I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Vad är Precoro?

En vacker och innovativ upphandlingsprogramvara för små och medelstora företag som inte kräver tid för implementering och har flexibel öppen prissättning. Precoro hjälper företag i 50 länder att eliminera manuellt arbete, förbättra synligheten och kontrollera sina inköp på bästa sätt. Effektiva godkännanden, begränsade budgetar, enkla PR- och PO-processer – allt du behöver för att spara mycket tid och pengar.

Vem använder Precoro?

Progressiva små och medelstora företag från alla branscher över hela världen som vill ha 100 % kontroll över sina inköp och inte lägga mycket tid på implementeringen.

Var kan Precoro användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Precoro
  • Belägen i New York, USA
  • Grundades 2015

Support för Precoro

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 223 andra

Språk

engelska, franska, spanska, tyska

Prissättning av Precoro

Startpris:

499,00 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Ingen gratisversion

Precoro har ingen gratisversion men erbjuder en gratis testversion. Precorobetald version börjar på 499,00 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • Precoro
  • Belägen i New York, USA
  • Grundades 2015

Support för Precoro

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 223 andra

Språk

engelska, franska, spanska, tyska

Precoro videor och bilder

Precoro Programvara- 1
Precoro Programvara- 2
Precoro Programvara- 3
Precoro Programvara- 4
Precoro Programvara- 5
Visa 6 till
Precoro-video
Precoro Programvara- 1
Precoro Programvara- 2
Precoro Programvara- 3
Precoro Programvara- 4
Precoro Programvara- 5

Funktioner i Precoro

  • Aktivitetspanel
  • Arbetsflödeshantering
  • Bankavstämning
  • Bearbetning av fakturor
  • Budget / Prognoser
  • Catalog Management
  • Data Import/Export
  • Dokumenthantering
  • Dubblett betalningsvarning
  • Efterlevnadskontroll
  • Ersättningshantering
  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Finansiell rapportering
  • Flera avdelningar / projekt
  • Flera platser
  • Flera valutor
  • Försäljarstyrelse
  • Godkännande arbetsflöde
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Hållbarhetshantering
  • Inköpsorderhantering
  • Inköpsrapporter
  • Integrationshantering
  • Intressentengagemang
  • KPI-övervakning
  • Kategorisering/gruppering
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kostnadshantering
  • Kostnadsspårning
  • Kvittanshantering
  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Lagerhantering
  • Leverantörshantering
  • Miljööverensstämmelse
  • Ombordstigning
  • Orderhantering
  • Prestandamätningar
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Prognoser
  • Projektledning
  • Purchase Order Reconciliation
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Real-Time Data
  • Real-Time Reporting
  • Rekvisitionshantering
  • Returhantering
  • Revisionshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Spenderingsanalys
  • Spenderingshantering
  • Spenderingskontroll
  • Sök / filtrera
  • Third-Party Integrations
  • Upphandlingshantering
  • Utsläppsövervakning
  • Varningar / Meddelanden
  • Verifieringskedja
  • Åtkomstkontroller / behörigheter

Precoro Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Med Odoos inköpsverktyg kan du hantera leverantörer, undvika att få slut på lager och att spendera för mycket på överflödigt material.
Smart och lagerbaserad programvara som är byggd för tillverkare i tillväxtfas. Integrerar med Xero, QuickBooks, Shopify och WooCommerce.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
NetSuite Procurement: fullständig insyn i inköpsprocessen för att göra inköp av varor och tjänster till bästa pris när du behöver dem.
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify
Branschens enklaste mobilinriktade system för lagerspårning och tillgångsspårning. Betrodd av tusentals företag. Skaffa den gratis idag.
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Programvaran passar företag i alla storlekar och är ett verktyg för formulärbyggande som hjälper användare att både skapa enkäter och granska svaren.
Över 360 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. En av de högst rankade upphandlingsprogramvarorna.

Recensioner av Precoro

Medelpoäng

Totalt
4,8
Enkel användning
4,7
Kundservice
4,8
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,7

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
77%
4
23%
3
0%
Gregory
Gregory
CISO i Storbritannien
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

A simple and intuitive platform to streamline procurement, purchasing and order management

5,0 för 12 månader sedan

Fördelar:

Precoro allows us to simplify and streamline our ordering process, from the statement of requirement to PO validation flow, to vendor management, to invoicing and reconciliation. It is a 100% SaaS platform, so easy to access and no maintenance required.

Nackdelar:

The invoicing piece could be easier to use. If a supplier generates part invoices for an order, it's still a bit awkward to manage if it has not been split properly when drafting the PO. Hopefully the new features such as Service PO and Blanket PO should resolve this.

Svar för Precoro

för 12 månader sedan

Hello Gregory! Thank you so much for taking the time to write such a detailed and kind review for Precoro. We are thrilled to hear that our product has helped to simplify and streamline your procurement operations. We are always working to enhance the software and introduce new features to cater to your requirements. Thank you for being with us!

Joni
Operations i USA
Ideell organisationsledning, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Excellent platform to approve and process purchase orders!

5,0 för 10 månader sedan

Kommentarer: Love, love, love Precoro! It has exponentially improved our purchasing process and the support is beyond excellent!

Fördelar:

Precoro has been a huge improvement for our organization! It was easy to customize to fit our needs and has been a game changer for our approval and purchasing process. The support folks at Precoro are so responsive and super helpful, they are dedicated and genuinely care about our success in using the product.

Nackdelar:

If I have to pick something I like least, which I'm having a tough time coming up with, I would say maybe an improvement to the search function.

Svar för Precoro

för 6 månader sedan

Hi Joni, Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that Precoro has made such a positive impact on your organization and that our customization options and support have been so valuable to you. It’s great to know that our platform has significantly enhanced your purchasing and approval processes! We appreciate your suggestion about improving the search function and will definitely consider it for future updates. Thanks for being such a loyal member of the Precoro community!

Khyla
Regional director of operations i USA
Utbildningsförvaltning, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

School review

4,0 för 5 månader sedan

Fördelar:

I like the look in the usability of the system. I also like that you can put vendors in and they Can have access as well to the system.

Nackdelar:

There are a lot of steps to get one task done

Kelli
Recruiting Manager i USA
Turistföretag, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Highly Recommend

5,0 för 2 månader sedan

Kommentarer: It has been fantastic. The rep has taken excellent care of us through the entire process

Fördelar:

ease of use and the support that we received from presentation through implementation

Nackdelar:

I can't think of anything that I didn't like

Sofia
Procurement Manager i USA
Turistföretag, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Procurement Manager

4,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: Its has been good. Easy to use and continually innovating

Fördelar:

Friendly Platform. Easy to use. Operational team take less time adding all the items from the catalog to the requisition.

Nackdelar:

We would like to have more integrations. we are not able to modify much of the things that predeterminate

Övervägda alternativ: Workday HCM och Ramp

Anledningar att byta till Precoro: friendly platform , easy to use. Catalog