Vad är monday.com?

monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete.
Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats.
Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg.
Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com.

Vem använder monday.com?

Många olika team – stora, små, tvärfunktionella – i många olika branscher världen över. Dess intuitiva gränssnitt och anpassningsmöjligheter gör den lämplig för alla projekt och verksamheter.

Var kan monday.com användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • monday.com
  • Belägen i Tel Aviv, Israel
  • Grundades 2014

Support för monday.com

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Argentina, Australien, Belgien, Brasilien, Chile och 36 andra

Språk

engelska, franska, italienska, japanska, koreanska och 7 andra

Prissättning av monday.com

Startpris:

8,00 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Erbjuder en gratisversion

monday.com har en gratisversion och erbjuder en gratis testversion. monday.combetald version börjar på 8,00 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • monday.com
  • Belägen i Tel Aviv, Israel
  • Grundades 2014

Support för monday.com

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Argentina, Australien, Belgien, Brasilien, Chile och 36 andra

Språk

engelska, franska, italienska, japanska, koreanska och 7 andra

monday.com videor och bilder

monday.com Programvara- 1
monday.com Programvara- 2
monday.com Programvara- 3
monday.com Programvara- 4
monday.com Programvara- 5
Visa 6 till
monday.com-video
monday.com Programvara- 1
monday.com Programvara- 2
monday.com Programvara- 3
monday.com Programvara- 4
monday.com Programvara- 5

