Engage

av Betterworks

Vem använder Engage?

Företag med fler än 250 anställda med HR-personal som ansvarar för att behålla kompetens eller kultur inom tillverknings-, hotell-, detaljhandels-, sjukvårds-, matserverings- och utbildningssektorerna.

Vad är Engage?

Betterworks är en utmärkt plattform för medarbetarnas engagemang och respons som ger cheferna möjligheten att bygga upp förtroendet och öka engagemanget. Med hjälp av effektfulla undersökningar, omedelbara omröstningar och medarbetarröst i realtid kombineras beteendevetenskap, avancerad analys och referensvärden, vilket ger insikter i kombination med föreskrivande åtgärdsplaner. Kapacitet att dela upp data mellan avdelningar, plats, tjänstgöringstid osv., vilket gör det möjligt för cheferna att förbättra problemområden och bygga upp väldigt produktiva och engagerade team. Passar för över 100 anställda.

Engage Detaljer

Betterworks

http://www.betterworks.com

Grundad 2013

Engage Programvara- 1
Engage Programvara- 2
Engage Programvara- 3
Engage Programvara- 4
Engage Programvara- 5
Engage Programvara- 1 - miniatyr
Engage Programvara- 2 - miniatyr
Engage Programvara- 3 - miniatyr
Engage Programvara- 4 - miniatyr
Engage Programvara- 5 - miniatyr

Jämför Engage med liknande produkter

Startpris

N/A
49,00 US$/månad
299,00 US$/år
N/A

Gratis version

Gratis version Ja
Gratis version Ja
Gratis version Ja
Gratis version Nej

Gratis provperiod

Gratis provperiod Ja
Gratis provperiod Ja
Gratis provperiod Ja
Gratis provperiod Ja

Engage Funktioner

Filtrera efter användningsområde
  • 360 graders återkoppling
  • API
  • Aktivitetspanel
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • Anställdas databas
  • Anställdsprofiler
  • Arbetsflödeshantering
  • Data Import/Export
  • Dokumenthantering
  • Dokumentlagring
  • Efterlevnadskontroll
  • Ersättningshantering
  • HR-ledning
  • Jobbhantering
  • Kalenderhantering
  • Kompensationshantering
  • Konfigurerbart arbetsflöde
  • Ledighetsförfrågningar
  • Ledighetshantering
  • Lämna spårning
  • Lärande och utveckling
  • Lönhantering
  • Medarbetarportal
  • Närvarohantering
  • Närvarospårning
  • Ombordstigning
  • Ombordstigning av anställda
  • Personalhantering
  • Prestationshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidsrapportering
  • Rekryteringsledning
  • Rollbaserade behörigheter
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Sjukledighetsspårning
  • Självbetjäning av anställda
  • Självbetjäningsportal
  • Spårning av sökande
  • Successionsplanering
  • Tid och närvaro
  • Tidrapportering
  • Tredjepartsintegration
  • Utbildningshantering
  • Utvecklingssamtal
  • Vinsthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • 360 graders återkoppling
  • API
  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara frågor
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • Anställdas databas
  • Anställdsigenkänning
  • Anställdsprofiler
  • Belöningsprogram för anställda
  • Benchmarking
  • Chatt och meddelanden
  • Engagemangsspårning
  • Enkel inloggning
  • Feedback-hantering
  • Frågebibliotek
  • Gamification
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Innehållshantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Kommunikationshantering
  • Medarbetarportal
  • Meddelanden i realtid
  • Mobilåtkomst
  • Målsättning / spårning
  • Ombordstigning av anställda
  • Personalhantering
  • Prestandamätningar
  • Prestationshantering
  • Prestationshantering
  • Pulsundersökningar
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidsanalys
  • Realtidsdata
  • Realtidsrapportering
  • Spårning av framsteg
  • Sök / filtrera
  • Tredjepartsintegration
  • Undersökningar och feedback
  • Uppdateringar i realtid
  • Utbildningshantering
  • Utvecklingssamtal
  • Varningar / Meddelanden
  • Visuell analys
  • Åtgärdshantering
  • API
  • Aktivitetspanel
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara formulär
  • Anpassningsbara frågor
  • Anpassningsbara fält
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • CRM
  • Data Import/Export
  • Dra och släpp
  • E-post marknadsföring
  • E-posthantering
  • E-postinbjudningar och påminnelser
  • Engagemangsspårning
  • Feedback-hantering
  • Flerkanalsdistribution
  • Flerspråkig
  • Frågebibliotek
  • Frågeledning
  • Frågeställning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Hoppa över logiken
  • Integration av sociala medier
  • Kundsegmentering
  • Mallhantering
  • Mobil undersökning
  • Offline svarsamling
  • Platsundersökning
  • Pulsundersökningar
  • Randomisering
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidsanalys
  • Realtidsdata
  • Realtidsrapportering
  • Responsvalidering
  • SSL-säkerhet
  • Skapa undersökningar
  • Stöd ljud / bilder / video
  • Svarskvoter
  • Sök / filtrera
  • Tredjepartsintegration
  • URL-anpassning
  • Undersökningar och feedback
  • Varningar / Meddelanden
  • Verktyg för dataanalys
  • Villkorlig logik
  • Visuell analys
  • Åtkomstkontroller / behörigheter

