Vad är Accelo?

Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar.

Vem använder Accelo?

Alla sorters organisationer som utför tjänster, hjälper kunder och skickar räkningar i tid. Accelo effektiviserar alla kundserviceprocesser på ett ställe och hanterar teamens scheman och projekt.

Var kan Accelo användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Accelo
  • Belägen i San Francisco, USA
  • Grundades 2011

Support för Accelo

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Irland, Kanada, Nya Zeeland, Storbritannien och 1 andra

Språk

engelska

Om leverantören

  • Accelo
  • Belägen i San Francisco, USA
  • Grundades 2011

Support för Accelo

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Irland, Kanada, Nya Zeeland, Storbritannien och 1 andra

Språk

engelska

Accelo videor och bilder

Accelo Programvara- 1
Accelo Programvara- 2
Accelo Programvara- 3
Accelo Programvara- 4
Accelo Programvara- 5
Visa 6 till
Accelo-video
Accelo Programvara- 1
Accelo Programvara- 2
Accelo Programvara- 3
Accelo Programvara- 4
Accelo Programvara- 5

Jämför Accelo med liknande produkter

24,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
Leverantören tillhandahåller inga priser
Gratis version
Gratis provperiod
26,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
0,00 US$
Gratis version
Gratis provperiod

Funktioner i Accelo

  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara fakturor
  • Anpassningsbara fält
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • Användningsrapportering
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Automatisering av marknadsföring
  • Bearbetning av fakturor
  • Betalbearbetning
  • Budget / Prognoser
  • Budgethantering
  • CRM
  • Citat / uppskattningar
  • Data Import/Export
  • Delade kontakter
  • Dokumenthantering
  • Dokumentlagring
  • Dra och släpp
  • E-post marknadsföring
  • E-posthantering
  • Ersättningshantering
  • Ersättningsledning
  • Fakturahistorik
  • Fakturering
  • Fildelning
  • Filhantering
  • Finanshantering
  • Finansiell analys
  • Fjärrstöd
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Flera valutor
  • Försäljarstyrelse
  • Försäljningsgodkännande
  • Försäljningsrörledning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Hantering av möjligheter
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Importera uppgifter
  • Incidentshantering
  • Inköpsorderhantering
  • Integration av sociala medier
  • Interaktionsspårning
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kalenderhantering
  • Kampanjanalys
  • Kampanjhantering
  • Kanban- styrelse
  • Kapacitetshantering
  • Klientportal
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Kompetensspårning
  • Kontaktdatabas
  • Kontaktledning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Konvertering via e-post till uppgift
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Kostnadsspårning
  • Kunddatabas
  • Kundhantering
  • Kundspårning
  • Kunskapsbashantering
  • Lead-hantering
  • Lead-kvalificering
  • Lead-segmentering
  • Lead-upptagning
  • Meddelanden i realtid
  • Mobilåtkomst
  • Märkning
  • Märkning av uppgift
  • Mötehantering
  • Online betalning
  • Online fakturering
  • Personalhantering
  • Portföljhantering
  • Prestandamätningar
  • Prioritering
  • Problemhantering
  • Procent-fullständig spårning
  • Prognoser
  • Projektledning
  • Projektplanering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Projektspårning
  • Prospekteringsverktyg
  • Rapportering / projektspårning
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidsdata
  • Redigering/uppdatering av uppgift
  • Redovisningsintegration
  • Resursförfrågan
  • Resurshantering
  • Rörledningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Satsvis bearbetning
  • Schemaläggning
  • Schemaläggning av resurser
  • Segmentering
  • Självbetjäningsportal
  • Skapa underuppgifter
  • Skapande av faktura
  • Skattkalkylator
  • Spårning av efterlevnad
  • Statusspårning
  • Stöd för biljetthantering
  • Sök / filtrera
  • Territoriumhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Tidsspårning
  • Tredjepartsintegration
  • Uppdragshantering
  • Uppgiftsförloppsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Uppskattning
  • Varningar / Meddelanden
  • Ändringshantering
  • Återkommande uppgifter
  • Åtkomstkontroller / behörigheter

Accelo Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Wrike är en projekthanteringsprogramvara för företag med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera. Lär dig mer om Wrike
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på medelstora och stora företag. Lär dig mer om Easy Projects
Kantata is purpose-built technology for professional services with a resource-first architecture to field the best team, every time.
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
Furious is a complete and intuitive solution to manage and control your teams, your service company or your start-up.
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring. Lär dig mer om Odoo
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning. Lär dig mer om Bitrix24
Comprehensive cloud-based management solution for businesses. Includes Accounting, CRM, Projects, HR, etc on any device.
Axelor is a powerful Open Source ERP, CRM, BPM composed of more than 30 integrated business modules : flexible& easy to customize.
En helt anpassningsbar och molnbaserad CRM-programvara bestående av försäljning, marknadsföring, projektledning, HR, supportavdelning och faktureringsmoln.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.

