Vero Workflows

Vad är Vero Workflows?

Vero's messaging platform helps you use and manage real-time data so you can create a better customer experience. Send email and push notifications that drive customer engagement and increase revenue.

- Trusted by leading brands, including Monzo, Unsplash, Helloprint, about.me, Tidal.
- Global support team offering 24/7 support.
- Unlimited messaging from $49/month

Vem använder Vero Workflows?

Any company that builds software as part of their business stack.

Vero Workflows Detaljer

Vero

Grundades 2012

Vero Workflows Detaljer

Vero

Grundades 2012

Vero Workflows videor och bilder

Vero Workflows Programvara- 1 - miniatyr
Vero Workflows Programvara- 2 - miniatyr
Vero Workflows Programvara- 3 - miniatyr
Vero Workflows Programvara- 4 - miniatyr
Vero Workflows Programvara- 5 - miniatyr

Jämför Vero Workflows med liknande produkter

Startpris

20,00 US$/månad
150,00 US$/månad
25,00 US$/månad
10,00 US$/månad

Gratis version

Gratis version Ja
Gratis version Nej
Gratis version Ja
Gratis version Ja

Gratis provperiod

Gratis provperiod Ja
Gratis provperiod Ja
Gratis provperiod Ja
Gratis provperiod Ja

Vero Workflows distribution och support

Support

  • E-post / Kundtjänst
  • Baskunskap
  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)

Spridning

  • Moln, SaaS, webb-baserat

Utbildning

  • Live online
  • Dokumentation

Vero Workflows Funktioner

  • A/B-tester
  • API
  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Analyser/ROI-spårning
  • Anpassning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara formulär
  • Anpassningsbara mallar
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatiserad schemaläggning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Beteendeanalys
  • CRM
  • Dra och släpp
  • Droppkampanjer
  • Dynamiskt innehåll
  • E-post marknadsföring
  • E-postmallar
  • Engagemangsspårning
  • Flerkanalsmarknadsföring
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Kampanjanalys
  • Kampanjhantering
  • Kampanjplanering
  • Kampanjsegmentering
  • Kartläggning av kundresan
  • Kundsegmentering
  • Landningssida /Webbformulär
  • Lead-hantering
  • Lead-upptagning
  • Lead-vårdande
  • Listhantering
  • Livechatt
  • Mass-sms
  • Omvandlingsfrekvensoptimering
  • Omvandlingsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Realtidsanalys
  • Realtidsdata
  • Realtidsrapportering
  • Schemaläggnings av kampanjer
  • Skapa leads
  • Social marknadsföring
  • Social marknadsföring
  • Tredjepartsintegration
  • Webbplatsanalys
  • Övervakning
  • Övervakning av sociala medier

Visa hela listan med All-in-One Marketing Platform Software

  • A/B-tester
  • API
  • Abonnenthantering
  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara formulär
  • Anpassningsbara fält
  • Anpassningsbara mallar
  • Autosvarare
  • Bildbibliotek
  • CAN SPAM-efterlevnad
  • CRM
  • Dra och släpp
  • Droppkampanjer
  • Dynamiskt innehåll
  • E-post marknadsföring
  • E-postdistribution
  • E-posthantering
  • E-postlistahantering
  • E-postmallar
  • E-postspårning
  • Email-kampanjhantering
  • Engagemangsspårning
  • Event utlösta åtgärder
  • Flera kampanjer
  • Flerkanalsmarknadsföring
  • Integration av sociala medier
  • Kampanjanalys
  • Kampanjhantering
  • Kampanjsegmentering
  • Klicka på spårning
  • Kontaktdatabas
  • Kontaktledning
  • Kundsegmentering
  • Kundundersökningar
  • Landningssida /Webbformulär
  • Lead-upptagning
  • Listhantering
  • Mallhantering
  • Mobiloptimerade e-postmeddelanden
  • Prenumerationshantering
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidsanalys
  • Schemaläggnings av kampanjer
  • Skräppostblockerare
  • Tredjepartsintegration
  • WYSIWYG-redigerare
  • Webblanketter

