Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Freshservice

Freshservice

Vad är Freshservice?

Upprätthåll ett lager för ditt företags IT-resurser och andra resurser som kontrakt, maskinvara och programvara genom hela livscykeln med hjälp av Freshservices resurshantering. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för ärendehantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys.

Vem använder Freshservice?

Freshservice-kunder inkluderar leverantörer av hanterade tjänster (managed service provider, MSP), finansorganisationer, utbildningsinstitutioner och flera statliga organisationer.

Freshservice Programvara- 1
Freshservice Programvara- 2
Freshservice Programvara- 3
Freshservice Programvara- 4
Freshservice Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Freshservice? Jämför med ett populärt alternativ

Freshservice

Freshservice

4,5 (573)
29,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
133
28
4,5 (573)
4,4 (573)
4,6 (573)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
795,00 US$
år
Gratis version
Gratis provperiod
62
4
4,4 (805)
4,5 (805)
4,4 (805)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Freshservice

ManageEngine Endpoint Central
Funktioner med bästa bedömningar
Fjärråtkomst / kontroll
Hantering av slutpunkter
Patchhantering
SysAid
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Stöd för biljetthantering
Varningar/eskalering
Jitbit Helpdesk
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
E-posthantering
Åtkomstkontroller / behörigheter
Kaseya VSA
Funktioner med bästa bedömningar
Fjärråtkomst / kontroll
Real-Time Notifications
Serverövervakning
SolarWinds Service Desk
Funktioner med bästa bedömningar
Real-Time Notifications
Varningar/eskalering
Åtkomstkontroller / behörigheter
TOPdesk
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Real-Time Notifications
Stöd för biljetthantering
ServiceNow
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Incidentshantering
Stöd för biljetthantering
Vivantio
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
E-posthantering
Incidentshantering
Zendesk Suite
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Kundchatt i realtid
Stöd för biljetthantering

Recensioner av Freshservice

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,5
Kundservice
4,6
Funktioner
4,3
Valuta för pengarna
4,4

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
58%
4
36%
3
5%
2
1%
1
0%
Erick
Erick
Client Technologies Manager i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Bil, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 för 3 år sedan

Kommentarer: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Fördelar:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Nackdelar:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah
Sarah
System Administrator i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Fördelar:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Nackdelar:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Mikaela
Chapter Management Lead i Sverige
Informationsteknologi och tjänster, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Freshservice can help you work more efficiently.

5,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: If I have to make a new system choice today, I would choose Fresh again.

Fördelar:

In Fresh, the company can achieve a comprehensive ticket management solution. It's enjoyable to work in Fresh. It's educational, visually appealing, and helps us in our operations to deliver to our customers.

Nackdelar:

Some of the requests we've made take time to be incorporated into the Fresh roadmap.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Ledningsrådgivare, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa
Källa: GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2,0 för 7 år sedan

Fördelar:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

Nackdelar:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Romil
IT Helpdesk i Kanada
Utbildningsförvaltning, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Great ITSM for Small team

5,0 förra månaden Nytt

Fördelar:

We use Freshservice in a small team and it works great for us. It is very easy to use. It provides all ITSM requirements. Overall it meets our requirement in IT, security and accounting team.

Nackdelar:

So far we are happy with the product and don't have anything to dislike about it.