Funktioner i monday.com

  • 360 graders återkoppling
  • API
  • Agenthantering
  • Agila metoder
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsplanering
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara formulär
  • Anpassningsbara fält
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • Anställdas databas
  • Anställdsprofiler
  • Anteckningar
  • Anteckningshantering
  • Användarhantering
  • Användarprofiler
  • Användningsrapportering
  • Applikationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Arkivering och lagring
  • Artikelhantering
  • Att-göra-lista
  • Automatiserad schemaläggning
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Automatisering av marknadsföring
  • Automatisk tidtagning
  • Beroende spårning
  • Beställning av restorder
  • Bilder från anställda
  • Biljetthantering
  • Brainstorming
  • Brand Guidelines
  • Budget / Prognoser
  • Budgethantering
  • Budgetspårning / Jobbkostnad
  • Budhantering
  • CRM
  • Chatt och meddelanden
  • Citat / uppskattningar
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Datavisualisering
  • Deltagarhantering
  • Diagram
  • Digital tillgångshantering
  • Diskussioner / forum
  • Dokumentgranskning
  • Dokumenthantering
  • Dokumentlagring
  • Dra och släpp
  • E-post marknadsföring
  • E-posthantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Eftersläpningshantering
  • Elektroniska formulär
  • Enkel inloggning
  • Entreprenaddatabas
  • Entreprenörshantering
  • Ersättningshantering
  • Event utlösta åtgärder
  • Eventhantering
  • Fakturering
  • Fastighetsdatabas
  • Fastighetsförvaltning
  • Feedback-hantering
  • Fildelning
  • Filhantering
  • Fillagring
  • Finanshantering
  • Fjärrstöd
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Flera kampanjer
  • Flera kommunikationskanaler
  • Flerspråkig
  • For IT Project Management
  • For Real Estate Agencies
  • Formulärhantering
  • Formulärsautomation
  • Fraktledning
  • Fulltextsökning
  • Funktioner / Beräkningar
  • Färdplanering
  • Färgkoder / Ikoner
  • För AEC-industrin
  • Försäljarstyrelse
  • Försäljningsorder
  • Försäljningsrörledning
  • Försändelsespårning
  • Förvaltningsskatter
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Godkännande arbetsflöde
  • Grupphantering
  • Gästtillgång
  • Gästupplevelseshantering
  • HR-ledning
  • Hantera arbetsflöde för orientering
  • Hantering av flera konton
  • Hantering av leveranskedja
  • Hantering av reception
  • Hushållning
  • Ideation
  • Idéhantering
  • Implementeringshantering
  • Importera uppgifter
  • Ingen kod
  • Inköpsorderhantering
  • Inläggsplanering
  • Innehållsbibliotek
  • Innehållshantering
  • Innovation Management
  • Instrumentbräda
  • Integration av sociala medier
  • Integrationshantering
  • Integrerad affärsdrift
  • Interaktionsspårning
  • Intressentdefinierade attribut
  • Iterationshantering
  • Jobbplanering
  • KPI-övervakning
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kalenderhantering
  • Kalendersynkronisering
  • Kampanjanalys
  • Kampanjhantering
  • Kampanjplanering
  • Kanalhantering
  • Kanban- styrelse
  • Kapacitetshantering
  • Kapacitetsplanering
  • Katalogisering / kategorisering
  • Klientportal
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Kommissionens ledning
  • Kommunikationshantering
  • Kompensationshantering
  • Kompetensspårning
  • Konfigurerbart arbetsflöde
  • Konsthantering
  • Kontaktdatabas
  • Kontaktledning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Konvertering via e-post till uppgift
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Kostnadsspårning
  • Kravshantering
  • Kunddatabas
  • Kundhantering
  • Kundsegmentering
  • Kunskapsbashantering
  • Kunskapshantering
  • Kvalifikationsspårning
  • Lagerhantering
  • Lagerspårning
  • Landningssida /Webbformulär
  • Lead-hantering
  • Lead-kvalificering
  • Lead-upptagning
  • Leasinghantering
  • Leverantörshantering
  • Listhantering
  • Lönhantering
  • Mallar
  • Mallhantering
  • Marknadsföringskalender
  • Materialbehovsplanering
  • Medarbetarkatalog
  • Meddelanden
  • Meddelanden i realtid
  • Mediabibliotek
  • Mediaplanering
  • Metadatahantering
  • Mobilappar
  • Mobilåtkomst
  • Märkning
  • Märkning av uppgift
  • Målsättning / spårning
  • Mötehantering
  • Mötesanteckningar
  • Ombordstigning
  • Ombordstigning av anställda
  • Omröstningar / Röstning
  • Online Time Tracking Software
  • Online bokning
  • Orderhantering
  • Orderläggning
  • Personalhantering
  • Personalkalender
  • Portföljhantering
  • Poängkort
  • Presentationsverktyg
  • Prestandamätningar
  • Prestationshantering
  • Prioritering
  • Prishantering
  • Problemgranskning
  • Problemhantering
  • Problemspårning
  • Procent-fullständig spårning
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Processmodellering och design
  • Produktdatahantering
  • Produktkartläggning
  • Produktlivscykelhantering
  • Prognoser
  • Projektledning
  • Projektplanering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Projektspårning
  • Publicering / delning
  • Påminnelser
  • RFI och inlämningar
  • ROI Tracking
  • Rapportering / projektspårning
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidsdata
  • Realtidssynkronisering
  • Redigering i realtid
  • Redigering/uppdatering av uppgift
  • Regelbaserat arbetsflöde
  • Registreringshantering
  • Reklamhantering
  • Rekryteringsledning
  • Releasehantering
  • Releaseplanering
  • Resurshantering
  • Returhantering
  • Rollbaserade behörigheter
  • SEO-hantering
  • Samarbetsverktyg
  • Satsvis bearbetning
  • Scenarioplanering
  • Schemaläggning av anställda
  • Schemaläggning av event
  • Schemaläggning av resurser
  • Schemaläggning av underhåll
  • Segmentering
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Skapa och designa formulär
  • Skapa underuppgifter
  • Skapande av organisationsdiagram
  • Skiftesbyte
  • Skärmdelning
  • Social marknadsföring
  • Spenderingshantering
  • Sprintplanering
  • Spåra milstolpar
  • Spårbarhet
  • Spårning av efterlevnad
  • Spårning av framsteg
  • Spårning av sökande
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Stapeldiagram
  • Statusspårning
  • Strategisk planering
  • Stöd för flera enheter
  • Successionsplanering
  • Säkerhetshantering
  • Sök / filtrera
  • Sökhistorik
  • Territoriumhantering
  • Testning / QA-hantering
  • Textredigering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Tid och närvaro
  • Tidrapportering
  • Tidsspårning
  • Tidsur online
  • Tilldelning av tillgångar
  • Tillgångsbibliotek
  • Tillgångskategorisering
  • Tillståndshantering
  • Transaktionshantering
  • Tredjepartsintegration
  • Underleverantörshantering
  • Undersökningar och feedback
  • Uppdateringar i realtid
  • Uppdragshantering
  • Uppgiftsförloppsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Uppskattning
  • Upptäckt av buggar och fel
  • Utbildningshantering
  • Utrustningsspårning
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Vad-om-analys
  • Varningar / Meddelanden
  • Versionskontroll
  • Videochatt
  • Videokonferense
  • Videosupport
  • Visning av enstaka data
  • Visualisering
  • Visuell arbetsflödeshantering
  • Visuell modellering
  • Webbaserad implementering
  • Widgets
  • Ändra orderhantering
  • Ändringshantering
  • Återförsäljarhantering
  • Återkommande beställningar
  • Återkommande uppgifter
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Övertidsberäkning

monday.com Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning. Lär dig mer om Bitrix24
Programvara för tidsuppföljning och projekthanteringsprogramvara för arkitekter och ingenjörer, byggd av arkitekter.
Free project scheduling and management app for Windows, OSX and Linux.
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.

Recensioner av monday.com

Medelpoäng

Totalt
4,6
Enkel användning
4,5
Kundservice
4,5
Funktioner
4,4
Valuta för pengarna
4,3

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
65%
4
28%
3
5%
2
1%
1
0%
Jose J
Jose J
CTO i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsundersökning, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Great Project Management and Creative Ideation Tool

5,0 för 2 veckor sedan Nytt

Kommentarer: Monday is a great CRM, project management and sales tool. Even though, I believe they have many features to upgrade and improve.