Visa hela listan med E-postmarknadsföring

  • A/B-tester
  • API
  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Analyser/ROI-spårning
  • Anpassning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara formulär
  • Anpassningsbara uppmaningar
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • CRM
  • Data Import/Export
  • Dra och släpp
  • Droppkampanjer
  • Dynamiskt innehåll
  • E-post marknadsföring
  • E-postdistribution
  • E-postspårning
  • Engagemangsspårning
  • Event utlösta åtgärder
  • Flera kampanjer
  • Flera kommunikationskanaler
  • Flerkanalsmarknadsföring
  • Försäljningsanalys
  • Kampanjanalys
  • Kampanjhantering
  • Kampanjsegmentering
  • Kontaktledning
  • Kunddatabas
  • Landningssida /Webbformulär
  • Lead-hantering
  • Lead-kvalificering
  • Lead-upptagning
  • Mallhantering
  • Marknadsföringskalender
  • Mobilåtkomst
  • Multivariat testning
  • Omvandlingsspårning
  • Realtidsdata
  • SMS-marknadsföring
  • Segmentering
  • Skapa leads
  • Social marknadsföring
  • Social marknadsföring
  • Spårning av webbplatsbesökare
  • Sökmarknadsföring
  • Tredjepartsintegration
  • Visuell analys
  • Webbplatsanalys

Visa hela listan med Marketing automation-program

  • A/B-tester
  • API
  • Aktivitetspanel
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara formulär
  • Anpassningsbara mallar
  • Automatiserad schemaläggning
  • Beteendespårning
  • Data Import/Export
  • Dra och släpp
  • Droppkampanjer
  • E-post marknadsföring
  • E-posthantering
  • E-postmallar
  • E-postspårning
  • Engagemangsspårning
  • Enhetsinriktning
  • Event utlösta åtgärder
  • Flera kampanjer
  • Flera kommunikationskanaler
  • Flerkanalsmarknadsföring
  • Flerspråkig
  • Geolokalisering
  • Geotargeting
  • Innehållshantering
  • Kampanjanalys
  • Kampanjhantering
  • Kampanjsegmentering
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktledning
  • Kontextkänslig inriktning
  • Kundsegmentering
  • Mallhantering
  • Meddelanden i realtid
  • Mobilvarningar
  • Mobilåtkomst
  • Omvandlingsspårning
  • Prenumerationshantering
  • Pushmeddelanden
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidsanalys
  • Realtidsrapportering
  • Schemaläggning av meddelanden
  • Schemaläggnings av kampanjer
  • Tredjepartsintegration
  • Utgångsmeddelanden
  • Varningar / Meddelanden
  • Visuella meddelanden
  • Webbaviseringar

Visa hela listan med Push meddelandeprogram

Vero Workflows Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Fler Vero Workflows-alternativ

Recensioner av Vero Workflows

Läs alla 28 recensioner

Medelpoäng

Totalt
4,3
Enkel användning
3,9
Kundservice
4,7
Funktioner
3,9
Valuta för pengarna
4,5

Recensioner efter betyg

5
12
4
13
3
3

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Nathan F.
Nathan F.
Head of Marketing i Australien
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

The perfect system to send the right message, at the right time, to the right person.

5 för 3 år sedan

Kommentarer: The ability to have granular control on when a customer is sent email communication. It's not based on lists, it's based on their behavior.

