Vad är Freshservice?

Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet.

Vem använder Freshservice?

Freshservice-kunder inkluderar leverantörer av hanterade tjänster (managed service provider, MSP), finansorganisationer, utbildningsinstitutioner och flera statliga organisationer.

Var kan Freshservice användas?

Moln, SaaS, webb-baserat, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Om leverantören

  • Freshworks
  • Belägen i San Mateo, USA
  • Grundades 2011
  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Belgien, Brasilien, Colombia, Costa Rica och 39 andra

Språk

engelska, franska, italienska, nederländska, polska och 5 andra

Prissättning av Freshservice

Startpris:

19,00 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Ingen gratisversion

Freshservice har ingen gratisversion men erbjuder en gratis testversion. Freshservicebetald version börjar på 19,00 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • Freshworks
  • Belägen i San Mateo, USA
  • Grundades 2011
  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Belgien, Brasilien, Colombia, Costa Rica och 39 andra

Språk

engelska, franska, italienska, nederländska, polska och 5 andra

Freshservice videor och bilder

Freshservice Programvara- 1
Freshservice Programvara- 2
Freshservice Programvara- 3
Freshservice Programvara- 4
Freshservice Programvara- 5
Visa 6 till
Freshservice-video
Freshservice Programvara- 1
Freshservice Programvara- 2
Freshservice Programvara- 3
Freshservice Programvara- 4
Freshservice Programvara- 5

Funktioner i Freshservice

  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Biljetthantering
  • CMDB
  • Dra och släpp
  • E-posthantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Elektronisk underskrift
  • Enhetsautomatisk upptäckt
  • Feedback-hantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Flera kommunikationskanaler
  • Flerspråkig
  • Fulltextsökning
  • För projektledning inom IT
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • IT-kapitalförvaltning
  • Incidentshantering
  • Incidentsrapportering
  • Innehållshantering
  • Instrumentbräda
  • Katalogisering / kategorisering
  • Konfigurationshantering
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kontroll och hantering remote
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Kostnadsspårning
  • Kundtjänsthantering
  • Kunskapshantering
  • Lagerhantering
  • Leverantörshantering
  • Licenshantering
  • Livechatt
  • Mobilåtkomst
  • Prestandamätningar
  • Prioritering
  • Problemgranskning
  • Problemhantering
  • Problemspårning
  • Rapportering och analys
  • Realtidschatt
  • Relationskartläggning
  • Releasehantering
  • Revisionshantering
  • Routing
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av underhåll
  • Servicekatalog
  • Självbetjäningsportal
  • Slutförande spårning
  • Spårning av efterlevnad
  • Spårning av kundklagomål
  • Streckkodning / RFID
  • Säkerhetskopiering och återställning
  • Sök / filtrera
  • Tillgångsspårning
  • Tredjepartsintegration
  • Underhållsstyrning
  • Uppdragshantering
  • Uppgiftshantering
  • Upprättande av kontrakt
  • Utredningshantering
  • Varningar / Eskalering
  • Varningar / Meddelanden
  • Verifieringskedja
  • Widgets
  • Ändringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Övervakning i realtid

Freshservice Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de behöver IT-automatisering. Starta en gratis provperiod.
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk

Recensioner av Freshservice

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,6
Kundservice
4,6
Funktioner
4,3
Valuta för pengarna
4,5

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
61%
4
33%
3
4%
2
2%
1
0%
Amar Y.
Amar Y.
IT Administrator i Indien
Verifierad LinkedIn-användare
Detaljhandel, 5 001-10 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Best product for ITSM

5 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: Great experience

Fördelar:

Easy to use for complaints, issues track, asset management, inventory purposes

Nackdelar:

Nothing to dislike for this product from my end

Tom L.
IT Support & Operations Manager i USA
Utbildningsförvaltning, 1 001-5 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Freshservice Review

5 för 12 månader sedan

Kommentarer: I've really enjoyed having Frehservice in our organization. It has made my job as a manager much easier in that I can easily review team performance, post announcements for the organization, and identify trends in issues or requests.

