I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Ordorite

Ordorite

Vad är Ordorite?

Ordorite erbjuder en början till slut hanteringslösning för återförsäljare av möbler, sängkläder och liknande. Systemet kan hantera alla aspekter av din verksamhet, från försäljningsstället, lagerstyrning, lagerhantering, leverans och logistik, kundservice, marknadsföring, mobila lösningar, affärsanalys, omnikanalsupport och mycket mer.

Oavsett om du har en eller flera butiker kan Ordorite hantera hela ditt lager i ett enda effektivt system.

Vem använder Ordorite?

Återförsäljare av möbler, sängkläder och liknande med flera butiker.

Ordorite Programvara- 1
Ordorite Programvara- 2
Ordorite Programvara- 3
Ordorite Programvara- 4
Ordorite Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Ordorite? Jämför med ett populärt alternativ

Ordorite

Ordorite

3,7 (3)
250,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
99
5
3,7 (3)
3,7 (3)
3,7 (3)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
476,00 €
år
Gratis version
Gratis provperiod
353
16
3,9 (1 687)
3,8 (1 687)
3,8 (1 687)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Ordorite

NetSuite
Funktioner med bästa bedömningar
Chart of Accounts
Inkomst & balans-blad
Resultat- / förlustredovisning
Odoo
Funktioner med bästa bedömningar
Lageroptimering
Redovisningsintegration
Uppgiftsförloppsspårning
Brightpearl
Funktioner med bästa bedömningar
Fakturering
Lagerhantering
Orderhantering
Cin7 Core
Funktioner med bästa bedömningar
Lagerhantering
Lagerstyrning
Orderhantering
ERPAG
Funktioner med bästa bedömningar
Lagerhantering
Lagerspårning
Lagerstyrning

Recensioner av Ordorite

Medelpoäng

Totalt
3,7
Enkel användning
3,7
Kundservice
3,7
Funktioner
3,7
Valuta för pengarna
3,7

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
67%
1
33%
Paul
CEO i Irland
Detaljhandel, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa
Källa: SoftwareAdvice

Great Product

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Really happy with the product. It is the centre of our systems architecture.

Fördelar:

The team behind the product are great to work with.

Nackdelar:

The POS is really easy to use but there is a lot of learning to properly leverage the back office.

Liam
Director i Irland
Detaljhandel, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa
Källa: SoftwareAdvice

Ez Living Furniture

5,0 för 5 år sedan

Kommentarer: Minimised the amount of order errors, it's improved productivity and reduced errors.

Fördelar:

The POS itself is very user friendly and straightforward.

Nackdelar:

Due to nature of business, backend can be quite complex.

Laura
Owner i USA
Möbler, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa
Källa: SoftwareAdvice

More than a year of implementation for nothing

1,0 för 2 år sedan

Kommentarer: After more than a year of trying to implement never got to this point. Customer service is based on Ireland... Can't get help when needed. Major delays and lag in communications. Over promised and terribly under delivered.

Fördelar:

Attractive visual graphics - might be promising for a very small boutique shop without customizable items.

Nackdelar:

After more than a year of trying to implement never got to this point. Customer service is based on Ireland... Can't get help when needed. Major delays and lag in communications. Over promised and terribly under delivered.