I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Fullstory

Fullstory

Vad är Fullstory?

FullStorys digitala upplevelseplattform ger företag möjlighet att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen över hemsidor och appar.

Kärnan i FullStorys plattform är en kraftfull analysmotor som kopplar samman digitala interaktioner med de mätvärden som är viktigast för företag. FullStory ger proaktivt goda möjligheter att optimera den digitala upplevelsen, vilket gör det möjligt för team att förstå problem, prioritera korrigeringar, åtgärda buggar och mäta effekten av dessa förändringar.

Vem använder Fullstory?

FullStorys målmarknader sträcker sig från produktteam till teknik, kundupplevelser med mera. FullStory ger alla i en organisation möjlighet att hjälpa till att skapa en utmärkt webbupplevelse.

Fullstory Programvara- 1
Fullstory Programvara- 2
Fullstory Programvara- 3
Fullstory Programvara- 4
Fullstory Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Fullstory? Jämför med ett populärt alternativ

Fullstory

Fullstory

4,6 (66)
Inga priser hittades
Gratis version
Gratis provperiod
152
49
4,4 (66)
4,1 (66)
4,3 (66)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
8,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
467
34
4,5 (5 409)
4,3 (5 409)
4,4 (5 409)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Fullstory

monday.com
Funktioner med bästa bedömningar
Lagerspårning
Produktidentifikation
Spårning av förfallodatum
Hotjar
Funktioner med bästa bedömningar
Aktivitetsspårning
Skapa undersökningar
Värmekartor
Mouseflow
Funktioner med bästa bedömningar
Beteendeanalys
Spårning av användarinteraktion
Värmekartor
Germain UX
Funktioner med bästa bedömningar
Prestandamätningar
Rapportering och analys
Varningar / Meddelanden
Lucky Orange
Funktioner med bästa bedömningar
Aktivitetsspårning
För webbsidor
Värmekartor
Wrike
Funktioner med bästa bedömningar
Finanshantering
Konfigurerbart arbetsflöde
Skapa instrumentpanelen
Singular
Funktioner med bästa bedömningar
Instrumentbräda
Prestandamätningar
ROI Tracking
Tableau
Funktioner med bästa bedömningar
Datavisualisering
Verktyg för dataanalys
Visuell analys
Smartlook
Funktioner med bästa bedömningar
Aktivitetsspårning
Engagemangsspårning
Värmekartor

Recensioner av Fullstory

Medelpoäng

Totalt
4,6
Enkel användning
4,4
Kundservice
4,3
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,1

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
67%
4
27%
3
6%
Frank
Frank
Co-Founder, CTO and Product Lead i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Turistföretag, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Fullstory ushers in a new era of live data analytics

5,0 för 6 år sedan

Kommentarer: The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Fördelar:

The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Nackdelar:

There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Onlinemedier, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Great product for learning about your customer usage! Highly recommend for any product team!

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Excellent, Highly recommend it to any product out there trying to understand their product and customer experience on the next level.

Fördelar:

Loved that you could review widget screen recordings for our app where other competitor products did not allow us to do this.

Nackdelar:

Pricing was hard to understand initially but the excellent support team cleared this up for us. Thanks heaps [SENSITIVE CONTENT] 5 star support!

Bharath
Bharath
Director - Marketing i Indien
Datormjukvara, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Too pricey for the features and functionality it supports

3,0 för 8 år sedan

Fördelar:

Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Nackdelar:

For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

Thomas
Director i Hongkong
Datormjukvara, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase

5,0 för 5 år sedan

Kommentarer: Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Fördelar:

It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Nackdelar:

Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

Monish
Monish
senior software engineer i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Track the User session and watch them use your product to identify there pain points

4,0 för 5 år sedan

Kommentarer: FullStory has been a really useful tool for analysing the user experience on the Website

Fördelar:

FullStory records the live session of the user who uses the fullstory integrated web application, It records lots of other useful metrics which can be used for analysis these metrics can be customised, The integration of fullStory to the product is simple and easy due to the good documentation an good customer support, The FullStory provides some inbuilt analysis trends which is pretty useful, FullStory provides API's for data extraction,

Nackdelar:

I wold like to move the metric data collected to a analytic platform like tableau, which is not achievable right now, i recommend fullStory to provide a inbuilt environment such as tableau for further analysis on the data collected, The metrics stored dose not last for a longer than 90 to 100 days, so we had to write java code to move data from fullStory to databases, fullStory has provided api's to support this data movement