I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Vad är Zoho Expense?

Zoho Expense gör utgiftsrapporteringen lätt. Automatisera utgiftsregistrering, anslut kreditkort, effektivisera godkännanden, få insyn i och kontroll över utgifter.

Vem använder Zoho Expense?

Medelstora till stora företag. Frilansare Större företag Småföretag

Var kan Zoho Expense användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Zoho
  • Grundades 1996

Support för Zoho Expense

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 224 andra

Språk

engelska, franska, italienska, japanska, kinesiska och 3 andra

Prissättning av Zoho Expense

Startpris:

4,00 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Erbjuder en gratisversion

Zoho Expense har en gratisversion och erbjuder en gratis testversion. Zoho Expensebetald version börjar på 4,00 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • Zoho
  • Grundades 1996

Support för Zoho Expense

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 224 andra

Språk

engelska, franska, italienska, japanska, kinesiska och 3 andra

Zoho Expense videor och bilder

Zoho Expense Programvara- 1
Zoho Expense Programvara- 2
Zoho Expense Programvara- 3
Zoho Expense Programvara- 4
Visa 5 till
Zoho Expense-video
Zoho Expense Programvara- 1
Zoho Expense Programvara- 2
Zoho Expense Programvara- 3
Zoho Expense Programvara- 4

Funktioner i Zoho Expense

  • Aktivitetsspårning
  • Anpassningsbara rapporter
  • Budget / Prognoser
  • Efterlevnadskontroll
  • Ersättningshantering
  • Ersättningsledning
  • Fakturering
  • Flera valutor
  • Företagskort
  • GPS
  • Godkännande arbetsflöde
  • Instrumentbräda
  • Kategorisering/gruppering
  • Kostnadsspårning
  • Kvittanshantering
  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Online bokning
  • Policyhantering
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Reselogg
  • Restriktionshantering
  • Spenderingskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Tidsspårning
  • Verifieringskedja

Zoho Expense Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
QuickBooks förenklar utgiftsrapporteringen med verktyg för att hålla koll på, kategorisera och hantera utgifter. Få 50 % rabatt i 3 månader! Lär dig mer om QuickBooks Online

Recensioner av Zoho Expense

Medelpoäng

Totalt
4,6
Enkel användning
4,6
Kundservice
4,5
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,6

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
66%
4
31%
3
2%
2
1%
1
0%
Ted
Ted
Vice President i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Cost-effective feature rich expense management solution

5,0 för 11 månader sedan

Kommentarer: So far the experience has been very positive - good product supported by a friendly team

Fördelar:

- Ease of use, ease of set-up, robust functionality - Knowledge and support of the per diem process - Active user v. inactive user pricing model.

Nackdelar:

- we were confused between expense types and expense categories and credit card integration became a little complex and support for this area was not as strong

Övervägda alternativ: Rippling

Anledningar att välja Zoho Expense: cost and user license structure made Unanet too expensive for our organization

Anledningar att byta till Zoho Expense: Zoho had the best cost v. functionality mix

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Utbildningsförvaltning, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa
Källa: GetApp

Ease of Use

5,0 för 2 veckor sedan Nytt

Fördelar:

ease of use of features. do not need support to set up

Nackdelar:

one needs custom quote to access full suite of travel management features

Jillian
Director i Tyskland
Ideell organisationsledning, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Difficult to use, doesn't have customization for specific regional needs

2,0 för 2 år sedan

Fördelar:

I like that I can autoscan receipts easily within the mobile app

Nackdelar:

I constantly get error messages that come with little to no explanation and take up a lot of time for resolution with my company.

Alfredo
Alfredo
Founder and Consultant i Panama
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Easy to use expense management.

5,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: I’m mostly satisfied with Zoho expenses. It integrate well with Zoho books and their autoscan feature while not perfect does help a lot managing receipts.

Fördelar:

Very simple to use, usable auto-scan, integrates with Zoho books nicely.

Nackdelar:

Auto-scan can get things wrong and will add currency selections you don’t need which makes the process go slower than it should.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Fastighet, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Not too bad

4,0 för 4 veckor sedan Nytt

Kommentarer: Overall it was pretty good experience using this service

Fördelar:

its has great features for the low the pricing

Nackdelar:

Customer support is not in country or local

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Personal & rekrytering, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa
Källa: GetApp

I am very much satisfied

5,0 förra månaden Nytt

Fördelar:

can track easily expenses from my employees

Nackdelar:

my suggestion is to directly link it with zoho payroll

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa
Källa: GetApp

Cost effective software

5,0 för 3 veckor sedan Nytt

Fördelar:

Zoho expense makes life a lot easier and feeds into my Zoho Books. It's also well priced.

