Agile CRM

Vad är Agile CRM?

Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt.

Vem använder Agile CRM?

Små till medelstora företag som behöver försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering.

Var kan Agile CRM användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Agile CRM
  • Belägen i HYDERABAD, Indien
  • Grundades 2012

Support för Agile CRM

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 225 andra

Språk

engelska, franska, italienska, portugisiska, ryska och 1 andra

Om leverantören

  • Agile CRM
  • Belägen i HYDERABAD, Indien
  • Grundades 2012

Support för Agile CRM

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 225 andra

Språk

engelska, franska, italienska, portugisiska, ryska och 1 andra

Agile CRM videor och bilder

Agile CRM Programvara- 1
Agile CRM Programvara- 2
Agile CRM Programvara- 3
Agile CRM Programvara- 4
Agile CRM Programvara- 5
Visa 6 till
Agile CRM-video
Agile CRM Programvara- 1
Agile CRM Programvara- 2
Agile CRM Programvara- 3
Agile CRM Programvara- 4
Agile CRM Programvara- 5

Jämför Agile CRM med liknande produkter

Agile CRM

Agile CRM

0,00 US$
Gratis version
Gratis provperiod
20,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
Leverantören tillhandahåller inga priser
Gratis version
Gratis provperiod
15,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod

Funktioner i Agile CRM

  • A/B-tester
  • Abonnenthantering
  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara fält
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • Användningsspårning / Analytics
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Automatic Outbound Dialer
  • Automatiserad publicering
  • Automatiserad routing
  • Automatisering av marknadsföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Automatisk uppringare
  • Autosvarare
  • Bildbibliotek
  • Biljetthantering
  • CAN SPAM-efterlevnad
  • CRM
  • Call Center-hantering
  • Call Scripting
  • Citat / uppskattningar
  • Data Import/Export
  • Delade inkorgar
  • Dokumenthantering
  • Dokumentlagring
  • Droppkampanjer
  • E-post marknadsföring
  • E-posthantering
  • E-postmallar
  • E-postspårning
  • Email-kampanjhantering
  • Event utlösta åtgärder
  • Fakturering
  • Fildelning
  • Flera kampanjer
  • Flera kommunikationskanaler
  • Flerkanalsmarknadsföring
  • For Mac Devices
  • For Small Businesses
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • För säljteam / organisationer
  • Försäljningsrörledning
  • Förutsägbar uppringare
  • Hantering av flera konton
  • Hantering av möjligheter
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Hantering av säljaktivitet
  • IVR / röstigenkänning
  • Inkomsthantering
  • Inläggsplanering
  • Innehållshantering
  • Inspelning av samtal
  • Instrumentbräda
  • Integration av datatelefoni
  • Integration av sociala medier
  • Interaktionsspårning
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kalenderhantering
  • Kampanjhantering
  • Kampanjplanering
  • Kampanjspecifik underskrift
  • Kanalhantering
  • Kartläggning av kundresan
  • Katalogisering / kategorisering
  • Klicka på spårning
  • Klientportal
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktdatabas
  • Kontaktledning
  • Kontoaviseringar
  • Kontohantering
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Kunddatabas
  • Kundengagemang
  • Kundhantering
  • Kundsegmentering
  • Kunskapsbashantering
  • Kunskapshantering
  • Köhantering
  • Landningssida /Webbformulär
  • Lead-hantering
  • Lead-kvalificering
  • Lead-segmentering
  • Lead-upptagning
  • Leaderboards
  • Listhantering
  • Livechatt
  • Makron / mallade svar
  • Mallhantering
  • Mass-sms
  • Meddelanden i realtid
  • Mobila nyckelord
  • Mobilkuponger
  • Mobiloptimerade e-postmeddelanden
  • Mobilåtkomst
  • Märkning av uppgift
  • Målsättning / spårning
  • Möteshantering
  • Nummer- ID
  • Nyckelordsspårning
  • Ombordstigning
  • Omvandlingsspårning
  • Portföljhantering
  • Prestandamätningar
  • Procent-fullständig spårning
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Projektspårning
  • Prospekteringsverktyg
  • ROI Tracking
  • Rapportering / projektspårning
  • Rapportering och analys
  • Redigering/uppdatering av uppgift
  • Resurshantering
  • Rörledningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Samtalsdirigering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsspårningsstatistik
  • Samtalsövervakning
  • Schemalagt meddelande
  • Schemaläggning av möten
  • Segmentering
  • Sentimentanalys
  • Signaturhantering
  • Signaturmallar
  • Signaturskapande
  • Självbetjäningsportal
  • Skapa underuppgifter
  • Social Listening
  • Spåra tid på plats
  • Spårning av användarinteraktion
  • Stöd för biljetthantering
  • Svarshantering
  • Sök / filtrera
  • Teamhantering
  • Territoriumhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Tidsspårning
  • Tredjepartsintegration
  • Uppgiftsförloppsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Varningar / Eskalering
  • Varningar / Meddelanden
  • WYSIWYG-redigerare
  • Webbaserad implementering
  • Widgets
  • Återkommande uppgifter
  • Övervakning av sociala medier

