Bizimply

Bizimply

Vad är Bizimply?

Bizimply enhances the way shift-oriented operators manage their business, optimising the entire people journey. The All–In-One People Management Solution enables customers to manage their employee scheduling, time and attendance, frontline people management and shift reporting across multiple locations combining all the day-to-day management requirements of these businesses into one easy-to-use cloud based system. Book your free consultation today!

Vem använder Bizimply?

Restaurants, Cafes, Coffee shops, Deli's, stores, bars, clubs, pubs, kiosks, resorts, salons, spas, hotels, guesthouses - anywhere with an hourly workforce that needs to be managed.

Bizimply Programvara- 1 Bizimply Programvara- 2 Bizimply Programvara- 3 Bizimply Programvara- 4 Bizimply Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Bizimply?
Jämför med ett populärt alternativ

Bizimply

4,6 (117)
Bizimply
Inte tillgänglig i ditt land
100,00 GBP
månad
Gratis version
Gratis provperiod
64
9
4,6 (117)
4,4 (117)
4,7 (117)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
2,49 €
månad
Gratis version
Gratis provperiod
64
14
4,4 (52)
4,2 (52)
4,5 (52)
Varför ser jag det här?

Andra bra alternativ till Bizimply

Planday
Funktioner med bästa bedömningar
Anställdas databas
Anställdsprofiler
Tid och närvaro
Sling
Funktioner med bästa bedömningar
Mobilåtkomst
Schemaläggning av anställda
Varningar / Meddelanden
RotaCloud
Funktioner med bästa bedömningar
Anställdas databas
Mobilåtkomst
Schemaläggning av anställda
Access PeopleHR
Funktioner med bästa bedömningar
Kompetensspårning
Schemaläggning av anställda
Semester- / ledighetsspårning
HRLocker
Funktioner med bästa bedömningar
Ledighetshantering
Lämna spårning
Ombordstigning
Advanced Time and Attendance
Funktioner med bästa bedömningar
Inga funktioner har bedömts av användare av den här produkten.
Cegid Meta4 PeopleNet
Funktioner med bästa bedömningar
Anställdas databas
Ledighetshantering
Lönhantering
Sona
Funktioner med bästa bedömningar
Inga funktioner har bedömts av användare av den här produkten.
Microsoft Excel
Funktioner med bästa bedömningar
Data Import/Export
Offlineåtkomst
Samarbetsverktyg

Recensioner av Bizimply

Medelpoäng

Totalt
4,6
Enkel användning
4,6
Kundservice
4,7
Funktioner
4,4
Valuta för pengarna
4,4

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
69%
4
25%
3
5%
2
1%
Joel
Joel
Marketing Manager i Storbritannien
Verifierad LinkedIn-användare
Turistföretag, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Bizimply -- Road to scheduling and tracking

5,0 för 2 veckor sedan Nytt

Fördelar:

Ease of access and managing your employees through the app is one of the best pros of this app.

Nackdelar:

Not able to select information on the Bizimply app. For eg: selecting an email or phone number

Martin
Director i Storbritannien
Turistföretag, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Great software

5,0 för 2 veckor sedan Nytt

Fördelar:

Coming from a managed house background, employee scheduling software which helped us hit our budget was just part of everyday life.When we setup on our own we originally uses spreadsheets for everything. The problem with this is we couldn't see where we were in real time, Bizimply changed all that and has been excellent, It gives me the functionality I had back in my managed house days.

Nackdelar:

The only frustration is that originally we were told it integrated with microtill, we later found out that it didn't.

Ronu
Admin i Irland
Mattillverkning, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

review

3,0 för 2 veckor sedan Nytt

Kommentarer: good

Fördelar:

totally engaging and helpful software for job scheduling and clock in and clock out.

Nackdelar:

copying a timing across different shifts

Simone
HR Manager i Storbritannien
Mat och dryck, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

A More Professional Approach to Employee Management

4,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: The system has streamlined our procedures and made the company more professional. Our employees like both the holiday booking feature and the clocking in system. Issues need to be dealt with more personally either by telephone or fast support or a similar system.

Fördelar:

The timecard element replaced our outdated card system, so easy to confirm hours worked. You do have to ensure the schedules are up to date as these impacts on how the timecards reflect the set hours. Managing holiday is so easy compared to my old system, using excel sheets. You can see who else has booked that day at a glance etc

Nackdelar:

When things go wrong, it can be a complicated process to rectify them. The support is okay; however, it is mainly via email or live chat which can take time. Using either fast support or team viewer, to actually show the process would definitely improve the experience.

tanvir
store manager i Storbritannien
Detaljhandel, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

make life very easy

5,0 för 2 veckor sedan Nytt

Kommentarer: very good , make life easy.

Fördelar:

ease of use mobile app and email sent to team when changes are donesharing employees to transfer cost the a crazy good function . no more chasing other sites during payroll

Nackdelar:

printing multiple department rota is an issue