Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Vad är Intercom?

Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP).

Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan.

Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden.

Vem använder Intercom?

Intercom har över 30 000 betalande kunder över hela världen, inklusive större företag som New Relic, Sothebys och Shopify samt mindre företag som Airtable och Coda.

Intercom Programvara- 1
Intercom Programvara- 2
Intercom Programvara- 3
Intercom Programvara- 4
Intercom Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Intercom? Jämför med ett populärt alternativ

Intercom

Intercom

4,5 (1 059)
39,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
171
41
4,4 (1 059)
4,0 (1 059)
4,3 (1 059)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
15,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
104
231
4,3 (5 965)
4,2 (5 965)
4,4 (5 965)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Intercom

HubSpot Marketing Hub
Funktioner med bästa bedömningar
Automatisering av marknadsföring
E-post marknadsföring
Email-kampanjhantering
Salesforce Service Cloud
Funktioner med bästa bedömningar
Kontaktdatabas
Kundhistorik
Köhantering
Freshdesk
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Kundchatt i realtid
Stöd för biljetthantering
LiveAgent
Funktioner med bästa bedömningar
Inspelning av samtal
Proaktiv chatt
Samtalsloggning
LiveChat
Funktioner med bästa bedömningar
Kundchatt i realtid
Mobilåtkomst
Transkript/chatthistorik
Trengo
Funktioner med bästa bedömningar
Anpassningsbara mallar
Biljetthantering
Fjärråtkomst / kontroll
Ortto
Funktioner med bästa bedömningar
Email-kampanjhantering
Listhantering
Mobile Optimization
HelpCrunch
Funktioner med bästa bedömningar
Kontaktledning
Kunskapsbashantering
Lead-hantering
Front
Funktioner med bästa bedömningar
Fildelning
Inkorghantering
Mobilåtkomst

Recensioner av Intercom

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,4
Kundservice
4,3
Funktioner
4,4
Valuta för pengarna
4,0

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
66%
4
25%
3
6%
2
2%
1
2%
Jacob
Jacob
Head of Customer Success i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Telekommunikation, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Intercom is great for Startups

5,0 för 2 månader sedan

Kommentarer: I've loved using Intercom so far - it has been essential in our customer success focused strategy.

Fördelar:

I love the help center and live chat. The help center is super easy to customize and make good-looking docs.

Nackdelar:

Pricing and ticketing. Unfortunately, these are starting to become non-starters for us, as we're scaling up and hitting some pretty insane pricing tiers. Additionally, the ticketing solution seems like an afterthought.

Svar för Intercom

för 2 månader sedan

Hi Jacob, Bobby here, I lead the support team at Intercom. I'm sorry to hear this. We did major relaunches on both our Ticket product and on pricing last year - we hear you and know how important they are to Support leaders. I'd love your views on where you feel we're still falling short. If you're open to chatting you can email me at [email protected] Thank you!

Seseyon
Customer Relations Officer i USA
Finansiella tjänster, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Fast and efficient unified response with Intercom

5,0 för 2 månader sedan Nytt

Fördelar:

I like i live chat with customer support. Has centralized our customer data and ability to integrate. Also i like it’s real time sending of message.

Nackdelar:

I think all features are useful, no dislike.

Susie
founder i USA
Kläder och mode, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Intercom [sensitive content hidden] supports a convicted felon with over $300k

2,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: Was an ok experience but now cancelling due to their support of a convicted felon.

Fördelar:

Some of the day to day people are good and committed to helping customers but the overall company attitude isn't so.

Nackdelar:

The [sensitive content hidden] and executive leadership are creating a hostile culture with their support of trump

Lucien
VP of GTM i Storbritannien
Informationsteknologi och tjänster, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Intercom is the leading support tool for innovative fast growing businesses

5,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: Intercom has been absolutely crucial to our 'scaling' stack from a startup to a fast growth upstart. I couldn't recommend Intercom enough to supercharge your support function.

Fördelar:

Where do you start with Intercom. They consistently build and ship world-class features to make support as easy as possible. By far, the introduction of FinAI has well and truly cemented Intercom as the support platform leader. We overlay FinAI onto Guru to create autonomous AI agents that can support our customers. It will completely change how we scale our business

Nackdelar:

The biggest frustration is not having a vertical stack that handles both support and sales. Hubspot offers support and we have thought many times about moving to consolidate the stack and reduce costs. Intercom continues to deliver value keeping us within the platform.

Svar för Intercom

för 2 månader sedan

Hey Lucien, thank you so much for the awesome review! It means a lot to us that Intercom has been crucial in scaling your business. We get your point about a unified support and sales stack so thanks for sharing your feedback!

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Telekommunikation, 501‒1 000 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Conversations with Team a breeze

5,0 för 2 månader sedan Nytt

Fördelar:

The ability to centralize communication channels, including chat, email, and even social media, streamlines our workflow and enhances efficiency. The platform's automation features help us scale our customer interactions without sacrificing quality, and the analytics tools provide valuable insights into user behavior and satisfaction.

Nackdelar:

The pricing structure can be a bit steep, especially for smaller teams or businesses with limited budgets. Additionally, while Intercom's support is generally responsive, occasional delays in resolving technical issues can be frustrating. Overall, Intercom empowers us to deliver exceptional customer experiences, but careful budgeting and occasional patience are necessary.

Svar för Intercom

för 2 månader sedan

Hi there, Bobby here, I lead the support team at Intercom. Thanks for sharing this. We recently launched all new pricing designed to be accessible for everyone. And as a company offering a Support product, we want our own Support experience to be incredible (with a timely first response and timely resolution!) Sorry to see we missed on these... I'd love to know specifics so we can improve. If you're open to chatting you can email me at [email protected] Thank you!