Engage distribution och support

Support

  • E-post / Kundtjänst
  • Telefonsupport
  • Chatt

Spridning

  • Moln, SaaS, webb-baserat
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Linux (Desktop)
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Utbildning

  • I person
  • Live online
  • Webinarier
  • Dokumentation
  • Videor

Engage Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Fler Engage-alternativ

Recensioner av Engage

Läs alla recensioner

Helhetsbetyg

4,7/5

Medelpoäng

Enkel användning 4,6
Kundservice 4,8
Funktioner 4,5
Valuta för pengarna 4,7

Granska programvara

Dela din erfarenhet med andra programvaruköpare.

Phillip A.
HR Manager
Sjukhus och hälsovård, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
  • Helhetsbetyg
    5 /5
  • Enkel användning
    5 /5
  • Funktioner och funktionalitet
    5 /5
  • Kundtjänst
    5 /5
  • Valuta för pengarna
    5 /5
  • Sannolikhet att rekommendera
    10/10
  • Recensentens källa 
  • Recenserad den 2019-08-08

"Hyphen - Absolutely worth the investment"

Kommentarer: Hyphen gives our employees the opportunity to have direct access to leadership. It provides them the ability to ask questions, make suggestions on process improvements and get real time company announcements. Our initial Hyphen survey roll-out was extremely successful and since then our survey participation rates have significantly increased. The data from our survey results is extremely eye opening and allows us to easily identify problem areas, either by position, region or manager. In addition to being, in my opinion, a superior product, Hyphen’s customer support staff is always there to assist and make recommendations.

Fördelar: Hyphen is extremely easy to use - especially the phone app. It’s intuitive for all users.

Nackdelar: It’s very minor and will probably be resolved in future updates. When attaching a file to a post, pdf files aren’t supported.

  • Recensentens källa 
  • Recenserad den 2019-08-08
Aleta M.
CHRO
Mat och dryck, 501-1 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
  • Helhetsbetyg
    5 /5
  • Enkel användning
    5 /5
  • Funktioner och funktionalitet
    5 /5
  • Kundtjänst
    5 /5
  • Valuta för pengarna
    5 /5
  • Sannolikhet att rekommendera
    10/10
  • Recensentens källa 
  • Recenserad den 2019-12-13

"Excellent Platform"

Kommentarer: Loved how helpful customer support was, and how willing the company was to modify for what we were looking for. The team at Hyphen really want to deliver a product that is easy to use and they are willing to talk through any issue to find a resolution that works.

Fördelar: Hyphen is super easy to use for all of our employees. Text surveys that all can answer in less than 2 minutes from the ease of their phone. Clean display of information for admin is also amazing.

Nackdelar: Takes a bit to learn how to navigate back end, however once you get it, super easy to launch surveys.

Leverantörssvar

av Hyphen om 2019-12-16

Hi Aleta, thanks for the review, we're glad the platform has been a benefit to you all. As for the back end navigation, we tagged that as an item to make more user-friendly for the future. Thanks again, we appreciate it!