Fördelar:

Freshservice has been a game-changer for our organization. The service catalog and user-friendly interface has allowed our employees to improve their productivity over the past 2+ years we have had the system implemented. The customizable forms and workflow has allowed our IT department to streamline processes and improve efficiency.

Nackdelar:

I wish the reporting capabilities were more customizable. There have been a few situations where I reached out to Frehservice for support on reports I needed but found the reports were not possible. The freshservice support team told me my reporting needs would be added to the list of potential "future enhancements'.

Övervägda alternativ: ServiceNow Customer Service Management, ManageEngine ServiceDesk Plus och Zendesk

Anledningar att välja Freshservice: Our previous product did not have a customizable system and did not provide our employees with a way to track their tickets once created. It also lacked any type of reporting capabilities.

Tidigare programvara: Cerb

Anledningar att byta till Freshservice: Cost and ease of customization

Verifierad recensent
Account Manager SEM/PPC i Spanien
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

La calidad es excelente

4 förra månaden Nytt

Kommentarer: Nuestro producto anterior no contaba con un sistema personalizable y no proporcionaba a nuestros empleados una forma de seguir sus tickets una vez creados. También carecía de cualquier tipo de capacidad de elaboración de informes.

Fördelar:

Me ha gustado mucho tener Frehservice en nuestra organización. Ha facilitado mucho mi trabajo como gerente, ya que puedo revisar fácilmente el rendimiento del equipo, publicar anuncios para la organización e identificar las tendencias de los problemas o las solicitudes.

Nackdelar:

Desearía que las capacidades de informe fueran más personalizables. Ha habido algunas situaciones en las que me he puesto en contacto con Frehservice para pedir ayuda sobre los informes que necesitaba, pero me he encontrado con que los informes no eran posibles. El equipo de soporte de freshservice me dijo que mis necesidades de informes se añadirían a la lista de posibles "mejoras futuras".

Verifierad recensent
Head of Application Services (System Administrator & Controlling Function) i Schweiz
Verifierad LinkedIn-användare
Ledningsrådgivare, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa
Källa: GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2 för 5 år sedan

Fördelar:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

Nackdelar:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Mel W.
Operations Support Specialist i USA
Fastighet, 501-1 000 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Implementation and Management

5 för 2 år sedan

Kommentarer: I had used FreshService in the past at different places of employment and had enjoyed it. This was the first time I was tasked with picking a ticketing system for a company. The fact that you get a trial based on the level you want to pay for, can basically have it customized during the trial to see if it's the right fit, extremely helpful and responsive customer service, and its easy to use for all levels of tech comfortability were the big reasons we chose FreshService. Every time I check in with our team of Agents, everyone is extremely happy with the switch and, overall, I am looking forward to the positive changes this is bringing our teams.

Fördelar:

There are several reasons I pushed to choose FreshService over other products. The value of the features I was getting with the ease of set up. Within the trial period, I had most of the set up done before I presented to my department head. The ease of switching from the previous (and archaic) system to FS for our end users was, overall, seamless. The ability to customize the product with minimal knowledge makes it easy to manage and make changes. After reviewing a dozen other ticketing systems, FreshService provided the ease of implementation and change that we were looking for.

Nackdelar:

I love Freddy and want to use it however it's limited features over the traditional portal are frustrating. I understand it's a new feature and it's in a state of constant improvement but I wanted to launch with it and was unable to because key features that we needed specifically for our company would not show up. The reports aren't quite what I thought they would be either and I will probably have to do some work with powershell to get the information I really need.

Övervägda alternativ: HappyFox Help Desk, Jitbit Helpdesk, Zoho Desk, JIRA Service Management, ServiceNow, Kayako och Zendesk

Anledningar att välja Freshservice: The system we had was a basic portal for entering the request and then it would email it out to everyone. There was no way to properly manage, track, or pull reports on the work being done and tickets were falling through the cracks. It was making everyone's job harder than it needed to be.

Anledningar att byta till Freshservice: This list is only a partial list of all the systems I looked at but I had issues with identifying what features each level had, lack of trials, unresponsive or slow customer service were some of the few issues I ran into.