Nackdelar:

I think the interface is maybe a bit basic and could be upgraded.

Mitchell
Service Technician i Kanada
Broadcast Media, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Great for expenses

4,0 för 3 veckor sedan Nytt

Fördelar:

It is much easier to use then the software that my previous employer used.

Nackdelar:

No cons to speak of, we have the system very customized for our needs

Jason
Operations Director i USA
Fastighet, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Great Software for Expense Reports

5,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: Very pleased overall. Tough to beat on price and utility

Fördelar:

Ease of use, solid app, great integration, reasonable price

Nackdelar:

No real issues - its a solid expense program

Christine
Owner i USA
Hälsa, välbefinnande och fitness, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Easy to use from Gmail App

5,0 för 3 veckor sedan Nytt

Kommentarer: so far so good. I really like the integrations with gmail app.

Fördelar:

I like how i can easily up load expense reports from gmail and apple app

Nackdelar:

I just need to call support to properly set up my account

Sanjeev
Co-Founder i Indien
Bokföring, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Zoho Expense is a life saver

5,0 i fjol

Fördelar:

I have been implementing Zoho Expense for other businesses. It has solved recurring problems of document storage, expense capture and reimbursements.

Nackdelar:

The number of reports are minimal. The should have a report section like Zoho Books.

Willim
Founder i USA
Forskning, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Engineering Tracking Expenses for Personal Company and Corporate Use

4,0 för 7 månader sedan

Kommentarer: I would highly recommend Zoho to any business or person looking to track expenses for travel or otherwise.

Fördelar:

Zoho easily integrates uploading and autoscanning receipts across multiple platforms.

Nackdelar:

Offline use is limited and that it's not completely free is a small disappointment.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Kundservice, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa
Källa: GetApp

Great Program for SMB like me!

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: I have had great experiences using Zoho Expense. Ive tried other programs and they were clunky, messy, hard to use. I was on the phone with the help desk all the time. With Zoho Expense - I did it all by myself in a few hours. Now I am set up to run my business much better!

Fördelar:

Easy to set up! Easy to use! Easy to see what needs ot be done. Maybe they should be called ZO-EASY Expense! I was up and running in no time. Imported changes from my corporate credit card, set up personal and business expenses. This made the separation so easy! Tax time will be so much better in 2024 !

Nackdelar:

There aren't any CONs as the product fit exactly what I needed. I do like how I can add new apps to integrate with Expense if I need it in the future. The seamlessness of that is worth $$$!

Övervägda alternativ: QuickBooks Online

Anledningar att välja Zoho Expense: The cost was prohibitive and I didnt need everything the were selling. Zoho has everything I need at the right price.

Tidigare programvara: QuickBooks Online

Anledningar att byta till Zoho Expense: The ease of use, the cost, the support!

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Ledningsrådgivare, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa
Källa: GetApp

Very easy to use, real time-saver!

5,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Product is excellent. Customer service - terrible. A person from the UK ( not my jurisdiction or timezone) did a lazy attempt to suggest a demo at the time convenient for HIM, and then disappeared - guess he figured, why bother since I purchased it anyway having been pressured by my accountant ( not your sales team).

Fördelar:

I like how easy it is to file your receipts and expenses: all you need to do is to take a photo. Zoho Expense then sorts them out at about 90% accuracy. It really saves time. I also like that the trial period included a full version, it allows you to fully experience functionality

Nackdelar:

The so-called customer care is almost non-existent. It was a drag to schedule a demo with them: they kept sending me their calendars without bothering to connect personally. And once I finally booked a slot, their sales person cancelled on me at the last moment! They never bothered to follow up, didn't offer an alternative appointment ( oh, I had to sift through their calendars!) and once I purchased it since I liked the product anyway, they disappeared. If my accountant hadn't insist on Zoho vs Quickbooks, I would have gone with Quickbooks simply due to lack of customer care. Quickbooks sales folks were very attentive! I have two products from Zoho both professional versions and didn't hear from them once.

Antonella
Accountant i USA
Sjukhus och hälsovård, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

A brilliant expense management software.

4,0 för 2 månader sedan

Kommentarer: The product has automated all our expenses management from receipt scanning to with auto cropping and auto processes that have saved us alot of time

Fördelar:

The product is a reliable expense management platform with comprehensive suite of tools that ensures automation different business activities.

Nackdelar:

We have not found any downside of Zoho Expense during implementation.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Veterinär, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa
Källa: GetApp

Efficient Expense Management Tool

5,0 för 3 månader sedan

Fördelar:

Zoho Expense streamlines expense tracking and reimbursement processes, making it an ideal tool for businesses of all sizes. With user-friendly features for receipt scanning, categorization, and real-time expense reporting, it reduces the hassle of manual expense management. Integrations with popular accounting platforms and easy team collaboration make Zoho Expense both practical and adaptable. While the initial setup may require some time, the overall experience and functionality make it a valuable asset for managing expenses efficiently.

