I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

YOOBIC

YOOBIC

Vad är YOOBIC?

YOOBIC är en mobilanpassad allt-i-ett-portal för medarbetare i frontlinjen. Med den kan företag inom detaljhandel, hotell och restaurang, tillverkning, lager, bygg med mera hjälpa sina medarbetare, oavsett var de befinner sig, genom digitalt optimerad kommunikation, mikrolärande och uppgiftshantering. YOOBIC används av fler än 150 varumärken och återförsäljare över hela världen, däribland Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples och Peugeot.

Vem använder YOOBIC?

Alla företag med skrivbordslösa team eller frontlinjeteam inom detaljhandel, hotell och restaurang, tillverkning, lager osv.

YOOBIC Programvara- 1
YOOBIC Programvara- 2
YOOBIC Programvara- 3
YOOBIC Programvara- 4
YOOBIC Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om YOOBIC? Jämför med ett populärt alternativ

YOOBIC

YOOBIC

4,3 (68)
1,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
79
Inga integrationer hittades
4,1 (68)
3,9 (68)
4,6 (68)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
8,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
467
34
4,5 (5 396)
4,3 (5 396)
4,4 (5 396)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till YOOBIC

monday.com
Funktioner med bästa bedömningar
Lagerspårning
Produktidentifikation
Spårning av förfallodatum
Wrike
Funktioner med bästa bedömningar
Finanshantering
Konfigurerbart arbetsflöde
Skapa instrumentpanelen
Bitrix24
Funktioner med bästa bedömningar
CRM
Confirmations/Reminders
Kundhantering
MangoApps
Funktioner med bästa bedömningar
Dokumentlagring
Kunskapsbashantering
Samarbetsverktyg
Asana
Funktioner med bästa bedömningar
Projektledning
Projektplanering / schemaläggning
Uppgiftshantering
Groupe.io
Funktioner med bästa bedömningar
Bilder från anställda
Fildelning
Mobilåtkomst
Trello
Funktioner med bästa bedömningar
Aktivitetsspårning
Projektledning
Uppgiftshantering
Process Street
Funktioner med bästa bedömningar
Arbetsflödeshantering
Arbetsflödeskonfiguration
Uppgiftsförloppsspårning
Hub
Funktioner med bästa bedömningar
Innehållshantering
Kunskapsbashantering
Åtkomstkontroller / behörigheter

Recensioner av YOOBIC

Medelpoäng

Totalt
4,3
Enkel användning
4,1
Kundservice
4,6
Funktioner
4,2
Valuta för pengarna
3,9

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
41%
4
51%
3
7%
Vitalij
Vitalij
Global Retail VM Trainer i Sverige
Verifierad LinkedIn-användare
Detaljhandel, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Yoobic review

5,0 för 4 år sedan

Fördelar:

It's relatively easy to use once you get the hang of it

Nackdelar:

Creating a new mission can be challenging at times with all different options and answer conditions but there are great templates to use and the support team is quick to answer and help!

Florian
Florian
Global Retail Operations Project Manager i Frankrike
Verifierad LinkedIn-användare
Lyxvaror och smycken, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Retail Operations

4,0 för 4 år sedan

Fördelar:

- Nombreuses fonctionnalités couvrant un très large champs de cas d'usage retail - Equipe proactive dans la création de contenus et cas d'usages - Equipe assez réactive et à l'écoute quant à l'évolution de l'outil

Nackdelar:

- Très couteux si on veut mettre en place une stratégie globale - Beaucoup de possibilités donc une certaine complexité à l'utilisation, surtout pour les comptes admin

Michael
Head of Visual - Lacoste Asia i Hongkong
Detaljhandel, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Lacoste Asia

4,0 för 4 år sedan

Kommentarer: Assesments and tracking of Visual and Architechtural upgrade status

Fördelar:

Photo data base with easy to use filters.

Nackdelar:

Tracking overall mission status for my region is a bit complex for me.

Marion
CEO i USA
Kosmetika, 501‒1 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Simply amazing

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: Yoobic has been a game changer for our operations.
We have more visibility into field activity, we communicate easier with our field team, we onboard and train our team faster on new procedures and new product.

Fördelar:

YOOBIC has been an incredible tool to keep our field team connected during Covid. We can make sure everyone is at the same page, we share content and train our team (internal and freelancers) in real time. The ability to design our own processes easily in few clicks is definitely a big improvement compare to what we were doing before (whatsapp, excel, sharepoint...). We have literally digitize all our processes in few weeks and transform the way we are running our business. It has been a game changer. It simple to use on a daily basis and give us more visibility on our business.

Nackdelar:

At the beginning of the project, we were slightly nervous about the adoption of the solution because we have a lot of non tech user in the team.YOOBIC has been pretty helpful sharing best practices. At the end of the day, our team love it. The adoption is very high.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Detaljhandel, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Helpfull tool

5,0 för 4 år sedan

Fördelar:

Friendly use, great support and many options of use

Nackdelar:

Not easy to manage the database, too many things to take in account