I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Vad är Paymo?

Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar.

Vem använder Paymo?

Små och medelstora projektbaserade företag (reklam- och marknadsföringsbyråer, webbutvecklings- och designbyråer, icke vinstdrivande företag, arkitektbyråer, advokatbyråer, universitet, virtuella assistenter osv.).

Paymo Programvara- 1
Paymo Programvara- 2
Paymo Programvara- 3
Paymo Programvara- 4
Paymo Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Paymo? Jämför med ett populärt alternativ

Paymo

Paymo

4,7 (691)
5,90 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
124
15
4,6 (691)
4,6 (691)
4,7 (691)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
10,95 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
96
14
4,7 (338)
4,5 (338)
4,7 (338)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Paymo

Quire
Funktioner med bästa bedömningar
Resurshantering
Task Editing
Uppgiftshantering
Teamwork.com
Funktioner med bästa bedömningar
API
Anpassningsbara rapporter
Rapportering och analys
Portfolio Manager
Funktioner med bästa bedömningar
Kanban- styrelse
Projektplanering
Scenarioplanering
MeisterTask
Funktioner med bästa bedömningar
Flera projekt
Task Editing
Uppgiftshantering
Zoho Creator
Funktioner med bästa bedömningar
Felsökning
Ingen kod
Integrerad utvecklingsmiljö
Float
Funktioner med bästa bedömningar
Projektplanering / schemaläggning
Rapportering / projektspårning
Schemaläggning av anställda
Podio
Funktioner med bästa bedömningar
Samarbetsverktyg
Task Editing
Uppgiftshantering
ProWorkflow
Funktioner med bästa bedömningar
Rapportering / projektspårning
Samarbetsverktyg
Uppgiftshantering
Wrike
Funktioner med bästa bedömningar
Finanshantering
Konfigurerbart arbetsflöde
Skapa instrumentpanelen

Recensioner av Paymo

Medelpoäng

Totalt
4,7
Enkel användning
4,6
Kundservice
4,7
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,6

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
72%
4
24%
3
3%
2
0%
Francesca
Francesca
Marketing and Communication Strategist i Italien
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

A great way to manage marketing projects!

5,0 i fjol

Fördelar:

In my role as a marketing professional, Paymo has become my go-to solution for managing tasks and tracking time entries efficiently. Its all-in-one platform simplifies everything from organizing projects to monitoring billable hours. I particularly appreciate how seamlessly I can switch between tasks and log time entries, ensuring accuracy in my project timelines. This functionality not only helps me stay on top of deadlines but also enables me to generate precise invoices for clients based on the time spent on each task. With Paymo, I can focus more on delivering quality work and less on administrative hassles.

Nackdelar:

maybe the fact that I cannot see time entries for my team members in an easy way.

George
Web Developer i Rumänien
Internet, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Unveiling the Power of Paymo's Project Management Suite

5,0 för 12 månader sedan

Fördelar:

Paymo offers a comprehensive suite of project management tools that have truly streamlined our workflow. What I like most about Paymo is its user-friendly interface, which makes it incredibly easy for our team to collaborate effectively. The time tracking feature is particularly helpful, allowing us to accurately monitor project progress and allocate resources efficiently. Overall, Paymo has significantly increased our productivity and organization, making it an indispensable tool for our business.

Nackdelar:

While Paymo offers a range of valuable features, there are a few areas where it could improve. While the existing templates are useful, having more flexibility to tailor them to our specific needs would be beneficial. Additionally, the mobile app interface could be more intuitive, as navigating certain features feels slightly clunky compared to the desktop version. Finally, while the customer support is generally responsive, there have been instances where resolution times could be quicker. Despite these minor drawbacks, Paymo remains a valuable tool for our team's project management needs.

Fernando
Developer i Italien
Informationsteknologi och tjänster, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Useful for timetracking

3,0 i fjol

Fördelar:

the ease of time tracking and creating reports

Nackdelar:

I don't need many functions and I can't block the timesheets, I risk that the employees change the hours after I have done the reports. Paymo is not integrated with asana, we use Asana for task management and instagantt for gantt, and we have to copy task from asana to paymo. Asana is easier to use for managing tasks

Svar för Paymo

i fjol

Thank you for the review Fernando, we appreciate it. An approval and lock option for timesheets is something that we plan to add. We don't integrate with Asana because we have our own task management features: kanban, gantt, My tasks, My day, Teams tasks etc.

Vicky
CEO i Sverige
Skriva och redigera, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Excellent task- and time tracking software for small agencies

5,0 för 12 månader sedan

Fördelar:

Task management and time tracking is baked into ONE system so you pay once, not for two different systems. Easy to use like Asana, but packed with more functionality, like Clickup – but much better than either.

Nackdelar:

Paymo can’t (yet) set a price per word for invoicing articles, and due to legal requirements in the UK, I have to export invoices to Quickbooks and send them from there rather than directly from Paymo.

Gerald
Director i Australien
Arkitektur och planering, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Good value for money

4,0 i fjol

Kommentarer: Overall a great app to use. We successfully manage a small team of 9 with the feature set and get good feature development feedback

Fördelar:

Value for money, ease of set-up, timesheet format, project overview dashboard, Feature roadmap & community feedback forum

Nackdelar:

Sub-task handling, Task editor side-panel, Task template handling, Lack of project stage functionality option