I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

XM for Employee Experience

XM for Employee Experience

Vad är XM for Employee Experience?

Om en synpunkt är värdefull kan flera synpunkter vara transformativa. 360-graders-respons hjälper anställda att få både bred och djup insikt i sina prestationer från ett brett spektrum av professionella kontakter. Och med Qualtrics verktyg kan responsprocessen bli enklare: automatisera respons från flera bedömare för enklare, snabbare frågeformulär och enklare databehandling utveckla högpresterande medarbetare och starkare team med respons från Qualtrics 360. Be om en live-demo idag.

Vem använder XM for Employee Experience?

HR-chefer, arbetstagarforskare och personalchefer som vill öka medarbetarnas engagemang, skapa exceptionella medarbetarupplevelser och förbättra företagskulturen.

XM for Employee Experience Programvara- 1
XM for Employee Experience Programvara- 2
XM for Employee Experience Programvara- 3
XM for Employee Experience Programvara- 4
XM for Employee Experience Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om XM for Employee Experience? Jämför med ett populärt alternativ

XM for Employee Experience

XM for Employee Experience

4,7 (77)
5 000,00 US$
år
Gratis version
Gratis provperiod
89
43
4,3 (77)
4,2 (77)
4,3 (77)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
Har många recensioner
Inga priser hittades
Gratis version
Gratis provperiod
221
134
4,6 (160)
4,5 (160)
4,5 (160)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till XM for Employee Experience

Bob
Funktioner med bästa bedömningar
Anställdas databas
HR-ledning
Semester- / ledighetsspårning
niikiis
Funktioner med bästa bedömningar
Anställdas databas
Schemaläggning av anställda
Tidsur online
ClayHR
Funktioner med bästa bedömningar
Hantering av prestationsutvärdering
Lönhantering
Ongoing Performance Tracking
SkillsBoard
Funktioner med bästa bedömningar
Inlärningshantering
Tester / bedömningar
Visuell analys
Profit.co
Funktioner med bästa bedömningar
KPI-övervakning
Prestationshantering
Spårning av framsteg
Zensai Human Success Platform
Funktioner med bästa bedömningar
Goal Setting/Tracking
Hantering av prestationsutvärdering
Självbetjäningsportal
Deel
Funktioner med bästa bedömningar
Direkt insättning
Lönerapportering
Lönhantering

Recensioner av XM for Employee Experience

Medelpoäng

Totalt
4,7
Enkel användning
4,3
Kundservice
4,3
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,2

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
69%
4
29%
3
3%
Emily
Emily
Marketing Research Analyst i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Personalavdelning, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Always Helpful Customer Service Calls

5,0 för 7 år sedan

Kommentarer: Easy data collection, lots of survey questionnaire functionality

Fördelar:

Whenever I call customer service, I get a knowledgeable rep *quickly* on the phone who solves my issues. They are all very well-trained and well-versed in the platform.

Nackdelar:

I wish it was a tad more user friendly, and the reporting out of it is not sufficient for my organizations needs, so we end up exporting the data, running our own crosstabs and filters, and creating out own graphs for reports.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Konsumtionsvaror
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

We <3 Qualtrics!

5,0 för 7 år sedan

Fördelar:

Qualtrics makes me feel POWERFUL and IN CONTROL. It lets me translate a mess of numbers into meaningful, actionable information that my company can really use. With Qualtrics, I can see opportunities that I was blind to before. The tool is extremely user-friendly, so I spend minimal time learning how to use the tool and can dedicate most of my time to solving problems using the data Qualtrics lets me gather and analyze. But, when I do need a little extra help, the Qualtrics support team is always there for me. I can, of course, search for information online. But I prefer to call the support team. Their reps all have the heart of a teacher. They take the time to teach me how to navigate my way through the challenges I face when designing complex surveys or learning a new element of the tool. Their support team - more than anything - makes me absolutely LOVE Qualtrics. That support team makes this tool worth every penny....and then some.

Nackdelar:

I wish the dashboard functionality was available for every survey type. We love the dashboards - prefer them over reports - and would love to have unlimited ability to create and share them.

Katie
USA
Har använt programvaran för: Ej tillgängligt
Recensentens källa

Heavy, intense surveyor

3,0 för 8 år sedan

Kommentarer: This is an intense option and I found it really overwhelming. I see how the product could garner excellent results and high response rates, but I found it clunky and bloated. For surveys, the simpler the better, and this was far too vast to prove any efficiency for our organization.

Jonathon
Jonathon
Landscape Maintenance i Kanada
Verifierad LinkedIn-användare
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Easy to use employee satisfaction survey software

4,0 för 7 år sedan

Fördelar:

Easy to personalize survey software to help gauge employee satisfaction, resulting in an easy to read graph showing the strengths and weakness of the business

Nackdelar:

Takes some time to set up the questions and the way in which the results will show afterward, however it is well worth the time spent.

Clayton
Clayton
Customer Success Manager i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Turn employees into ambassadors

5,0 för 7 år sedan

Fördelar:

As a startup, it's important that the people who work at your company are also gung-ho about the product and company. This platform helps us to understand our employee behavior, how they like our product, and also their experience in the company.

Nackdelar:

Again, similar to a lot of Qualtrics products, if you're not data-minded, it can be daunting to look at a ton of numbers and graphs. Once you get past that, you'll find the insights amazing.