Dynamics 365

Vad är Dynamics 365?

Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success.

Vem använder Dynamics 365?

Office 365's plans can accomodate for households, individuals, or even enterprises.

Var kan Dynamics 365 användas?

Moln, SaaS, webb-baserat, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (på platsl), Linux (på plats), Android (mobil), iPhone (mobil)

Om leverantören

  • Microsoft
  • Belägen i Middletown, USA
  • Grundades 1975
  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Brasilien, Indien, Japan, Kanada och 5 andra

Språk

arabiska, danska, engelska, finska, franska och 18 andra

Om leverantören

  • Microsoft
  • Belägen i Middletown, USA
  • Grundades 1975
  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Brasilien, Indien, Japan, Kanada och 5 andra

Språk

arabiska, danska, engelska, finska, franska och 18 andra

Dynamics 365 videor och bilder

Dynamics 365 Programvara- 1
Dynamics 365 Programvara- 2
Dynamics 365 Programvara- 3
Visa 4 till
Dynamics 365-video
Dynamics 365 Programvara- 1
Dynamics 365 Programvara- 2
Dynamics 365 Programvara- 3

Jämför Dynamics 365 med liknande produkter

Dynamics 365

50,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
N/A
Gratis version
Gratis provperiod
20,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
N/A
Gratis version
Gratis provperiod

Funktioner i Dynamics 365

  • Aktivitetspanel
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara mallar
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Bankavstämning
  • Bearbetning av fakturor
  • Budget / Prognoser
  • CRM
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Datavisualisering
  • Dokumentlagring
  • E-post marknadsföring
  • E-posthantering
  • Fakturering
  • Finanshantering
  • Finansiell analys
  • Finansiell rapportering
  • Flera avdelningar / projekt
  • Flera kommunikationskanaler
  • Flerkanalsmarknadsföring
  • För iPad-enheter
  • För små företag
  • Försäljningsrörledning
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Grundläggande redovisning
  • HR-ledning
  • Hantering av kontanter
  • Hantering av leveranskedja
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Huvudbok
  • Inkomst & balans-blad
  • Inköpsorderhantering
  • Innehållshantering
  • Integrerad affärsdrift
  • Interaktionsspårning
  • KPI-övervakning
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kalenderhantering
  • Kampanjhantering
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Kontaktdatabas
  • Kontaktledning
  • Kostnadsspårning
  • Kunddatabas
  • Kundfordringar
  • Kundsegmentering
  • Kunskapsbashantering
  • Kunskapshantering
  • Lagerhantering
  • Lead-hantering
  • Lead-kvalificering
  • Lead-segmentering
  • Lead-upptagning
  • Leveranshantering
  • Leverantörshantering
  • Leverantörsskulder
  • Lönhantering
  • Mobilappar
  • Mobilåtkomst
  • Omvandlingsspårning
  • Online fakturering
  • Personalhantering
  • Prestandamätningar
  • Prognoser
  • Prospekteringsverktyg
  • ROI-spårning
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Rekvisitionshantering
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Skapande av faktura
  • Spenderingshantering
  • Stöd för biljetthantering
  • Sök / filtrera
  • Tid och kostnadsspårning
  • Tredjepartsintegration
  • Uppgiftshantering
  • Visning av enstaka data

Dynamics 365 Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

SAP Concur takes you beyond automation to a completely connected spend management solution that grows with your business
Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Cloud and on-premise customer relationship management software for sales, marketing and customer service.
Database and analysis offering for rapidly delivering the next generation of scalable e-commerce & line-of-business solutions.
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.
Build around the customer with AI-powered apps to create amazing experiences.
Most affordable complete CRM on the market. One time $99 cost per user. Very easy to use with optional add-ons for a tailored package
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
Multi-platform game development system with drag & drop capabilities, built-in shader editing, user engagement and real-time analytics.
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Quickly and easily make standout content from thousands of beautiful templates with the all-new Adobe Creative Cloud Express.

Recensioner av Dynamics 365

Medelpoäng

Totalt
4,3 (4 339)
Enkel användning
4,0 (4 339)
Kundservice
4,2 (4 339)
Funktioner
4,3 (4 339)
Valuta för pengarna
4,1 (4 339)

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
49%
4
37%
3
11%
2
2%
1
1%
Shaunak P.
Shaunak P.
Cloud & Infrastructure Engineer i Indien
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Must have system for Enterprise level management

5,0 för 3 veckor sedan Nytt

Kommentarer: I am grateful that I worked in Mindtree so that I got the privilege to work on Dynamics 365, I would have never been able to afford this software on my own. The features are too rich and top class. The development team is also very seasoned and knows well about the area that needs to be cherished.

Fördelar:

I love this because we use planning of the workflow is very secure and simple. Performing automation is very efficient with their Mobility, apps work with app OS platforms. Activity logs are maintained very accurately. Also, their support is exceptional. They take each issue with good consideration. I have opened a couple of tickets and got them resolved with their documentation itself.

Nackdelar:

The only con that I found in this software is that the workflow is very complex. Trained staff is required. Need to learn from their official documentation. This is deployed on Cloud so there are many SAML SSO Authentication for which we need engineers to manage the system. It requires an old and known person to troubleshoot the incidents.

Syed S.
Technical Recruiter i Bangladesh
Personal & rekrytering, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

The best way to office management!

5,0 för 2 månader sedan Nytt

Fördelar:

All the different software are in one place with one log in. Just click the necessary and get the things done.

Nackdelar:

I don't find anything that I dislike about Dynamics 365.

Priya G.
Compensation Analyst i Kanada
Transport / lastbil / järnväg, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Not a good experience

3,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: Not happy, wish we never signed up for it.

Fördelar:

Has potential. Correct workflows not enough talented people to back up implementation

Nackdelar:

Everything is a work around. I do position management and the software does not work at all. So many drawbacks and we have to do budgeting and forecasting manually

James U.
Financial Advisor i USA
Bokföring, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Microsoft Dynamics 365 Review

4,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: What our organization's overall experience is that all marketing campaign leads are assigned to salespeople who access Microsoft Dynamics CRM and then track and convert them into sales.
Also used for services, indices are active until closed by the server. From lead generation to lead acquisition, everything is managed in Microsoft Dynamics CRM.

Fördelar:

The completely offline features are what we loved for our Field Service. RESCO's flagship product offers plenty of flexibility and advanced functionality. But in general, it's a good way to empower workers in this space to provide mobility and be able to view tasks, customer records, contact information, and so on completely offline.

Nackdelar:

The product is not ready for release. The development suffers from system malfunctions and important features were removed from the release and roadmap without warning. I was also surprised to ignore non-US international regulatory requirements (currency exchange and management, existing ISO standards, VAT requirements). But what surprised me the most was Microsoft's general ignorance and lack of accountability. Despite many requests, I haven't spoken to anyone who can actually talk about product direction and roadmap. I was sandwiched between disconnected dev teams fixing a critical bug, but they don't seem to be talking to each other.

Lonwabo N.
Assistant Manager i Sydafrika
Datormjukvara, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Why choose Dynamics 365?

5,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: Firstly, it saved the business a lot of money and take because it is affordable and in just one few clicks a lot of data has been changed and added.

Fördelar:

It is very easy to use the software and very affordable. It does most of the work for me and saves me a lot of work.

Nackdelar:

Sometimes the system malfunctions, which can be a problem, and editing some data takes too much time and effort.