have two subscriptions to Zendesk, one for use by external clients and one for our internal users. For our internal users we do not require so many functionalities, only the basics, but among what we require is the chat service, only for this we have to jump to a subscription scheme that increases internal costs. Having this feature from the lowest script would be a good thing for us.

James
Music Manager i Kanada
Musik, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Steve Rob Music - Zendesk Suite Review

5,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: Our experience is great, and we are happy to continue using Zendesk.

Fördelar:

We have used Zendesk for about 3 months. We really enjoy how easy it is to customize branding, add or remove agents, and setup specific policies. We enjoy how we are able to do everything with an easy to use dashboard which has everything all in one place. We also utilize Zendesk on our other platforms, such as our websites, merch store, etc. It's very easy to integrate and our customers enjoy it!

Nackdelar:

Zendesk is very costly, but we were able to get a discount as we are a startup company. I would like if Zendesk had a free plan to begin with. Obviously there would be some limited features unless you upgraded, but it would allow things like web chat or a certain number of agents.

Jason
CTO i USA
Detaljhandel, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Worst Support in Industry

3,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: The service before the sale was exceptional. However, we found out too late that the service we purchased is not the service we were shown. There is no way to get support for the product. Everything costs extra.

Fördelar:

There is not much that has worked perfectly. The live chat has cut down on our overall customer support time, however the setup was more difficult and the maintenance is more difficult than other solutions. Most of the features that we like either don't operate on all versions of Zendesk or they only work about half of the time.

Nackdelar:

The mobile app is almost unusable. But nothing is as bad as their support after the sale. You will get the excellent communication before the sale and you will be shown every feature Zendesk offers, but after the sale you will find out that there is no way to contact a human for support and all of the features that they showed you are not included and cost ridiculous amounts more. For instance, for us to add AI chat, business hour management and reporting to our account (all of which were included in our demo as part of the plan we were buying) it would more than double our subscription cost on a yearly basis.

Olivia
CEO i Kanada
Detaljhandel, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

What a life saver

5,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: I’d be lost without Zendesk for our customer support.

Fördelar:

We were using Gmail to manage customers enquires prior to using Zendesk. Zendesk is a hundred times more robust and gives us the ability to stay organized and maintain transparency between teammates.

Nackdelar:

We had to have an engineer setup Zendesk exactly how we wanted for our custom website.

Shalonda
Purchasing Manager i USA
Sjukhus och hälsovård, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Suite Life of Zendesk

5,0 förra månaden Nytt

Fördelar:

It literally keeps track of everything. And we have the ability to add in more parameters. As well as take away parameters if no longer needed.

Nackdelar:

Being unable to CC appropriate parties inside Zendesk.