Vad är ClickUp?

ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta.

Vem använder ClickUp?

Team som vill arbeta smartare och mer effektivt på en intuitiv plattform.

Var kan ClickUp användas?

Moln, SaaS, webb-baserat, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Om leverantören

  • ClickUp
  • Belägen i Palo Alto, USA
  • Grundades 2016
  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Andorra, Argentina, Australien, Bahrain, Belgien och 45 andra

Språk

engelska

Prissättning av ClickUp

Startpris:

5,00 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Erbjuder en gratisversion

ClickUp har en gratisversion och erbjuder en gratis testversion. ClickUpbetald version börjar på 5,00 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • ClickUp
  • Belägen i Palo Alto, USA
  • Grundades 2016
  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Andorra, Argentina, Australien, Bahrain, Belgien och 45 andra

Språk

engelska

ClickUp videor och bilder

ClickUp Programvara- 1
ClickUp Programvara- 2
ClickUp Programvara- 3
ClickUp Programvara- 4
Visa 5 till
ClickUp-video
ClickUp Programvara- 1
ClickUp Programvara- 2
ClickUp Programvara- 3
ClickUp Programvara- 4

Funktioner i ClickUp

  • Agila metoder
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara fält
  • Anpassningsbara mallar
  • Anställdas databas
  • Anteckningshantering
  • Användningsrapportering
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Arbetsprognoser
  • Automatiserad schemaläggning
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Automatisering av marknadsföring
  • Automatisk tidtagning
  • Beroende spårning
  • Biljetthantering
  • Brainstorming
  • Budget / Prognoser
  • Budgethantering
  • CRM
  • Citat / uppskattningar
  • Data Import/Export
  • Diskussioner / forum
  • Dokumenthantering
  • Dokumentlagring
  • Dra och släpp
  • E-posthantering
  • Eftersläpningshantering
  • Enkel inloggning
  • Entreprenörshantering
  • Ersättningshantering
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Fakturering
  • Fildelning
  • Filhantering
  • Finanshantering
  • Fjärrstöd
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Flera kampanjer
  • Formulärhantering
  • Färdplanering
  • Färgkoder / Ikoner
  • För projektledning inom IT
  • Försäljningsrörledning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Godkännande arbetsflöde
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Gästtillgång
  • Idé
  • Idéhantering
  • Importera uppgifter
  • Ingen kod
  • Innehållshantering
  • Instrumentbräda
  • Integration av sociala medier
  • Interaktionsspårning
  • Intressentdefinierade attribut
  • KPI-övervakning
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kalenderhantering
  • Kampanjplanering
  • Kanalhantering
  • Kanban- styrelse
  • Kapacitetshantering
  • Kartläggning av kundresan
  • Klientportal
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Kommunikationshantering
  • Konfigurerbart arbetsflöde
  • Kontaktledning
  • Konvertering via e-post till uppgift
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Kravshantering
  • Kundhantering
  • Kunskapsbashantering
  • Kunskapshantering
  • Lead-hantering
  • Ledighetshantering
  • Mallar
  • Mallhantering
  • Marknadsföringskalender
  • Meddelanden
  • Meddelanden i realtid
  • Mediaplanering
  • Mobilåtkomst
  • Märkning
  • Märkning av uppgift
  • Målsättning / spårning
  • Mötehantering
  • Online Time Tracking Software
  • Personalhantering
  • Portföljhantering
  • Prestandamätningar
  • Prioritering
  • Problemgranskning
  • Problemhantering
  • Procent-fullständig spårning
  • Produktivitetsanalys
  • Prognoser
  • Projektledning
  • Projektplanering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Projektspårning
  • Rapportering / projektspårning
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidschatt
  • Redigering i realtid
  • Redigering/uppdatering av uppgift
  • Releasehantering
  • Releaseplanering
  • Resurshantering
  • Rich Text Editor
  • Rollbaserade behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning
  • Schemaläggning av anställda
  • Schemaläggning av resurser
  • Segmentering
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Skapa underuppgifter
  • Spenderingshantering
  • Sprintplanering
  • Spåra milstolpar
  • Spårbarhet
  • Spårning av framsteg
  • Stapeldiagram
  • Statusspårning
  • Sök / filtrera
  • Teamhantering
  • Testning / QA-hantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Tid och närvaro
  • Tidrapportering
  • Tidsspårning
  • Tidsur online
  • Tredjepartsintegration
  • Undersökningar och feedback
  • Uppdragshantering
  • Uppgiftsförloppsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Upptäckt av buggar och fel
  • Varningar / Eskalering
  • Varningar / Meddelanden
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Videochatt
  • Visualisering
  • Visuell arbetsflödeshantering
  • Ändringshantering
  • Återkommande uppgifter
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Övertidsberäkning
  • Övervakning av anställdas aktivitet

ClickUp Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Wrike är en projekthanteringsprogramvara för företag med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera. Lär dig mer om Wrike
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.

Recensioner av ClickUp

Medelpoäng

Totalt
4,7 (2 910)
Enkel användning
4,3 (2 910)
Kundservice
4,6 (2 910)
Funktioner
4,6 (2 910)
Valuta för pengarna
4,7 (2 910)

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
72%
4
25%
3
3%
2
1%
1
0%
Denise W.
Denise W.
Marketing Specialist i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

It allows flexible team cooperation on daily activities

5,0 för 4 veckor sedan Nytt

Kommentarer: Organization of a little project. It sits perfectly in the middle of the two extremes: too basic and too complex. When it comes to connecting chores and keeping track of them all in one location, there is no limit to the possibilities. To have all my work documented correctly, it's nice that you can insert comments and embeds, even Genially.

