I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Freshservice

Freshservice

Vad är Freshservice?

Upprätthåll ett lager för ditt företags IT-resurser och andra resurser som kontrakt, maskinvara och programvara genom hela livscykeln med hjälp av Freshservices resurshantering. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för ärendehantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys.

Vem använder Freshservice?

Freshservice-kunder inkluderar leverantörer av hanterade tjänster (managed service provider, MSP), finansorganisationer, utbildningsinstitutioner och flera statliga organisationer.

Freshservice Programvara- 1
Freshservice Programvara- 2
Freshservice Programvara- 3
Freshservice Programvara- 4
Freshservice Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Freshservice? Jämför med ett populärt alternativ

Freshservice

Freshservice

4,5 (596)
29,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
148
50
4,5 (596)
4,4 (596)
4,5 (596)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
795,00 US$
år
Gratis version
Gratis provperiod
62
4
4,4 (1 015)
4,5 (1 015)
4,4 (1 015)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Freshservice

ManageEngine Endpoint Central
Funktioner med bästa bedömningar
Automatisk patchdistribution
Fjärråtkomst / kontroll
Patchhantering
Atera
Funktioner med bästa bedömningar
Fjärråtkomst / kontroll
Kontroll och hantering remote
Real-Time Reporting
Jitbit Helpdesk
Funktioner med bästa bedömningar
Alerts/Escalation
Biljetthantering
Åtkomstkontroller / behörigheter
Kaseya VSA
Funktioner med bästa bedömningar
Fjärråtkomst / kontroll
Real-Time Notifications
Serverövervakning
Zoho Desk
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Fakturering
Prioritering
TOPdesk
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Incidentshantering
Stöd för biljetthantering
Vivantio
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Incidentshantering
Real-Time Notifications
ServiceNow
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Incidentshantering
Zendesk Suite
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Real-Time Notifications
Stöd för biljetthantering

Recensioner av Freshservice

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,5
Kundservice
4,5
Funktioner
4,3
Valuta för pengarna
4,4

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
57%
4
36%
3
5%
2
1%
1
0%
Sarah
Sarah
System Administrator i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 för 3 år sedan

Kommentarer: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Fördelar:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Nackdelar:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Mikaela
Chapter Management Lead i Sverige
Informationsteknologi och tjänster, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Freshservice can help you work more efficiently.

5,0 i fjol

Kommentarer: If I have to make a new system choice today, I would choose Fresh again.

Fördelar:

In Fresh, the company can achieve a comprehensive ticket management solution. It's enjoyable to work in Fresh. It's educational, visually appealing, and helps us in our operations to deliver to our customers.

Nackdelar:

Some of the requests we've made take time to be incorporated into the Fresh roadmap.

Laura
Marketing y Designer i Spanien
Datormjukvara, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Freshservice has made managing IT requests a breeze. Highly recommended!

3,0 för 6 månader sedan

Fördelar:

The user-friendly interface and automation features have saved me time and effort.

Nackdelar:

I wish the reporting and analytics capabilities were more robust. Some additional customization options would be helpful too.

Destiny
Desktop Support Technician i USA
Konstruktion, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Most Comprehensible Ticketing System

5,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: FreshDesk is the first and only ticketing system our company is utilizing and it has made handling user requests so much easier. The workflow feature helps to easily divide tasks between IT staff.

Fördelar:

Freshservice really streamlines both the end user and IT experience. Even the least advanced users find it easy to submit tickets, and the layout is simple and comprehensible. The leaderboard and achievements features allow IT staff to evenly distribute workload as well as give users an incentive.

Nackdelar:

I have no dissatisfaction to report with Freshservice.

Romil
IT Helpdesk i Kanada
Utbildningsförvaltning, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Great ITSM for Small team

5,0 för 12 månader sedan

Fördelar:

We use Freshservice in a small team and it works great for us. It is very easy to use. It provides all ITSM requirements. Overall it meets our requirement in IT, security and accounting team.

Nackdelar:

So far we are happy with the product and don't have anything to dislike about it.