Zendesk Suite

Zendesk Suite

Vad är Zendesk Suite?

Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare.

Vem använder Zendesk Suite?

Från nystartade företag till Fortune 500-företag förlitar sig över 200 000 kunder på Zendesk för sina kundsupportbehov.

Zendesk Suite-video
Zendesk Suite Programvara- 1 Zendesk Suite Programvara- 2 Zendesk Suite Programvara- 3 Zendesk Suite Programvara- 4

Är du osäker på Zendesk Suite? Jämför med ett populärt alternativ

Zendesk Suite

4,4 (3 263)
Zendesk Suite
49,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
184
245
4,3 (3 263)
4,1 (3 263)
4,2 (3 263)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
9,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
229
47
4,3 (3 316)
4,6 (3 316)
4,6 (3 316)
Varför ser jag det här?

Zendesk Suite Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Sponsorerad
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
Tidio är en kundserviceplattform som gör att du kan erbjuda utmärkt kundtjänst och generera försäljning med livechatt och chattrobotar. Lär dig mer om Tidio
Gorgias är en allt i ett-kundservice med kundtjänst, kundsupport och livechatt för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker. Lär dig mer om Gorgias
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för kundteam för att prata med prospekt och kunder genom olika kanaler. Lär dig mer om Freshchat
Över 100 000 kunder i mer än 120 länder använder HubSpots prisbelönta programvara för att locka, engagera och glädja sina kunder. Lär dig mer om HubSpot Marketing Hub
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet.
En allt-i-ett-plattform för flerkanalskommunikation, för att förbättra kundrelationer.
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack.
Premium Live Chat- och helpdesk-programvara som används av 30 000 företag. Prova LiveChat och förvandla ditt team till rockstjärnor för kundservice.
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter
Cross-channel solution that covers contact center, web, and social aspects of customer service experience.
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.

Recensioner av Zendesk Suite

Medelpoäng

Totalt
4,4
Enkel användning
4,3
Kundservice
4,2
Funktioner
4,3
Valuta för pengarna
4,1

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
54%
4
34%
3
9%
2
2%
1
1%
Afonso
Afonso
Head of Customizations i Portugal
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

One of the best apps for content sharing and customer service

5,0 för 4 veckor sedan Nytt

Fördelar:

A super easy app to set up, and also very customizable if you are opt-in for the subscription that allows you to customize it and apply your branding. There are also multiple automation processes available.

Nackdelar:

Regarding the help center level of categories, it is a bit limited since you can only have 3 levels.

Benjamin
VP Operations and Technology i Kanada
Datormjukvara, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Solid System to Capture Customer Emails and Calls

4,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: Zendesk has been helpful for us to help collect our emails, form captures and calls. Sort them within a ticketing system, and prioritize the tickets as needed. And send them to the person who will reply. Not having someone who has to answer the phone, and then pass that message to the appropriate person is a big help for us.

Fördelar:

We have connected Zendesk to our contact form on our website, and our phone system. Whenever someone fills out any of our forms, this heads to Zendesk. Whenever someone calls our phone number, Zendesk records the call and also attempts to make a text version of the call (not always the greatest, but not too bad). We no longer have to have someone answer the phone with this service, which has saved us a lot of hassle.

Nackdelar:

It often feels like Zendesk wants the information to stay within Zendesk. As a small company we may get support emails, sales emails, people applying for jobs, etc. all of which need to get to different people, and it could be easier to get the email directly to that person. The speech-to-text for the calls could be a bit better too (though we appreciate the feature!).

Verifierad recensent
Service delivery manager i Danmark
Verifierad LinkedIn-användare
Mattillverkning, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

it is okay but could be better, as a user I see areas of improvement

3,0 för 2 månader sedan

Fördelar:

easy to navigate and create tickets. notifications works, tagging works and also attachments.

Nackdelar:

hierarchy to create tickets. too many selection options can be very confusing. and sometimes there is no option that I would like and my vendor decided not to have "others" which makes sometimes ticket creation impossible to be done correctly

Narendra Kumar
Assistant Manager - SEO i Indien
Informationsteknologi och tjänster, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Best Email Support Platform, If you are dealing with more Customers.

5,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Having a track of support tickets we are getting and how many of them are solved, how much average time they are taken to get solved, and who had solved them. etc. these metrics are something that we can't get access in traditional email platforms. Zendesk is the platform that helped us in setting up all these things with ease and solved the biggest headache of ours.

Fördelar:

The way it delivers the emails to the right customer support agent based on the query. We used to deal with a lot of customers and it is not possible for us to go with the G-mail to solve the customer queries and especially when there are a lot of queries with different categories. we have chosen Zendesk to segregate emails automatically and based on the query and also to which certain emails should fall. We have used the autoreply function for some of the emails where there is a standard reply. It is a pretty good dashboard to track the support tickets as well as team performance.

Nackdelar:

Not sure, as I didn't find any flaws in my usage time.

Fuad
Talent Support Manager i Honduras
Informationsteknologi och tjänster, 1 001-5 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Zendesk - Main reason of use is the Live Chat service

4,0 för 2 veckor sedan Nytt

Kommentarer: I've had a good experience as their default options meet our requirements; however, to make the software more beneficial for us and more personalized, we've had to jump through loops and hoops with sometimes not getting a resolution from their side as to what we wish to do in their system.

Fördelar:

I like that we could get it fully connected with our internal software and database. Allowing the systems to communicate between themselves and making sure no critical piece of information is lost.

Nackdelar:

Because of the ongoing renovations, Zendesk is doing to their software, some options in settings are not logically set under the options they should be. For example, you may be changing an option for a user, so you go to Settings and then to Users, but you realize to make that change, you have to go through a totally different set of steps when logically, the options should be where you first went.