I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Vad är FixMe.IT?

Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshantering, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer.

Vem använder FixMe.IT?

IT-yrkesverksamma från företag av alla storlekar och inom olika branscher.

Var kan FixMe.IT användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Techinline
  • Belägen i Toronto Ontario, Kanada
  • Grundades 2007

Support för FixMe.IT

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Andorra, Angola och 145 andra

Språk

engelska

Prissättning av FixMe.IT

Startpris:

32,50 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Ingen gratisversion

FixMe.IT har ingen gratisversion men erbjuder en gratis testversion. FixMe.ITbetald version börjar på 32,50 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • Techinline
  • Belägen i Toronto Ontario, Kanada
  • Grundades 2007

Support för FixMe.IT

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Andorra, Angola och 145 andra

Språk

engelska

FixMe.IT videor och bilder

FixMe.IT Programvara- 1
FixMe.IT Programvara- 2
FixMe.IT Programvara- 3
FixMe.IT Programvara- 4
Visa 5 till
FixMe.IT-video
FixMe.IT Programvara- 1
FixMe.IT Programvara- 2
FixMe.IT Programvara- 3
FixMe.IT Programvara- 4

Funktioner i FixMe.IT

  • Chatt och meddelanden
  • Felsökning
  • Fildelning
  • Filöverföring
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av session
  • Livechatt
  • Obemannad tillgång
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidschatt
  • Samarbetsverktyg
  • Skärmdelning
  • Skärminspelning
  • Åtkomst till flera skärmar
  • Åtkomstkontroller / behörigheter

FixMe.IT Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper mer än 40 000 företag över hela världen att skapa fantastisk fjärrkundtjänst.
Wrike är en programvara för fjärrstöd med anpassade förfrågningsformulär, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, automatisk rapportering och över 400 integrationer.
Splashtop erbjuder fjärråtkomst och support för affärsprofessionella och IT-team Lär dig mer om Splashtop
Programvara för virtuella evenemang som hjälper till att skapa, marknadsföra och underlätta möten och evenemang online.
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s programförvara för fjärrsupport för att hantera och automatisera IT. Skaffa din demo idag.
ISL Light fjärrsupportprogram låter dig styra en fjärrdator eller mobil enhet. Den är plattformsöverskridande, säker, snabb och anpassningsbar. Lär dig mer om ISL Light

Recensioner av FixMe.IT

Medelpoäng

Totalt
4,8
Enkel användning
4,8
Kundservice
4,7
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,7

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
78%
4
20%
3
2%
Rex
Rex
President i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Datorhårdvara, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Simple and Fast Connection

4,0 för 5 år sedan

Kommentarer: It has been good, its a good product. The only draw back is the pricing structure, as others offer a scaled back speed at a free price. For some of the features its a great product to consider. Love the ability to create a custom installer, which makes the image of our company better.

Fördelar:

Having used and still using many remote connection and management software providers, FixMe has been one that seems to work when others won't. Its fast, and simple. The remote reconnect after startup is great. Some others will not do this and requires someone at the other end to restart the software. The price and the speed of connection is worth it. The custom logo you can add to the install page is a nice feature.

Nackdelar:

If you are not using it often, and can seem expensive. Its billed monthly regardless if you are using it. Its based on technician, so if you have 3 people, you will need to have 3 licenses to all be working at the same time.

Svar för Techinline

för 5 år sedan

Hi Rex, Thank you for sharing your experience and for being our valued customer! Subscription-based pricing is the software industry standard. Some vendors do offer so-called "lifetime" licenses, but that often means paying for upgrades on a yearly basis (which in the end is a more expensive and a less flexible option). FixMe.IT delivers unlimited on-demand connections, unattended remote access, multi-window remote control, and a lot more for only $30 per month or $300 per year, and I can say with full confidence that no other vendor offers a package like that at a lower price. Sure, there are some remote support apps that offer personal licenses for under $10 or even $5 per month which allows you to access one or two remote computers, but no more than that. While we understand that FixMe.IT's pricing model might not be ideal in some cases, it is still one of the most cost-effective remote support solutions on the market. Best, Dan | Techinline

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Gruvdrift och metall, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa
Källa: GetApp

It just works

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Remote access to our devices

Fördelar:

It is easy to set up and deploy. It is easy for users to install.

Nackdelar:

I did not see any cons with this software.

Claudia
Claudia
Tester i Paraguay
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

FixMe.IT is a simple and stable support tool

3,0 för 5 år sedan

Kommentarer: The main benefit of this software is that it allows us to provide remote assistance to our clients. It is an easy software to configure, where users can access it from the client version and we can access it from the expert version.

Fördelar:

FixMe.IT is a really easy to use and configure application. What I like the most is that it has two applications, a client version and an expert version. The video quality when sharing the screen is very stable.

Nackdelar:

The only thing I dislike about this software is that it is only available for Windows. I would like FixMe.IT to release a version for Linux.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Strong Remote Management App - good balance of features for price

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Overall, it's fast, simple, lightweight and good for get at this cost point.

Fördelar:

Fixme is a simple and basic remote access tool that we use daily for unattended support to our end users. I like that you can have separate accounts should you want to have personal devices not available to the rest of my staff. It's easy and fast for one-off remote sessions and you can white-label a custom page for your end-users to keep your brand flowing through the remote experience. Deployment is simple and effective. The chat feature is also nice. With this basic feature set, it would easily be replaced by most bulit-in RMM tools.

Nackdelar:

Although it has multi-monitor support, it's frustrating to always guess which monitor and sometimes does not reset correctly. I do like the chat feature, but it only stays on the end-user screen while you are connected with fixme. Which means you lose the dialog if you have to close out but your end-user has stepped away. It has a file transfer feature so you can send a file to the remote computer, but it would be very helpful to reverse the process and be able to send a file from the session back to the tech.

Svar för Techinline

för 6 år sedan

Thank you for taking the time to share your experience and for being our valued customer! Regarding the file transfer feature, the remote user has the option to use the Send File button which can easily be found on the Client App interface. Besides that, you can transfer files back to your desktop during the remote session via drag-and-drop or copy-paste. Best, Dan | Techinline

Matt
Director i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Internet, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Great product!

5,0 för 6 år sedan

Fördelar:

FixMe.IT is very easy to use and straight forward. I have never had any issues using this software. The costs are very reasonable compared to other products. This software has all the features I need.

Nackdelar:

Additional costs per seat. Other than that I do not have any other cons.