Fördelar:

- Ability to send web, mobile and cloud events to Vero, in order to segment and send emails at a granular level dependant on customer behaviour in our products. Campaign Monitor and Mailchimp do not have this ability. - Integration with Segment and Zapier - Incredible customer support - Built for the technical marketer - Ability to debug in multiple projects - Nominate a static IP provider like SendGrid to maintain IP and domain repuatation

Nackdelar:

- Interface can take time to navigate around, list views provide limited information (it's an email system, not a CRM) - Because the system is built around 'what a customer did', segmentation based on 'who the customer is' is more limited (triggers for changes in tags, changes in field properties, when they first started existing etc). - Pre-made email templating is limited, but if you know what you're doing with HTML templates, it is of no impact.

Stephen F.
CTO i USA
Sjukhus och hälsovård, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Great event based architecture!

4 för 2 år sedan

Kommentarer: Amazing product, but we struggled to "hand it off" to less technical users

Fördelar:

My favorite part about Vero is how flexible it is for developers. You simply send up events, and Vero basically takes care of the rest!

Nackdelar:

We wanted to "hand off" managing Vero to some folks who were not developers, but that effort unfortunately did not succeed. We want to allow our clients to customize our templates too, but there isn't any sane way to let our customers do that without us having to do it for them.

James M.
James M.
User Experience Design Expert (UXE) i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa
Källa: GetApp

Compare your automation needs with Vero's capabilities to see if it is a match for you

3 för 4 år sedan

Fördelar:

Compared against competing marketing automation tools, you will likely find Vero to be among the most affordable which often raises the question... why? Vero is a simple interface in which it is clear that UI is not at the top of the to-do list. That is not intended as an insult because you can easily navigate and find what you need, but it is not intended to visually wow. Vero works great for simple MA campaigns that do not require branching logic as you proceed through the campaign. If mid-campaign segmentation and targeting is in your campaign goals, Vero may not be the solution you are seeking.

Nackdelar:

The platform's design leave something to be desired visually but it does not affect Vero's functionality. Campaign segmentation especially mid-campaign is lackluster and does not empower you to build complex or detailed campaigns. Your developer will need to connect and integrate many items prior to your marketing automation team being able to really get in and explore Vero so it requires a time investment prior to really knowing how well the solution might work for your needs.

Piotr M.
Product Manager i Polen
Sjukhus och hälsovård, 1 001-5 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Great balance

4 för 2 år sedan

Fördelar:

- ease of use - simple features, but right for our needs: event based campaign triggers, localisation, segments - good customer support

Nackdelar:

- slow and sometime unintuitive interface - although it is constantly improving

Anna H.
Anna H.
Marketing Operations Specialist i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Internet, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Data Driven Marketing Automation Platform

4 för 2 år sedan

Kommentarer: I cannot praise Vero’s customer support enough. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are fantastic to work with and have great solutions for my team very quickly. I like the flexibility of Vero where we can do data focused marketing. It is challenging working with a platform with minimal users so you cannot collaborate or find resources, but Vero’s customer-centric approach makes for quick answers.

Fördelar:

This is by far the best customer success team I’ve worked with in email marketing. Not only do they respond within the hour, but they have a solution to my problem within the day. The software allows for great customization by letting more complex data flow from our data warehouse into the MAP. The API is an integral part of their product offering and the emphasis on event-driven email workflows means that ignoring it is missing a lot of the value. Because of this, leads will be able to receive the respective emails that are more focused on where they are in the buying funnel based on actions that they take. The workflows and behavior generated automatic emails have a great UI, making it very easy to see which emails contacts could be sent. I also really love having different environments to do email testing/building without “dirtying up” my actual sending environment. This is the only MAP I’ve seen that does this and it makes implementation and building out campaigns so much nicer.

Nackdelar:

The software itself is more technical than others where it might not be user friendly to the general marketer. Unless your team has experience working with code and data management, you may need to partner with a technical person at your company (if you do, that is a pro given the technical freedom you have). The way staging and production environments are setup could be better. It works pretty well, but data mapping between the different environments is a bit tricky. For example, you aren’t able to delete properties and properties don’t auto-create across and environments or data doesn’t sync between the different properties to the respective contact.