  • Recensentens källa 
  • Recenserad den 2019-12-13
Anastasia B.
Talent Development Lead EU
Finansiella tjänster, 1 001-5 000 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
  • Helhetsbetyg
    2 /5
  • Enkel användning
    2 /5
  • Funktioner och funktionalitet
    2 /5
  • Kundtjänst
    3 /5
  • Valuta för pengarna
    3 /5
  • Sannolikhet att rekommendera
    3/10
  • Recensentens källa 
  • Recenserad den 2019-12-13

"restrictive for the fast-pace growing organization"

Kommentarer: see above

Fördelar: I like the insights function - this makes eNPS analysis easier for the team leaders

Nackdelar: Some of the things in the tool set up are quite confusing: there are 3 ways of checking participation and users have a lot of questions about that.
As we have a lot of changes in the org structure, every time we need to update the database, which is cumbersome and full of errors - I have a feeling that data isn't overwritten. And sometimes our Success Manager disappears without absence notes or doesn't follow up on the tickets, created. This makes it challenging for me to "sell" the tool internally.

Leverantörssvar

av Hyphen om 2019-12-16

Hi Anastasia, thanks for taking some time to share your thoughts with us, this kind of feedback is really helpful for our development and CSM team. We, too, want to help you "sell" this internally and make this an impactful tool for the business. I met with the team this morning to go over your comments and identify issues we can fast-track to get resolved (and resolve for future users as well). Thanks again for your honesty, it's sometimes hard to hear for us, but this is how we get better and better day by day, with good feedback like this. Take care!

  • Recensentens källa 
  • Recenserad den 2019-12-13
Carrie G.
HR Specialist
Kundservice, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
  • Helhetsbetyg
    5 /5
  • Enkel användning
    5 /5
  • Funktioner och funktionalitet
    5 /5
  • Kundtjänst
    4 /5
  • Valuta för pengarna
    5 /5
  • Sannolikhet att rekommendera
    10/10
  • Recensentens källa 
  • Recenserad den 2019-12-18

"Great tool for geographically separated companies!"

Kommentarer: We partnered with Hyphen to begin an overhaul on our employee engagement and our initial survey was a great success! We've been able to use the data collected through the Hyphen system to create true actionable items to improve our engagement. Our managers are coming up with new ideas of where survey data could be useful to gauge the pulse of their employees and we plan on distributing regular pulse surveys through the coming year.

Fördelar: The software is so easy to use by everyone and easily customizable for whatever kind of survey you want to create. I also liked the ability to reach employees via text as well as email. We have many employees who are limited on the content that is allowed through email so having that ability is crucial.

Nackdelar: There is nothing that stands out in my mind that I didn't like.

Leverantörssvar

av Hyphen om 2019-12-19

Hey Carrie, thanks for the review and for the business! Clients like you give me a paying job, so I for one are pretty grateful :)

For sure let us know whenever you have any ideas or big goals, we're adding staff to our CSM team and pushing to really roadmap our clients to better data, more insights and measureable change as a result. Its great to hear its working well, let's keep it going! Take care! And happy holidays, too :)

  • Recensentens källa 
  • Recenserad den 2019-12-18
Jacob C.
People Development Associate
Finansiella tjänster, 1 001-5 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
  • Helhetsbetyg
    4 /5
  • Enkel användning
    5 /5
  • Funktioner och funktionalitet
    4 /5
  • Kundtjänst
    5 /5
  • Valuta för pengarna
    Ej betygsatt
  • Sannolikhet att rekommendera
    8/10
  • Recensentens källa 
  • Recenserad den 2019-12-18

"A great system to identify employee trends and attitudes!"

Kommentarer: We use Hyphen to conduct our twice annual employee survey. Overall, our experience with Hyphen has been good. The ease of setting up surveys, response from their team, and roll out of the surveys has been fantastic. Gathering and reviewing the data is also very easy but time-consuming. I would recommend this company!

Fördelar: Hyphen is an easy to use system. I would also like to highlight the tireless efforts of the Hyphen team in answering any questions we have. They go above and beyond to ensure our use of the system is as seamless as possible!

Nackdelar: While the reporting features present the data in an easy to read and accessible manner, it is slightly limited in it's exporting features. It can be hard to download the relevant information you need into excel without having to contact the company with questions. However, they are also implementing ongoing changes to this!

Leverantörssvar

av Hyphen om 2019-12-19

Hey Jacob, thanks for carving out some time to give us a review, appreciate it! Yeah, the exporting can be tough, we brought this up to product to map out and look for areas we can smoothen it out a bit. Your comment there is a good validation that this is still a market need for us to work on. Thanks again and reach out if you have any needs or ideas or initiatives we can support on!

  • Recensentens källa 
  • Recenserad den 2019-12-18