Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Vad är Avaza?

Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.

Vem använder Avaza?

Avaza används av alla små och medelstora kundfokuserade företag. Programvaran är perfekt för att hantera interna och kundinriktade projekt, spåra tidrapporter och utgifter, offerter och fakturering

Avaza Programvara- 1
Avaza Programvara- 2
Avaza Programvara- 3
Avaza Programvara- 4
Avaza Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Avaza? Jämför med ett populärt alternativ

Avaza

Avaza

4,6 (415)
11,95 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
184
39
4,6 (415)
4,6 (415)
4,7 (415)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
6,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
156
124
4,5 (22 850)
4,5 (22 850)
4,3 (22 850)

Andra bra alternativ till Avaza

Trello
Funktioner med bästa bedömningar
Projektplanering / schemaläggning
Samarbetsverktyg
Uppgiftshantering
monday.com
Funktioner med bästa bedömningar
Försäljningsrörledning
Personalhantering
Projektledning
Harvest
Funktioner med bästa bedömningar
Fakturering
Online Time Tracking Software
Tidrapportering
Asana
Funktioner med bästa bedömningar
Deadlinehantering
Projektplanering / schemaläggning
Uppgiftshantering
LiquidPlanner
Funktioner med bästa bedömningar
Prioritering
Schemaläggning av resurser
Tid och kostnadsspårning
Scoro
Funktioner med bästa bedömningar
Rapportering / projektspårning
Uppgiftshantering
Uppgiftsplanering
Basecamp
Funktioner med bästa bedömningar
Fildelning
Samarbetsverktyg
Uppgiftshantering
ClickUp
Funktioner med bästa bedömningar
Projektledning
Projektplanering / schemaläggning
Uppgiftshantering
ProWorkflow
Funktioner med bästa bedömningar
Rapportering / projektspårning
Samarbetsverktyg
Uppgiftshantering

Recensioner av Avaza

Medelpoäng

Totalt
4,6
Enkel användning
4,6
Kundservice
4,7
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,6

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
67%
4
29%
3
4%
Juliana
Juliana
Co-Founder i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Great to have everything from task management to invoicing in one place

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually get a reply within a few minutes. They have the best service of any vendor I've ever worked with.

Fördelar:

The task management system is robust and easy to learn, so onboarding new people is simple. And for us, a big benefit was going straight from project to invoice. No more importing or exporting information and doubling up on data entry tasks.

Nackdelar:

Scheduling recurring tasks is currently a little clumsy. You cannot set a task for "First Monday" of the month, for example. However, I'm told they have improved scheduling for recurring tasks in the works by their customer service.

Denise
Denise
Marketing Specialist i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Work smart with this great PM software

4,0 för 11 månader sedan

Kommentarer: There are both hard-working teams and smart ones. In this case, the latter is more accurate; Avaza is an excellent tool for any group working on numerous projects together, especially those with a high volume of interrelated tasks. Time tracking for teams, individual work hours, and even smaller tasks and subtasks are all included.

Fördelar:

Avaza is mostly utilized by our company for PM and tasks. By removing mundane, time-consuming tasks, it frees up a significant amount of our time each week. Our actions are closely tracked and evaluated by Avaza. The process aids in locating bottlenecks and other trouble spots. Avaza is vital to the smooth functioning of our Admin, BD, and TS departments.

Nackdelar:

Although the quoting mechanism is solid, it lacks the adaptability necessary for our purposes. We'd love it if large projects could be broken up into stages. It would be nice if screenshots of attached images could be shown in the chat window.

Maddie
Maddie
Game Developer i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Datorspel, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

We use Avaza to track client billable time

4,0 för 2 veckor sedan Nytt

Kommentarer: The intelligent product has been the primary data management and business orchestration platform. My staff is able to keep better tabs on financial data and chances for investment thanks to the computerized system.

Fördelar:

My team is able to cooperate more efficiently on projects because to Avaza's trustworthy tools. The network's secure chat features have helped businesses develop closer ties with their clients. When people are working together, they are able to accomplish more and have less problems with task management.

Nackdelar:

There are no unfavorable aspects that could disrupt processes. With reliable Avaza services, everything has been proceeding as planned. There appears to be a variety of ways we can collect the data needed to foresee customer service workloads.

Sarah
owner i USA
Marknadsföring och reklam, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Functional but not a perfect fit

3,0 för 6 år sedan

Fördelar:

I liked the clean structure of Avaza, and the budget features. It's a good option for a business who doesn't rely heavily on project management to drive their productivity. Their customer service was very helpful though when I was letting them know we were going in another direction and they genuinely seemed to want to know what was driving our decision.

Nackdelar:

We run a marketing/PR based business, and we were looking for a one-stop-shop project management and back office system. While we knew that was a long shot, we tried Avaza for several months and even gave them a second go when our current system wasn't doing everything we needed as well. I would have liked to see Avaza have different dashboard customization views so we could tailor the system to be more project centered instead of a financial view upon logging in. Since we use a different billing and accounting software, this data on our dashboard would remain blank and the dashboard wouldn't even be utilized. Also by the time we added all of our employees and contractors to have timesheet accessibility, we would have been paying a lot more in extra monthly fees than we were looking to spend. It just started really adding up for us when other software companies offer these options within their pricing tiers.

Svar för Avaza Software

för 3 år sedan

Hi Sarah, thanks for your feedback. Avaza rolled out a fully customizable account dashboard some time back. User can add and remove dashboard widgets as they wish. We plan to add to the widget library over time. As for pricing, we believe Avaza is one of the most price competitive product in the market.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Makes Running a Business Painfree

5,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Amazing. Makes life so much easier. Avaza + Quickbooks combo is pretty much all you need to get a successful service business off the ground and keep it organized.

Fördelar:

Track projects and invoice all in one place. Integrates with Quickbooks Online. Always adding new features / improving.

Nackdelar:

Little selection for payment gateway integrations.