Vad är ERPAG?

ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
Lager- och orderhantering i realtid.
Funktioner:
Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter.
Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar).
Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning.

Vem använder ERPAG?

Små och medelstora företag

ERPAG Programvara- 1
ERPAG Programvara- 2
ERPAG Programvara- 3
ERPAG Programvara- 4

Är du inte helt övertygad om ERPAG? Jämför med ett populärt alternativ

ERPAG

ERPAG

4,6 (301)
25,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
150
9
4,4 (301)
4,6 (301)
4,6 (301)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
Har många recensioner
Inga priser hittades
Gratis version
Gratis provperiod
382
14
3,9 (640)
4,0 (640)
3,6 (640)

Andra bra alternativ till ERPAG

Odoo
Funktioner med bästa bedömningar
Fondredovisning
Skapande av arbetsorder
Sök / filtrera
Zoho Inventory
Funktioner med bästa bedömningar
Lagerhantering
Lagerspårning
Orderhantering
QuickBooks Desktop Enterprise
Funktioner med bästa bedömningar
Bokföring
Inkomst & balans-blad
Resultat- / förlustredovisning
Salesforce Sales Cloud
Funktioner med bästa bedömningar
Kunddatabas
Kundspårning
Rapportering och analys
Katana Manufacturing ERP
Funktioner med bästa bedömningar
Lagerhantering
Lagerspårning
Orderhantering
NetSuite
Funktioner med bästa bedömningar
Dubblett betalningsvarning
Lagerhantering
Utskrivning av checkar
Wrike
Funktioner med bästa bedömningar
Kommentarer / Anteckningar
Konfigurerbart arbetsflöde
Rollbaserade behörigheter
Zoho Desk
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Kundtjänsthantering
Spårning av supportbiljetter

Recensioner av ERPAG

Medelpoäng

Totalt
4,6
Enkel användning
4,4
Kundservice
4,6
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,6

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
62%
4
32%
3
5%
1
0%
Marcelo
Marcelo
R&D i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Konsumtionsvaror, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Good ERP to take in consideretion

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: We are a growing company, we manufacture, we order from other suppliers, we produce, and we sale trough Shopify and B2B and wholesale via Quickbooks, We have a sales department, technical department and, production department and shipping department, this way I can integrate all under one platform.

Fördelar:

We were about to implement Inventory management, and Shopify recommend Erpag, I just been using the Demo, but they got me at the first minute, very intuitive and easy to navigate. I will try also the service and repair platform.

Nackdelar:

No integration with other apps, at least couldn't find how to do it.

Ravi
Managing Director i Kanada
Elektrisk / elektronisk tillverkning, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Excellent Easy to Use ERP System

5,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: We choose ERPAG after wasting our money in custom ERP system with other company and it took almost 1 year for them to figure out what we needed and it still did not work.ERPAG is so easy to deploy , anyone with basic ERP knowledge can start using in few minutes. And I have never seen ERP system with so much customization option in reports.

Fördelar:

It was so easy to deploy this software. We started using within 4-5 days and that include training to team.

Nackdelar:

Only thing we did not like about this software is limited capability in accounting module.

James
Sales Manager i Storbritannien
Detaljhandel, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa

Do it all software

5,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: Helps us run the retail side of the business efficiently.

Fördelar:

We were moving from another software provider so had a list of services we needed from the software. Out of all the software we looked at this came out on top as did everything we wanted and more.

Nackdelar:

Not really any negatives as functionality is great.

Chris
Owner i USA
Lyxvaror och smycken, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

ERPAG Lacking Support

1,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Horrible. Their technical support documentation is not updated and I hired a website developer to try to get it to work. The developer did everything he could to get it to integrate only to be finally told "sorry I cannot help you" from ERPAG support. At first I was very excited by what you had to offer. Unfortunately you do not have the tech support necessary to help me resolve the issues of connecting my website to ERPG. My web developer did the following for me:
-Followed their instructions of uninstalling all plugins and testing connectivity.
-Tested their connectivity on a fresh install on a simple shared server.
-Booked a service support call and talk to you via live support.
I have also tested my Woo-commerce integration with their competitors, MRPeasy and Katana, and it was easy for me to do on my own without tech support.

Fördelar:

Everything they say they can do. I was super excited about the is software when I found it.

Nackdelar:

The software would not connect to my WooCommerce website.

Bob
OWNER i USA
Maskin- eller industriteknik, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Highly Recommend! Great software, and you can't beat the pricing.

5,0 för 2 månader sedan

Kommentarer: Used it at a previous company (found it, implemented it, admin'd it, and was a daily user. Now I'm using it as my own company and have recommended it to others.

Fördelar:

Initially liked the purchasing and PO functions the most...then I started digging into and learning more about multi-level BOM and love it. The new custom reports are great as well, and give the user more capabilities in designing the look and content of their documents.

Nackdelar:

1 Day = 24 Hrs. While this is true in its simplest form, it is not true for how many companies work. I would rather see 48 hours on a time sheet instead of 2 days, which can be misleading depending on how your company operates.