I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Zoho Survey

Zoho Survey

Vad är Zoho Survey?

Zoho Survey är en lättanvänd programvara för onlineundersökningar och frågeformulärsskapande. Funktionerna är skalbara för att passa dina behov, med allt som behövs för att skapa undersökningar, distribuera dem och analysera svar. Undersökningspaneler finns också tillgängliga om du behöver data från specifika demografiska profiler.
Välgrundade beslut finns runt hörnet. Läs mer om Zoho Survey på hemsidan.

Vem använder Zoho Survey?

Frilansare, stora företag, medelstora företag, icke vinstdrivande företag, offentliga förvaltningar, små företag

Zoho Survey Programvara- 1
Zoho Survey Programvara- 2
Zoho Survey Programvara- 3
Zoho Survey Programvara- 4
Zoho Survey Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Zoho Survey? Jämför med ett populärt alternativ

Zoho Survey

Zoho Survey

4,6 (438)
35,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
59
11
4,7 (438)
4,3 (438)
4,4 (438)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
18,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
113
79
4,5 (3 377)
4,4 (3 377)
4,5 (3 377)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Zoho Survey

Freshdesk
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Kundchatt i realtid
Stöd för biljetthantering
Survio
Funktioner med bästa bedömningar
Frågeställning
Rapportering och analys
Skapa undersökningar
Airtable
Funktioner med bästa bedömningar
Flera projekt
Projektplanering / schemaläggning
Uppgiftshantering
Zendesk Suite
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Real-Time Notifications
Stöd för biljetthantering
XM for Customer Experience
Funktioner med bästa bedömningar
Hantering av negativ feedback
Rapportering och analys
Undersökningar och feedback
SurveyLegend
Funktioner med bästa bedömningar
Data Import/Export
Rapportering och analys
Skapa undersökningar
Jotform
Funktioner med bästa bedömningar
Anpassningsbara formulär
Anpassningsbara fält
Skapa och designa formulär
SurveyMonkey
Funktioner med bästa bedömningar
Rapportering och analys
Skapa undersökningar
Undersökningar och feedback
SurveyLab
Funktioner med bästa bedömningar
Data Import/Export
Rapportering och analys
Responsvalidering

Recensioner av Zoho Survey

Medelpoäng

Totalt
4,6
Enkel användning
4,7
Kundservice
4,4
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,3

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
66%
4
31%
3
3%
2
0%
1
0%
Alfiya
Alfiya
Software Engineer i Indien
Verifierad LinkedIn-användare
Datornätverk, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa
Källa: GetApp

Zoho survey - working experience at Builder.ai

4,0 för 7 månader sedan

Kommentarer: So I used to work in middleware team at Builder.ai, so the customer used to come and define a customise app they have some set of requirements. However they might not have technical experience hence need assistance. Sometimes chatbots cannot match customers expectations, hence customer survey is important. Also here survey was collected, mostly by all users of the product, to improve quality of the platform

Fördelar:

I like the customer effort survey, it actually helps in determining how much the customer is willing to stick to the business and be a potential buyer of the product

Nackdelar:

Data security can be improved and I believe the costing is slightly high in terms of features provided.

Dylan
Dylan
marketing i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Mat och dryck, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

surveys in minutes

5,0 för 8 månader sedan

Kommentarer: It has been a pretty good and, above all, useful experience where the effort to carry out surveys is not so difficult.

Fördelar:

The entire process of conducting surveys with the right questions and the correct templates is much easier with Zoho Survey and then analyzing the information and understanding it is more detailed and this helps to make decisions based on the information received from the surveys. Customer satisfaction

Nackdelar:

It is easy to use and has always worked well for me without difficulties or damage to the system, it is good and I like using Zoho Survey

Juan
Juan
Growth Marketer i Argentina
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

As the survey tool inside Zoho One suite it gets the job done. Probably would consider it separately

3,0 för 4 år sedan

Kommentarer: Great survey tool, very complete and straightforward. Would recommend it for all Zoho One users. However if you do not need to integrate your survey answers to your CRM you will probably can get the job done with free tools like Surveymonkey or Google Forms

Fördelar:

Zoho Survey comes integrated with Zoho One suite solutions. The answers can integrate within Zoho CRM Great customization features.With seamless drag and drop blocks you can build a survey template from scratch in short time.

Nackdelar:

I wouldn't consider buying Zoho Survey as a stand-alone product. The tool has been designed to work as an extension of Zoho One, it doesn't integrate well with third party crms.

Cajetan Emeka
Researcher i Storbritannien
Utbildningsförvaltning, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

easy to set up with good templates to start with

5,0 för 4 månader sedan

Fördelar:

It is quite easy to set up and with good templates to have your surveys up and running in a few minutes.

Nackdelar:

I can't think of any; it generally met my expectation when i used it

Steven
Steven
system technique i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Ledningsrådgivare, 5 001‒10 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

perfect surveys

5,0 för 8 månader sedan

Kommentarer: it allows the survey process to be carried out in a more relaxed way but obtaining real results with valuable data to analyze

Fördelar:

you can better measure the results of the questions asked to each client to validate satisfaction, all the management of the beginning of creating the surveys, having them answer them and having the data in real time to obtain results through graphs is a simple process. A platform that is very easy to learn to use and with a valuable contribution of results

Nackdelar:

I like its ease of integration and configuration, there is nothing bad to say