Nackdelar:

The initial setup can be time-consuming, especially for larger teams.

Bobby
CEO i USA
Ideell organisationsledning, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Zoho Expense Review

5,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: Overall, Zoho Expense has been a very successful platform that has simplifies our expense tracking within the organization.

Fördelar:

Sending receipts to the platform is very convenient.

Nackdelar:

Sometimes, matching receipts to existing expenses can be cumbersome.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Försäkring, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa
Källa: GetApp

Easy to Use

5,0 för 10 månader sedan

Kommentarer: Pretty good. No real complaints. There was one issue and I was able to chat and fix it right away.

Fördelar:

It is easy to use. If you get caught up start a chat and they are super responsive to correct the issue.

Nackdelar:

The fact that I have to login separately from Books and pay separately from Books. I thought it would be linked together.

Svar för Zoho

för 9 månader sedan

Hi, Thank you for taking the time to review Zoho Expense and sharing your feedback. We are glad that you find our chat support superhelpful. Zoho Books is our accounting solution for bookkeeping needs. However, all the expenses which you approve in Zoho Expense will be pushed into Zoho Books provided the organization ID's of both your Zoho Books and Expense are same. If you need any help regarding the integration, Please drop an email to <support[at]zohoexpense[dot]com> or initiate a chat. This would help us to assist you further. Assuring you our best service at all times. Regards, Thanga - Zoho Expense

Brenda
Accountant i USA
Ideell organisationsledning, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

I recommended Zoho to all my clients

5,0 för 8 månader sedan

Kommentarer: They all enjoy Zoho. The upload is so easy and everyone has been cheerful about switching.

Fördelar:

I liked the fact that it was online and mobile, very easy to use, and actually fun! The reaction of my clients employees has been wonderful. Since they travel internationally, they really like the foreign exchange calculations.

Nackdelar:

Occasionally i have someone who just isn't techy and Ihave to teach them, but I'd be doing that with any software.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Ideell organisationsledning, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa

Zoho Expense - a helpful tool

5,0 för 9 månader sedan

Fördelar:

Scanning a receipt on both a computer and smartphone is very easy, and the AI reader does it properly, applying the categories as it learns the patterns, making the process faster and more accurate.

Nackdelar:

It could connect to other bookkeeping apps.

Doreen
Sales Manager i USA
Miljötjänster, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

The software that simplifies expense reporting

5,0 för 12 månader sedan

Kommentarer: Expense reporting has been made easy by the software . In overall the best software for any business that wants to have smooth expense tracking and reporting.

Fördelar:

I like the way expense reporting has been simplified by the software thus saving on cost and time.

Nackdelar:

So far there is nothing to complain about the software. It is serving us so well.

Subhadeep
Subhadeep
MANAGING DIRECTOR i Indien
Verifierad LinkedIn-användare
Gruvdrift och metall, 501‒1 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa
Källa: GetApp

Good

5,0 i fjol

Fördelar:

Most important is the Integration with other apps

Nackdelar:

No such issue found in the app. It's convenient and easy to use app.

Cátia
ServiceNow Consultant i Portugal
Informationsteknologi och tjänster, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

User-friendly tool for managing business expenses

5,0 för 4 månader sedan

Fördelar:

Powerful tool for managing business expenses, offering a range of benefits for both small and large organizations. One of its key advantages is automation—it automatically scans and categorizes receipts, reducing manual data entry. The platform is also highly customizable, with features like approval workflows, budget tracking, and detailed reporting to suit various business needs.

Nackdelar:

The mobile app experience, though functional, can sometimes feel less polished compared to the web version. Also, while Zoho Expense supports a variety of payment methods, it may not support every regional or niche payment system, which could be a limitation for some businesses.

Anonym recensent
Fritid, resor och turism, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa
Källa: GetApp

Very nice tool

4,0 för 4 månader sedan

Fördelar:

Very nice and easy to use and easy to personalize to our own needs

Nackdelar:

Takes a bit of time to get used to everything as an admin

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Hälsa, välbefinnande och fitness, Egenföretagare
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa
Källa: GetApp

Mostly Easy to Use

5,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: A little frustrating. I contacted customer service and they did not get back to me. Admitedly, that was on the weekend but better customer service would be to have someone available as alot of people also submit expenses on weekends.

Fördelar:

I can upload receipts for expenses on my phone

Nackdelar:

I can't figure out how to categorize my expenses. FOr example, I have grouped them all in the months they were purchased but I do not know how to see them all by month and overall for all months.