Vad är ClickUp?

ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta.

Vem använder ClickUp?

Team som vill arbeta smartare och mer effektivt på en intuitiv plattform.

Var kan ClickUp användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • ClickUp
  • Belägen i Palo Alto, USA
  • Grundades 2016

Support för ClickUp

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Andorra, Argentina, Australien, Bahrain, Belgien och 45 andra

Språk

engelska

Prissättning av ClickUp

Startpris:

9,00 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Erbjuder en gratisversion

ClickUp har en gratisversion och erbjuder en gratis testversion. ClickUpbetald version börjar på 9,00 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • ClickUp
  • Belägen i Palo Alto, USA
  • Grundades 2016

Support för ClickUp

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Andorra, Argentina, Australien, Bahrain, Belgien och 45 andra

Språk

engelska

ClickUp videor och bilder

ClickUp Programvara- 1
ClickUp Programvara- 2
ClickUp Programvara- 3
ClickUp Programvara- 4
Visa 5 till
ClickUp-video
ClickUp Programvara- 1
ClickUp Programvara- 2
ClickUp Programvara- 3
ClickUp Programvara- 4

Funktioner i ClickUp

  • Agila metoder
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara fält
  • Anpassningsbara mallar
  • Anställdas databas
  • Anteckningshantering
  • Användningsrapportering
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Arbetsprognoser
  • Automatiserad schemaläggning
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Automatisering av marknadsföring
  • Automatisk tidtagning
  • Beroende spårning
  • Biljetthantering
  • Brainstorming
  • Budget / Prognoser
  • Budgethantering
  • CRM
  • Citat / uppskattningar
  • Data Import/Export
  • Diskussioner / forum
  • Display Ad Management
  • Dokumentgranskning
  • Dokumenthantering
  • Dokumentlagring
  • Dra och släpp
  • E-posthantering
  • Eftersläpningshantering
  • Enkel inloggning
  • Entreprenörshantering
  • Ersättningshantering
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Fakturering
  • Fildelning
  • Filhantering
  • Finanshantering
  • Fjärrstöd
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Flera kampanjer
  • For Creative Agencies
  • For IT Project Management
  • Formulärhantering
  • Färdplanering
  • Färgkoder / Ikoner
  • Försäljningsrörledning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Godkännande arbetsflöde
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Gästtillgång
  • Ideation
  • Idéhantering
  • Importera uppgifter
  • Ingen kod
  • Innehållshantering
  • Instrumentbräda
  • Integration av sociala medier
  • Interaktionsspårning
  • Intressentdefinierade attribut
  • KPI-övervakning
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kalenderhantering
  • Kampanjanalys
  • Kampanjplanering
  • Kanalhantering
  • Kanban- styrelse
  • Kapacitetshantering
  • Kartläggning av kundresan
  • Klientportal
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Kommunikationshantering
  • Konfigurerbart arbetsflöde
  • Kontaktledning
  • Konvertering via e-post till uppgift
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Kravshantering
  • Kundhantering
  • Kunskapsbashantering
  • Kunskapshantering
  • Lead-hantering
  • Ledighetshantering
  • Mallar
  • Mallhantering
  • Marknadsföringskalender
  • Meddelanden
  • Meddelanden i realtid
  • Mediaplanering
  • Mobilåtkomst
  • Märkning
  • Märkning av uppgift
  • Målsättning / spårning
  • Mötehantering
  • Online Time Tracking Software
  • Personalhantering
  • Portföljhantering
  • Presentationsverktyg
  • Prestandamätningar
  • Prioritering
  • Problemgranskning
  • Problemhantering
  • Procent-fullständig spårning
  • Produktivitetsanalys
  • Prognoser
  • Projektledning
  • Projektplanering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Projektspårning
  • Rapportering / projektspårning
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidschatt
  • Redigering i realtid
  • Redigering/uppdatering av uppgift
  • Releasehantering
  • Releaseplanering
  • Resurshantering
  • Rich Text Editor
  • Rollbaserade behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av anställda
  • Schemaläggning av resurser
  • Segmentering
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Skapa underuppgifter
  • Spenderingshantering
  • Sprintplanering
  • Spåra milstolpar
  • Spårbarhet
  • Spårning av framsteg
  • Stapeldiagram
  • Statusspårning
  • Sök / filtrera
  • Teamhantering
  • Testning / QA-hantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Tid och närvaro
  • Tidrapportering
  • Tidsspårning
  • Tidsur online
  • Tredjepartsintegration
  • Undersökningar och feedback
  • Uppdragshantering
  • Uppgiftsförloppsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Upptäckt av buggar och fel
  • Varningar / Eskalering
  • Varningar / Meddelanden
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Videochatt
  • Visualisering
  • Visuell arbetsflödeshantering
  • Webbaserad implementering
  • Ändringshantering
  • Återkommande uppgifter
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Övertidsberäkning

ClickUp Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Add your tasks, create or share your lists, and assign tasks to others with this web-based to-do app for busy people.
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com

Recensioner av ClickUp

Medelpoäng

Totalt
4,7
Enkel användning
4,3
Kundservice
4,6
Funktioner
4,6
Valuta för pengarna
4,6

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
71%
4
25%
3
3%
2
1%
1
0%
Sunjida
Sunjida
Motion Graphics Designer and Video Editor i Bangladesh
Verifierad LinkedIn-användare
Mediaproduktion, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

ClickUp is one of the best and easy project management tools ever I use.

