Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Vad är PandaDoc?

PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera dokument snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att generera professionella förslag, offerter och kontrakt. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration och live-support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och kommer till avslut 20 % oftare. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar arbetsflöden för dokument, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer!

Vem använder PandaDoc?

PandaDoc betjänar medelstora och stora företag. Vi hjälper team inom sälj, marknadsföring, CS och HR att hantera förslag, offerter och kontrakt bättre.

Var kan PandaDoc användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • PandaDoc
  • Belägen i San Francisco, USA
  • Grundades 2013

Support för PandaDoc

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa, Australien, Belgien, Brittiska Jungfruöarna och 36 andra

Språk

engelska, franska, nederländska, polska, spanska och 2 andra

Prissättning av PandaDoc

Startpris:

19,00 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Erbjuder en gratisversion

PandaDoc har en gratisversion och erbjuder en gratis testversion. PandaDocbetald version börjar på 19,00 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • PandaDoc
  • Belägen i San Francisco, USA
  • Grundades 2013

Support för PandaDoc

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa, Australien, Belgien, Brittiska Jungfruöarna och 36 andra

Språk

engelska, franska, nederländska, polska, spanska och 2 andra

PandaDoc videor och bilder

PandaDoc Programvara- 1
PandaDoc Programvara- 2
PandaDoc Programvara- 3
PandaDoc Programvara- 4
PandaDoc Programvara- 5
Visa 6 till
PandaDoc-video
PandaDoc Programvara- 1
PandaDoc Programvara- 2
PandaDoc Programvara- 3
PandaDoc Programvara- 4
PandaDoc Programvara- 5

Funktioner i PandaDoc

  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara fakturor
  • Anpassningsbara formulär
  • Anpassningsbara fält
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Arkivering och lagring
  • Autentisering
  • Automatiserad offert
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Bearbetning av fakturor
  • Betalbearbetning
  • CRM
  • Citat / uppskattningar
  • Data Import/Export
  • Datasäkerhet
  • Dokumentautomation
  • Dokumentgranskning
  • Dokumenthantering
  • Dokumenthämtning
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentlagring
  • Dra och släpp
  • E-posthantering
  • Elektronisk underskrift
  • Elektroniska betalningar
  • Ersättningshantering
  • Fakturahistorik
  • Fakturering
  • Fildelning
  • Filkonvertering
  • Fillagring
  • Flera valutor
  • Flerpartssignering
  • Formulärhantering
  • Fulltextsökning
  • För säljteam / organisationer
  • Förbyggda mallar
  • Guidad försäljning
  • Hantering av möjligheter
  • Hantering av säljaktivitet
  • Innehållsbibliotek
  • Innehållshantering
  • Innehållsleverans
  • Integreringar med tredjepart
  • Kontaktdatabas
  • Kontaktledning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kunddatabas
  • Kunskapsbashantering
  • Lagsamarbete
  • Mallar
  • Mallhantering
  • Mobila betalningar
  • Mobilåtkomst
  • Online fakturering
  • Prestandamätningar
  • Prestationshantering
  • Pris- och kostnadsberäkningar
  • Prishantering
  • Prissättning och kostnadsberäkningar
  • Produktkonfigurator
  • Prognoser
  • Påminnelser
  • RFP-hantering
  • Rabatthantering
  • Rapportering och statistik
  • Realtidsdata
  • Rollbaserade behörigheter
  • Rörledningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Skapa förslag
  • Skapa och designa formulär
  • Skapande av faktura
  • Skattkalkylator
  • Spårning av efterlevnad
  • Spårning av framsteg
  • Sök / filtrera
  • Uppgiftshantering
  • Upprättande av kontrakt
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Varningar / Meddelanden
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Webblanketter
  • Åtkomstkontroller / behörigheter

PandaDoc Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Gratis provperiod, från 29 USD per månad. Skapa enkelt ett smart dokument (PDF, Word osv.) och sammanfoga det med data och leverera var du vill.
Signera, skicka och hantera dokument elektroniskt med hjälp av det här programmet för digitala signaturer med omfattande funktioner och Zoho-appintegreringar.
Starta en kostnadsfri provperiod och gör sällskap med mer än 500 000 användare av denna kodlösa formulärutvecklare och skicka data direkt till väsentliga appar. Planer från 19,99 USD/månad.
Webbaserat verktyg som hjälper företag att automatisera dokumentgenereringsprocesserna och koppla ihop företagets alla delar.
Oneflow omvandlar den föråldrade kontraktsprocessen till en underbart ansluten digital upplevelse före, under och efter underskrift.
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer.
Din gratis, papperslösa och lätthanterliga e-signaturlösning. Signera på mindre än 30 sekunder, var som helst, när som helst och på vilken enhet som helst.
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.