Recensioner av Accelo

Medelpoäng

Totalt
4,4
Enkel användning
4,1
Kundservice
4,4
Funktioner
4,4
Valuta för pengarna
4,3

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
60%
4
30%
3
5%
2
2%
1
2%
Shahidul
Shahidul
Project Management Expert i Bangladesh
Verifierad LinkedIn-användare
Internet, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

A Wonderful Project Management Software!

5,0 för 4 veckor sedan Nytt

Fördelar:

It kind of changed a whole lot of my teams work ethic, and system. Helper us immensely with unique set of features, especially, syncing schedules, result tracking.

Nackdelar:

Nothing much really. Just that the pricing is on the higher side. Not a deal breaker though.

Svar för Accelo

för 3 veckor sedan

Hi Shahidul, thank you for taking the time to leave a review! We're so glad to hear that Accelo's unique features are helping your team manage schedules and track results. Thank you again for your feedback!

Jessica
Jessica
Game Programmer i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Helps me stay on top of things and simplify my workload

4,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: Accelo helps me keep track of existing projects and give assignments to the right people. What I like most about it is how easy it is to see what the current status is at any given time. Having access to our company's email is a benefit to us as well, since we use the email integration.

Fördelar:

One of the nicest features is the ability to attach email threads to specific clients or projects inside a company. In our previous program, we had to duplicate task lists and pray we didn't mess anything up by not being able to create project templates.

Nackdelar:

To have a good overview of the billing dashboard, you presently have to rely on the usage of filters, which isn't enough. At a glance, I'd want to know if an invoice has been delivered, received, and paid. The mobile app comes in second, but it falls well short of the online version in terms of functionality and is in desperate need of some love and care.

Ryan
Project Manager i Australien
Personalavdelning, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Terrible at the basics

2,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: From and PM/Consultant standpoint it has made my life harder. Nearly all I speak to dislike.

Fördelar:

There is nothing I like. Every Feature that seems like it would be a good thing E.G. having meeting from calendar appear in timesheets ends up not working to what you would expect. For example meeting will auto allocate to client and not project if not created from Accelo. Meeting can then not have people on different rates capture time as costs will not capture correctly.

Nackdelar:

Very Time consuming to capture Time and create/manage projects. Time capture overhead increased significantly when business started using Accelo. Project Planning is very primitive and very slow with basic/backward functionality. honestly seems like Beta software at times.

Svar för Accelo

för 4 veckor sedan

We are sorry to hear you're unsatisfied with the platform. We'd love to offer assistance to improve your Accelo experience moving forward. You mentioned your timesheets allocate meeting time to your client and not to the project if created outside of Accelo, this is correct. The best way to resolve this is to create meetings within Accelo and mark them against the associated project. We're sorry you're experiencing issues with tracking time. Accelo offers multiple ways to capture time so we recommend reaching out to your Customer Success Manager to explore more efficient methods. We want to make sure you're aware of the robust project management functions available, including scheduling, multiple views, profitability tracking and predictions for project timelines and budgets. We recommend connecting with your Customer Success Manager to explore these functions. Thank you for your feedback and we hope we can work with you to explore other ways to improve your Accelo experience.

Denise
Denise
Marketing Specialist i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Accelo is the perfect tool for our projects

4,0 för 2 månader sedan

Kommentarer: Accelo is used to manage the whole project lifecycle, from creating tasks and allocating them to team members to tracking time and expenses. This program is great since it allows us to organize all of our customer information in one place, including notes, invoices, payments, and open tasks. When used together with other applications, such as Xero, Salesforce's sales cloud, PayPal, MailChimp, and social media platforms, it allows for optimal project growth.

Fördelar:

I appreciate how flexible it is, since we are able to make changes to things like invoicing, branding, reports, and marketing campaign templates. It offers a full invoicing section where we can make our own invoices and modify existing ones, as well as invoice online and connect to Xero. The Gantt chart allows us to see the status of each work and the amount of time it takes in real time, and it makes it easy to create, assign, and track tasks for team members.

Nackdelar:

All of the software's modules have received glowing recommendations from the many departments that have used them. This is because the software is user-friendly and straightforward, easily adjusting to the specific requirements of each business and each project.

James
President i USA
Personalavdelning, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Opitimized and Automated our Workflow

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Automated our business process from sale, to project, to billing. All of our team can interface and contribute seamlessly at any stage of the project. The price point is perfect and the Accelo support has been amazing.

Fördelar:

We switched to Accelo after using other inferior products for 18 years. We have been pleased with the front-to-back automation that is now seamlessly running critical portions of our business. With Accelo, we have been able to place several business functions on one platform, where before, we had to use several products to accomplish the same thing - with little or no automation. We are now more automated and productive. Our team loves the product! With the current COVID pandemic, we have found ourselves having to do more with less. To meet these new challenges, we are taking full advantage of Accelo's Expert Services Program and have partnered with an Accelo Implementation Manager. The benefits to our team and bottom-line were immediate. When this crisis is over, we will recover quicker and grow our business with more confidence using the software.

Nackdelar:

We love the software. As others have stated, we wish that we had been using it years ago.