5,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: We feel very convenient to use these great tools. In terms of project management, ClickUp can be the best solution for any small, mid-level, or large company. ClickUp is superb in contrast to other project management tools. Even the free version can be okay for any small company. We love these tools. I will definitely recommend it to others to try it.

Fördelar:

We love ClickUp very much. It's really outstanding to manage a project and collaborate with your team. It's lots of features and the functionality is so easy to use, any non-techy person can use it without having a vast knowledge of project management tools. They are very keen to understand customer demand and they are updating regular basis to satisfy users.

Nackdelar:

It can be overwhelming for a non-techy person to see lots of features for the first time. I didn't find any major issues with ClickUp.

Övervägda alternativ: Taskade och Asana

Anledningar att välja ClickUp: We feel more convenient to use it. It offers lot's of features and functionality.

Tidigare programvara: Trello

Anledningar att byta till ClickUp: It's a cost effective tools.

Svar för ClickUp

för 3 veckor sedan

Hey, Sunjida! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Jay
Coordinator i USA
Utbildningsförvaltning, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Clickup Gets the Job Done

5,0 för 2 månader sedan Nytt

Fördelar:

It has a lot of features. It allows automation which is very helpful for saving time creating tasks. It allows you to track time of employees and manage if you are overloading the employees. It provides a lot of views to better understand the project.

Nackdelar:

I think that the documents could use a lot more work. It feels far behind Notion in that regard.

Övervägda alternativ: Trello och Asana

Anledningar att välja ClickUp: It provides a view like trello with more features.

Tidigare programvara: Trello

Anledningar att byta till ClickUp: It had a gantt chart view at that time.

Svar för ClickUp

för 2 månader sedan

Hey, Jay! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Keith
Sr Software Engineer i USA
Datormjukvara, 501-1 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

not that great

1,0 för 4 veckor sedan Nytt

Kommentarer: not very good, it didn't integrate well with anything, was hard to use, the reporting and notifications were annoying and became not used at all

Fördelar:

it was a project tracker that has some options

Nackdelar:

didn't follow agile or other methodologies, though very flexible, but also annoying with the administrator features

Svar för ClickUp

för 4 veckor sedan

Hey, Keith! We truly appreciate the time that you are taking to share details about your experience! We know it's frustrating when anything falls short of expectations. We want ClickUp to be your go-to productivity platform, so when we miss the mark, we want to make it right. That's why we have a continued focus on hiring top-tier talent to expand our engineering teams so we can consistently deliver the delightful experiences you demand. Innovation is also paramount, and we strive to deliver weekly releases that deliver game-changing features to boost your productivity. We value your feedback and want you to know we're listening. It's a long road ahead as we work to make the world more productive. We would love another opportunity to work with you! Please feel free to reach out to us via chat or email at [email protected] to discuss the available resources.  Thank you for choosing ClickUp so we can be a part of this journey together!

Moises
CEO i Mexiko
Marknadsföring och reklam, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

No existe en el mundo mejor opción

5,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Maravillosa, no tengo ninguna mala experiencia y siempre el equipo de atención al cliente está super pendiente de las cosas que los usuarios les recomendamos para mejorar el producto y no solo eso... lo implementan. ¡SON GENIALES!

Fördelar:

¡Todo! Es una herramienta tan versátil que la pueden usar todos los equipos de la compañía, tiene automatizaciones, correo, flujos de datos. ¡Puedes hacer TODO!

Nackdelar:

Francamente, todo me gusta. No hay una sola queja.

Övervägda alternativ: Odoo, Trello, Taskworld och Asana

Anledningar att välja ClickUp: Relación, precio y prestaciones, a demás de la versatilidad que me da clickup para manejar el negocio y todos los departamentos como mejor me convenga.

Tidigare programvara: HubSpot Marketing Hub, HubSpot CRM och HubSpot Service Hub

Anledningar att byta till ClickUp: El precio y la versatilidad que tiene su servicio es maravilloso.

Svar för ClickUp

för 2 månader sedan

Hey, Moises! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Rachel
CEO i USA
Marknadsföring och reklam, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE CLICKUP. Can't run our business successfully without it

5,0 för 2 månader sedan

Kommentarer: I love this tech. We use it with all of our clients, all of our projects, all of our personal house projects as well. It's a great way to manage our business (and our lives).

Fördelar:

We work with a ton of complex projects that have multiple pieces, competing deadlines, multiple review cycles. ClickUp gives us the flexibility we need to get all the pieces into the system, assign out tasks, move projects along, get great visibility into the entire process and communicate across multiple client bases.

Nackdelar:

I'd love better time tracking reporting. It's hard to see it from a dashboard. I'd like to have an export of data so I can import it into our billing system (or have some integration to freshbooks natively)

Övervägda alternativ: Trello och Asana

Anledningar att byta till ClickUp: ClickUp has the best flexibility, best system, best tech, best workflows in the business. It's part of everything we do and a true system of record for all projects.

Svar för ClickUp

för 2 månader sedan

Hey, Rachel! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!