Recensioner av PandaDoc

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,4
Kundservice
4,3
Funktioner
4,3
Valuta för pengarna
4,2

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
63%
4
29%
3
6%
2
1%
1
1%
Jesus
Jesus
CEO/President i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Jumping From RightSignature to PandaDocs

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: We were previously paying RighSignature somewhere around $600/yr to essentially send around 4 documents per month via API to Podio. I took a deep breath and looked at that renewal cost during a pandemic and decided to look for options. It boiled down to SignNow or PandaDoc. When I saw PandaDocs free tier, I made the jump and haven't looked back. We did lose the automation functionality in the process, but the $600/yr savings makes up for it. We simply uploaded the NDA and Agreements we use and we "duplicate" them when we need to send a new one. The process takes 3 minutes at the most to setup, send and sign. If you're a small business getting started and need free e-Signing, PandaDoc is a winner.

Fördelar:

They provide a free tier for smaller companies to fulfill their e-signing requirements. If that wasn't enough, their free tier does not have any major, missing components that would cripple the software. It just works beautifully at the wonderful cost of "zero".

Nackdelar:

I'm not in a place to complain when I'm using e-Signature software for free. However, it would be really, really nice if they could provide some limited API or Zapier functionality with the free tier. I don't expect that to happen, but it would be lovely if they did it.

Alicia
Special Education Teacher i USA
Utbildningsförvaltning, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

PandaDoc is very helpful!

5,0 för 2 veckor sedan Nytt

Fördelar:

I love that I can have many people sign a document. It is also nice to be able to set an order for signing or to have anyone sign. The email reminders that a document has been signed or completed are helpful. I also need to be able to send many documents to be signed in a month and I can do that with PandaDoc.

Nackdelar:

I don't have anything that I dislike about PandaDoc so far.

Elaine
Director of Information Technology i USA
Individ- och familjetjänster, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Does the job but improvements needed

2,0 för 3 år sedan

Kommentarer: Easy to learn and use. PandaDoc support team does seem willing to listen and interested in suggestions. They say they will forward suggestions to the development team. Overall PandaDoc feels like it's still very young and needs its developers to pay more attention to some smaller details to improve user experience and polish some existing features.

Fördelar:

Quick and easy to learn and train staff. PandaDoc support team is responsive, even if they don't have all the answers. Does some jobs well. If you just need to get a simple signature on a simple form, this is easy peasy.

Nackdelar:

No conditional logic on forms. For example a W-9 form requires either a SSN or EIN and only one check-box must be checked. No way to make conditional requirements like this. The editor is tedious when designing forms from scratch: making the slightest edit to a section that has many checkboxes, for example, will skew the whole document out of alignment. While viewing "Completed" documents, after opening a document to view it, then returning back to the list again, there's no indicator showing which document was last opened, so it's hard to know where you left off on the list of docs. This seems like such an obvious and simple feature. Published forms (forms embedded as code on on website) have the following issue: If a signature is needed from us (originator) and signer (website visitor), then signer must enter OUR email address before they can fill out the form. If we leave off our signature (as a workaround) then the signer will receive notification emails normally intended for originator (Your form has been viewed, etc) and there's no way to turn off those notifications. PandaDoc chat support staff was stumped on that one. There's no way to enable notification to another team member. This is a problem for teams that divide work. Example: team member #1 creates/modifies forms, team member #2 works with signed documents. Team member #2 can't be notified of newly arrived docs. Why limit who can be notified? Things like that. Improvements are needed.

Yasith
Yasith
CEO i Sri Lanka
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Best online platform for certified documents

5,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: I've liked using Pandadoc. It's really easy to use and easy for others as well. The templates and the user experience is what stands out for me

Fördelar:

The default templates were really helpful to get started with certain documents The UI UX is really good Sharing with others is easy as well

Nackdelar:

I feel they could offer better pricing They are also not utilizing AI much where they could have made a good impact because most documents can be generated with few inputs.

Luiza
Owner i Rumänien
Tidningar, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Documents powerhouse

5,0 för 3 veckor sedan Nytt

Kommentarer: Is great in managing your documents, create and store them securely.

Fördelar:

Account setup was easy and support was very fast and clear. I manage with PandaDoc all documents, document creation and signing. A real document manage powerhouse.

Nackdelar:

From my point of view the price could be a little smaller on monthly plans, but not a deal breaker.