Fördelar:

All of the templates and their adaptability give a clear picture of the possibilities. Fortunately, the Clickup university and other resources, such as videos, make a wealth of learning readily available. This makes it simpler for me to keep track of the many projects on which my team is currently working, allowing me to better allocate resources and time.

Nackdelar:

Even if you think you're on a subpage of a document, it might be difficult to tell. It's difficult to see the differences between two templates with the same name.

Melissa H.
Melissa H.
Game Developer i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 1 001-5 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Useful software for managing projects and tasks

4,0 för 4 veckor sedan Nytt

Kommentarer: It's a breeze to keep track of everything. All tasks may be monitored in a highly dynamic way. It is incredibly easy to distribute feature releases with non-technical employees in a highly effective manner. Many issues, such as tying PRs to tasks and monitoring their status, may be resolved by integrating GitHub with ClickUp.

Fördelar:

I like how tasks are organized by status and how many columns are available for each work. Every day, I utilize ClickUp's time-tracking tool to estimate project completion dates, and I love how simple it is to organize tasks involving many different participants.

Nackdelar:

It took me a long time to figure out several problems with ClickUp. One improvement occurred to me after a few minutes of contemplation. A green dot appears on the profile of someone who isn't using ClickUp, making it appear as if they are online. Those who are utilizing may appear to be disconnected from the Internet at times.

Verifierad recensent
Project Manager i Polen
Verifierad LinkedIn-användare
Medicinska apparater, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa
Källa: GetApp

Beta software in constant live production. Not usable.

1,0 förra veckan Nytt

Kommentarer: Love and hate relationship - mostly hate recently. They advertise that Clickup will save me a day each week. Instead I lose a day or two every week struggling with bugs or waiting for server response.

Fördelar:

Full featured work OS with huge amount of features. Very well designed user interface, lots of flexibility and higly customisable architecture. Free version is rather basic but paid plans offer quite a lot for the price.

Nackdelar:

I could write something about messy data structure or horrible mobile app. But there is something more imporant: bugs, bugs, bugs and bugs. This software is a constatnt beta that is being tested on customers. It is completely unusable in many areas. Service is down or unaccessible every couple of days or it's super slow. Even basic functions are not working properly and this is a constant for years. Dissapearing tasks, dissappearing lists and docs, UI glitches, constant crashes, random behaviour etc. Instead they keep pushing out new features constantly but they don't care that most of them are barely tested or even completly unusable. After 9 months we had to abbandon this crapware as it started to negatively impact our business. Just imagine you're on a meeting with client, you want to show him some doc and... it won't open. Just because.

Svar för ClickUp

för 5 dagar sedan

Hey, there! I truly appreciate the time that you are taking to share details about your experience: the good, the bad, and the ugly! We can take it, we promise! I understand that coming across bugs can be annoying. I assure you, squashing every last one is something our developers and engineers are working tirelessly on! We want nothing but the best for ClickUp users, and we will remain focused on fixing bugs, the overall speed of the platform, and expanding feature parity in our mobile apps. We are very grateful for feedback like yours. We are on it! I understand that you have already switched to a different platform. I hope that you decide to give us a try again in the future! Have an amazing and productive day!

Katie J.
CEO i USA
Ideell organisationsledning, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Love ClickUp

5,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: I've been using ClickUP for 2+ years, and am very pleased with the product, and for the features included at a very reasonable price. I look forward to some autoamtion updates, but overall I'm so glad for this tool as my business hub.

Fördelar:

ClickUp is the spot for all your business projects, project management, managing a remote team, etc. I have been able to grow and scale my business because of ClickUp.

Nackdelar:

Some of the automations have been clunky recently. Could use a few improvements there, along with the mobile app.

Övervägda alternativ: Trello, monday.com och Asana

Anledningar att välja ClickUp: Asana didn't have the repeating transactions like I needed.

Tidigare programvara: Asana

Anledningar att byta till ClickUp: Better overall features and had needed annual tasks setup I needed. I manage events and have things that have to happen at the same time each year, and ClickUP set that up the best.

Siokas G.
Siokas G.
Researcher i Grekland
Verifierad LinkedIn-användare
Maskin- eller industriteknik, 501-1 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

ClickUP is a tool that revolutionises project management

5,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: I started using ClickUp the minute I learned about it and the expirience was amazing. I transfered all my projects to ClickUp in order to increase my productivity.

Fördelar:

The ability to integrate the different tools and apps from other companies to ClickUp in a way that increases productivity. Additionally, this helps adapt the dashboard to the needs of the team and the project, thus making it a useful and powerful tool. Also, the teams brings new ideas and services coniniously.

Nackdelar:

The only thing I found difficult to use is the automation features. It was difficult for me to underrstand it without trial and a preview was not available to help me understand its impact before appling it to the main pipeline of the project management.

Övervägda alternativ: Microsoft Planner, Trello, Microsoft Project och Asana

Anledningar att välja ClickUp: Everyone was supporting the impact a project management tool has on the efficiency and effectiveness, but I could not see that from the tools I was already using. Therefore, I was looking for a tool to suit my needs.

Tidigare programvara: Trello och Asana

Anledningar att byta till ClickUp: I switched for two reasons. First, the dashboard of ClickUp was way friendlier and, second, the ease of integrating other apps to the main dashboard.