Vad är Pardot?

Pardot empowers marketing and sales teams to work together to engage buyers, close deals, and grow relationships. Pardot's lead management features CRM integration, email marketing, lead nurturing, lead scoring, and ROI reporting to help marketing and sales teams work together to generate and qualify sales leads, shorten sales cycles, and track marketing ROI. Users can track all prospects on a site, qualify sales leads, and utilize social selling.

Vem använder Pardot?

Organizations that use online marketing for lead generation

Var kan Pardot användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Salesforce
  • Belägen i San Francisco, USA
  • Grundades 2003

Support för Pardot

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Indien, Kanada, Kina, Storbritannien och 1 andra

Språk

engelska

Om leverantören

  • Salesforce
  • Belägen i San Francisco, USA
  • Grundades 2003

Support för Pardot

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Indien, Kanada, Kina, Storbritannien och 1 andra

Språk

engelska

Pardot videor och bilder

Pardot Programvara- 1
Pardot Programvara- 2
Visa 3 till
Pardot-video
Pardot Programvara- 1
Pardot Programvara- 2

Jämför Pardot med liknande produkter

1 250,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
45,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
895,00 US$
Gratis version
Gratis provperiod
0,00 US$
Gratis version
Gratis provperiod

Funktioner i Pardot

  • A/B-tester
  • Abonnenthantering
  • Anpassningsbara fält
  • Automatisering av marknadsföring
  • Autosvarare
  • CAN SPAM-efterlevnad
  • CRM
  • Data Import/Export
  • Datavisualisering
  • Dra och släpp
  • Droppkampanjer
  • E-post marknadsföring
  • E-postspårning
  • Email-kampanjhantering
  • Engagemangsspårning
  • Event utlösta åtgärder
  • Fillagring
  • Flera kampanjer
  • Flerkanalig datainsamling
  • Flerkanalsmarknadsföring
  • For Small Businesses
  • Hantering av säljaktivitet
  • Innehållshantering
  • Instrumentbräda
  • Interaktionsspårning
  • Kampanjanalys
  • Kampanjhantering
  • Kampanjplanering
  • Kampanjspårning
  • Kanalhantering
  • Kontaktdatabas
  • Kontaktledning
  • Landningssida /Webbformulär
  • Lead-hantering
  • Lead-kvalificering
  • Lead-segmentering
  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Mallhantering
  • Meddelanden om lead
  • Mobiloptimerade e-postmeddelanden
  • Multi-Channel Attribution
  • Omvandlingsspårning
  • Online forum
  • Prestandamätningar
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Prospekteringsverktyg
  • ROI Tracking
  • Rapportering och analys
  • Samarbetsverktyg
  • Segmentering
  • Skapa och designa formulär
  • Social marknadsföring
  • Spårning av webbplatsbesökare
  • Svarshantering
  • Sök / filtrera
  • Tredjepartsintegration
  • Varningar / Meddelanden
  • WYSIWYG-redigerare
  • Webbplatsanalys
  • Åtkomstkontroller / behörigheter

Pardot Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Över 100 000 kunder i 170 länder använder ActiveCampaign för att automatisera sin marknadsföring, från kontakthantering till e-postanpassning.
VBOUT is a lead generation and marketing automation platform to automate and centralize marketing campaigns.
Full-stack Automation Software Platform to Your Business
Campaign Monitor är ett e-postmarknadsföringsverktyg som gör det möjligt för alla att skicka vackra, målinriktade och effektiva e-postkampanjer.
Zoho Marketing Automation is an all-in-one marketing automation software used to manage marketing activities across multiple channels
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
En komplett digital marknadsföringsplattform byggd för marknadsföringsbyråer
#1 Marketing Platform For SMB's! Create a Free Account
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
Autopilot är en enkel och visuell programvara för marketing automation.
Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.

Recensioner av Pardot

Medelpoäng

Totalt
4,1
Enkel användning
3,8
Kundservice
3,8
Funktioner
4,0
Valuta för pengarna
3,7

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
38%
4
40%
3
17%
2
4%
1
1%
Kate
Kate
Marketing & Account Management i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Finansiella tjänster, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Pardot delivers on promises

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Pardot has made it easy to understand how our marketing is working, know who is a hot lead versus a disengaged one, and to create content that is easy to share and delivers good ROI. It’s built in many safeguards to keep you from getting in trouble with spam rules and avoid sending emails multiple times.

Fördelar:

The software is great for staying in touch with prospects and clients. It makes it easy to set up emails, create content, measure and report on results, and build stronger relationships. It’s fun to use, once you understand how it works.

Nackdelar:

There’s a long learning curve for adopting Pardot, and if I hadn’t had a consultant to hold my hand through the integration and kick off, I’d be struggling. I find Pardot and Salesforce training to be overly confusing and it’s really hard to find what you’re looking for. It’s a knowledge based system and continually adds more and more information, and it’s not always clear if the instructions apply to you or apply to a different level of service. Other than that I highly recommend it because of all the functionality and way it can dramatically improve your digital marketing.

Joshua
Manager of Web Communications i USA
Utbildningsförvaltning, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Integrates well with Salesforce but lacks features of competitors

4,0 för 5 månader sedan

Fördelar:

The fact that it integrates natively with Salesforce is Pardot's best feature. The engagement studio automation product is great as well, making it really easy to create drip campaigns and other conditional flows.

Nackdelar:

The email builder is 10 years behind competitor's builders. To get things to behave, you have to code emails in html. The WYSIWG builder is poor, but asset management of images and files is even worse. Competitors like MailChimp and ActiveCampaign have much better platforms for designing beautiful, responsive emails.

Alex
Demand generation manager i Spanien
Byggnadsmaterial, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Powerful tool

4,0 för 4 veckor sedan Nytt

Kommentarer: I would say this is a very powerful tool because it's integrated with the CRM. One really useful tool is the Engagement Studio, you can create email flows and know their results.

Fördelar:

I like that the leads are syncronised automatically with salesforce including the source where the lead came from. When this leads is converted (he/she buys) we can know where it came from.

Nackdelar:

The UX still needs to improve. The graphic design of the platform looks a little bit old but nothing too bad. After using it for a couple of months you get use to it and you can move fast in the platform.

Verifierad recensent
Director, Growth & Revenue Operations i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Not the easiest to implement or maintain for startups, not worth the high cost

3,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: Overall, we didn't get the most use out of it mainly because its ease-of-use didn't turn out to be as advertised and sold. When you buy salesforce and pardot together, you're sold on the premise that it's 'one system', but at the end of the day they're still two separate systems that sync back and forth just like any other marketing automation tool. It just didn't turn out to be worth the heavy cost.

Fördelar:

Form handlers, automation/workflow builder, not much else.

Nackdelar:

The need to pay extra for detailed add-ons, particularly a dedicated IP (a basic need for email marketing), is really annoying (only available in their higher tiers). We didn't like not being able to relate marketing email activity to einstein activity sync. User interface could use some work as well; just not there yet overall.

Muhammad Daud
Muhammad Daud
IT Manager i Storbritannien
Verifierad LinkedIn-användare
Finansiella tjänster, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Boosting a business with Pardot

5,0 för 2 månader sedan

Kommentarer: Overall, I found Pardot great support for our business and it is helping us grow the leads with great marketing tools. Its algorithms are unique in capturing leads and working strategically with different businesses.

Fördelar:

I found Pardot a great utility and Platform for Campaign Managment, Email Marketing, Marketing, Marketing Analytics, Marketing Automation and Sales Force Automation. It has helped our business grow strategically and Marketing just went so easy.

Nackdelar:

Pardot is quite expensive and really advance to manage.