Agile CRM Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer. Lär dig mer om Capsule
An intelligent sales CRM that helps sales reps be more productive, increase their sales, and engage clients.
Content-centric marketing automation software capable of executing fully automated and intelligent campaigns.
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Ninjodo helps agencies and service professionals scale, automate and retain clients longer. Capture and convert leads, onboard clients
The automated marketing platform that will get you new customers, 5-star reviews and loyalty. Guaranteed.
CRMs today are samesie, but they're never really Sellsy. Choose your modules and focus on the activites that deliver ROI.
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning. Lär dig mer om Bitrix24
#1 Marketing Platform For SMB's! Create a Free Account
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.

Recensioner av Agile CRM

Medelpoäng

Totalt
4,1
Enkel användning
4,0
Kundservice
3,9
Funktioner
4,1
Valuta för pengarna
4,1

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
45%
4
30%
3
14%
2
5%
1
6%
Erik
Erik
Co-Owner + Videographer i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

5,0 för 4 år sedan

Fördelar:

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

Nackdelar:

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Guillermo
Guillermo
Sales & Marketing Manager i Argentina
Verifierad LinkedIn-användare
Utbildningsförvaltning, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

All I need to work in one place

4,0 för 3 år sedan

Kommentarer: The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Fördelar:

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch. Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way. I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more. I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time. Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Nackdelar:

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Nosipho
Junior accountant i Sydafrika
Verifierad LinkedIn-användare
Bokföring, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Great software

5,0 för 4 veckor sedan Nytt

Kommentarer: Nothing short pf amazing.

Fördelar:

It's a product that offers practically everything, but at a considerably more affordable price. The product is generally simple to use, and I appreciate how easily automations can be set up.

Nackdelar:

In my perspective, the normal bundle ought to have been less expensive. Other than that, I don't find any criticisms of this sort.

Mike
President i USA
Skriva och redigera, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Started off working fine, then started having problems

3,0 för 3 veckor sedan Nytt

Kommentarer: Agile would have been an adequate CRM/marketing automation system if not for the limitations on automation and the bugs that the company left up to the customers to find and then work around.

Fördelar:

Liked the ability to tag and segment contacts, make bulk updates, etc.

Nackdelar:

The amount of automation is limited. Cannot develop a long-range program without running into the limits on "nodes" per sequence or number of sequences. Especially when lead-scoring based on activity requires a node. Eventually cancelled when program bugs resulted in not being able to send bulk emails without manually splitting them into groups and sending a small amount per day. After two months of this, we gave up.

Zandrich
CMO/COO i Sydafrika
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Agile - More than just CRM

5,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: With an enormous set of automated tools and processes, using Agile has become absolutely essential to our operation. Potential sales are monitored along with KPIs and success rates. Another aspect I personally appreciate is that dashboards are modular/extendible, allowing me a complete overview of everything that matters to my work at a glance.

Fördelar:

Having all our tools unified in one system, all our databases automatically completed and maintained, all interactions logged, and all processes tracked - has made Agile CRM the foundation of every department in our establishment. Given the price point over functionality and support, there is simply no alternative to Agile.

Nackdelar:

Although it would be difficult to find fault with Agile on the surface, Agile CRM lacks integration with a few niche APIs we happen to use.