I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

DispatchTrack

DispatchTrack

Vad är DispatchTrack?

DispatchTrack är den perfekta heltäckande logistikprogramvaran för leverans- och serviceorganisationer. DispatchTrack erbjuder en komplett lösning med funktioner som ruttoptimering, närhetsbaserad schemaläggning, instrumentbräden för realtidsövervakning och möjligheten att samla in jobbstatus, bilder, anteckningar, signatur, undersökning, tidrapporter och fakturor från en mobil enhet. Tät integrering med alla större POS-system erbjuds och den mobila programvaran körs på både Android, iPhone och iPad

Vem använder DispatchTrack?

Möbelhandlare, återförsäljare av hushållsapparater, 3PL, logistikföretag med hemleverans, livsmedelsdistributörer, leverans av byggmaterial, ljud-/videotekniker, servicetekniker osv.

DispatchTrack Programvara- 1
DispatchTrack Programvara- 2
DispatchTrack Programvara- 3
DispatchTrack Programvara- 4

Är du inte helt övertygad om DispatchTrack? Jämför med ett populärt alternativ

DispatchTrack

DispatchTrack

4,5 (33)
75,00 US$
år
Gratis version
Gratis provperiod
108
9
4,5 (33)
4,5 (33)
4,4 (33)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
Har många recensioner
129,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
87
11
4,3 (74)
4,2 (74)
4,1 (74)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till DispatchTrack

Tookan
Funktioner med bästa bedömningar
Arbetsorderhantering
Leveransspårning
Orderhantering
eLogii
Funktioner med bästa bedömningar
Leveransspårning
Live-spårning av förare
Ruttoptimering
Locate2u
Funktioner med bästa bedömningar
Leveransbevis
Leveransspårning
Mobilåtkomst

Recensioner av DispatchTrack

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,5
Kundservice
4,4
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,5

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
64%
4
27%
3
6%
2
3%
Andre
Andre
Customer and Marketing Consultant i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Hemelektronik, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Stay on-time with this software

5,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Saving customers time by staying on track and delivering updates along the way. Saving businesses money by not wasting delivery drivers time or gas

Fördelar:

Listen the customer communication feature is awesome. Schedule appointments with ease, give customers a delivery ETA the day off, lastly have the customer confirm the scheduled delivery now that is full circle awesomeness.

Nackdelar:

I haven't run into problematic issues while implementing or using this software

Gustavo
Account Manager i USA
Logistik & Supply Chain, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Best routing app in the market.

5,0 för 11 månader sedan

Kommentarer: Excellent. Great software that integrates the company with our employees.

Fördelar:

The accessibility to routes from my phone, multiple users with one account.

Nackdelar:

The number of necessary steps to set up a route.

ANDRES
SYSTEMS ADMINISTRATOR i USA
Möbler, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

STORIS IS GREAT PRODUCT

4,0 för 3 veckor sedan Nytt

Kommentarer: Great experience over all and great tech support.

Fördelar:

Great product and very easy to use all around,

Nackdelar:

Sometimes it may not link the routes but nothing critical

David
Owner i USA
Logistik & Supply Chain
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa
Källa: SoftwareAdvice

Best dispatching for final mile delivery, does have room for improveme

2,5 för 9 år sedan

Fördelar:

The ability to route and call customers makes for easy scheduling.

Nackdelar:

sometimes it hard to a clear picture on when improvements will be made.

Zev
Manager i USA
Detaljhandel, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

We use the general portal and individual portals for different delivery companies

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: We use it to track the dozens of different deliveries handled by several different delivery teams who utilize DT

Fördelar:

The ability to track ongoing deliveries and the route. The upload of pictures and receiving the signed PODs.

Nackdelar:

I didn't like that the disclaimer doesn't seem to be auto enabled. Printing PODs also don't seem to have the headers of each delivery company in the 360 version. However these are minor issues and can be resolved