Fördelar:

I like Monday simple approach to create tasks and organize ideas with labels. The collaboration features are very flexible and that's something my team loves.

Nackdelar:

I believe certain aspects of the user interface are distracting, for example the strong colors highlights can confuse the focus point of the screen you're at.

Övervägda alternativ: Microsoft OneNote

Anledningar att välja monday.com: Additional options I found useful on Monday

Tidigare programvara: Taskade

Anledningar att byta till monday.com: Main reason to choose Monday was the fair price.

Lauren
Programs Manager i USA
Ideell organisationsledning, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Good Tracking System

4,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: At first it was a great tool to play around with to figure out the best way to track our event and who was working on what portion. The quick look at the colors to see the progress was great. There was a place to put notes and mention people in posts to let them know there are tasks waiting for them. However, the customization was not the best. If you added one column to a section, it added it in for all sections. I did not have the time to take a deep dive but maybe if we got a higher package we would have more functions to organize. It was encouraging/discouraging to see the progress of the event and held people to be accountable for their portion. However, having to update this daily as we got closer to our event got too laborious to do. In concept, it's a good tool, but was not the right fit for my company and I.

Fördelar:

That I was able to see what my co-workers were working on and their progress with the task. They used easy-to-view color-coded options.

Nackdelar:

You are able to clearly see the progress of your co-workers, however, it is hard to make updates or edits to the task. There is an area to make notes, however, it is not in the front for people to see right away. You need to click in to the whole task. Also, when you make a column for one section it creates it for all. Some columns are not necessary for each section and can be confusing when updating.

Verifierad recensent
Freelance Writer and Blogger i Sydafrika
Verifierad LinkedIn-användare
Skriva och redigera, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Good for planning but has a learning curve

3,0 för 2 veckor sedan Nytt

Kommentarer: It is a great product, but I feel like it is not a great fit for me and my business, or I found it difficult to learn and set it up how I want it to serve me and my business.

Fördelar:

I like that you can customize and plan your workflows and your project boards. You can set up different boards for each project and set a workflow according to time and the different tasks that are necessary for each project.You can see all your project deadlines and tasks in a calendar so you can also see where you need to focus on. I use Monday.com only for myself, but teams can be added and tasks can be assigned, but they can be tracked and you can be notified when a task status changes. I think this is very helpful for teams.

Nackdelar:

Personally, I find it difficult to use. Although it has many great features, especially when just starting, I found it difficult to know how to add tasks, or how to create a proper workflow. If you just use the boards for standalone projects, it is easy to use though.

Svar för monday.com

förra veckan

Hey! Thanks so much for leaving a review and sharing your experience! We are sorry to hear setup and implementation were a bit difficult. We would love to help you flesh out some great workflows so you can use your account to its full potential! Please send us an email at [email protected] and we will help get you set up for success!

Roldan
Roldan
Web UX/UI Designer/Developer i Filippinerna
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Projet Managment is a breeze!

5,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Overall, excellent! I mean, I have used several PMS like Trello, Slack, Jira, Wrike and the likes - Monday.com is the fireworks and the linchpin in the industry. If you have critical projects to manage (which I'm talking about project managers) this one is indespinsable.

Fördelar:

Workflow Configuration. Here, you can configure your workflow to your hearts content - supported by hundreds of there available widgets. Automation. A killer feature of Monday.com I haven't used or found with some other PMS. It does a good job of nudging everyone of everyday tasks. Customizability. Fairly user friendly. Customized modules, visuals, workflows etc. You name it. Customer Support. Best customer support with high product knowledge.

Nackdelar:

Price. This can be expensive for solo users. But, then again they have free provisions for single users with threshold in it obviously. Technical. This can be technically taxing at first. Can be complicated for first time user, which is understandable for a Project Management Software with wider and deeper span. Glitches. Some of the function tends to glitch sometimes. Such with you colorize text to emphasize it. Tends to go against the user.

Övervägda alternativ: Jira, Trello och Wrike

Anledningar att byta till monday.com: Monday.com got it all. This has been developed with end-user in mind. We've tried Jira - which is also the reason why we find Monday.com because Jira works almost opposite of Monday.com. Monday.com is a breeze to use.

Justin
Executive Director i USA
Psykisk vård, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Great for nonprofit start ups

5,0 för 2 veckor sedan Nytt

Kommentarer: Monday has allowed us to cost effectively scale our services to meet the demand of our Warriors in need of mental health services.

Fördelar:

The flexibility to build a customized product that fits our needs. Monday allows us to create automations that help communicate and roster clients into services.

Nackdelar:

The user interface can get a bit burdensome to make all the automations work.

Övervägda alternativ: Airtable och Google Sheets

Anledningar att välja monday.com: We needed automation to organize and communicate with our clients and vendors.

Tidigare programvara: Google Sheets

Anledningar att byta till monday.com: Monday.com has the flexibility we need to build out our systems while still being HIPPA compliment. This is a very rare combination but luckily, it is at a very attractive price point that allows us to scale our operations.

Programvara inom