I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Sprinklr

Sprinklr

Vad är Sprinklr?

Sprinklr är kanske den enda lösningen för marknadsföring på sociala medier i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att bygga relationer, distribuera innehåll och följa upp ROI på mer än 35 kanaler för effektivare samarbete mellan sociala mediekonton över flera regioner och undermärken. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform.

Vem använder Sprinklr?

En molnbaserad lösning för hantering av kundupplevelser som hjälper företag i alla storlekar att hantera innehållsmarknadsföring, sociala medier, betald reklam, hemsidor och mer via automatisering.

Sprinklr Programvara- 1
Sprinklr Programvara- 2
Sprinklr Programvara- 3
Sprinklr Programvara- 4

Är du inte helt övertygad om Sprinklr? Jämför med ett populärt alternativ

Sprinklr

Sprinklr

4,2 (83)
Inga priser hittades
Gratis version
Gratis provperiod
139
42
3,8 (83)
3,9 (83)
4,0 (83)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
61,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
433
43
3,9 (877)
4,2 (877)
4,0 (877)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Sprinklr

Bitrix24
Funktioner med bästa bedömningar
Automatisering av marknadsföring
Klientdatabas
Kundhantering
Zoho CRM
Funktioner med bästa bedömningar
CRM
Kundtjänsthantering
Realtidsdata
LiveAgent
Funktioner med bästa bedömningar
Inspelning av samtal
Proaktiv chatt
Samtalsloggning
Intercom
Funktioner med bästa bedömningar
Chatt och meddelanden
Kundchatt i realtid
Livechatt
Front
Funktioner med bästa bedömningar
E-posthantering
Inkorghantering
Mobilåtkomst
Zoho Desk
Funktioner med bästa bedömningar
Anpassningsbar branding
Biljetthantering
CRM
User.com
Funktioner med bästa bedömningar
Automatisering av marknadsföring
Kontaktledning
Lead-hantering
EQUP
Funktioner med bästa bedömningar
Email-kampanjhantering
Kontaktdatabas
Kontaktledning
monday.com
Funktioner med bästa bedömningar
Flera kampanjer
Lagerspårning
Produktidentifikation

Recensioner av Sprinklr

Medelpoäng

Totalt
4,2
Enkel användning
3,8
Kundservice
4,0
Funktioner
4,3
Valuta för pengarna
3,9

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
46%
4
37%
3
13%
2
1%
1
2%
catherine
catherine
Marketing Communication Manager i Venezuela
Verifierad LinkedIn-användare
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

a wonderful and powerful tool

5,0 för 7 år sedan

Fördelar:

the Social Listening work flow is great It makes it very easy to monitor and act on untagged mentions across platforms, Its post tagging, reporting, and social listening functions are incredibly powerful.

Nackdelar:

maybe it takes a lot of time to get your bearings within the tool. but once you get used to using the software the benefits and the use you can give it is incredibly good!

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Recommended tool for social marketing engagement

4,0 för 3 år sedan

Kommentarer: The experience as a whole has been really positive as it has helped solved initial program issues related to robust reporting needs and multi channel marketing campaign analytics. The tool has been very easy for myself and my team members to get a grasp of from a holistic standpoint and has played a key role in helping with campaign attribution and return on investment analysis.

Fördelar:

I have most enjoyed the ability to build, visualize and analyze results of digital advertising and social media marketing campaigns. It has been very helpful to view and reference historical campaign data directly in the front end interface of the platform.

Nackdelar:

There was initially a challenge involving the integration of the platform with our customer relationship management tool, which was a key to helping our team get set up with full scale and customer life cycle campaign reporting and analysis. It was not a simple process of locating all the necessary resources to efficiently implement and maintain the program integration.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

I don't like it

2,0 för 4 år sedan

Kommentarer: I don't usually have to use the software but there are absolutely zero times that I have used 100% correct. Very complex but at the same time does not have all tools I need.

Fördelar:

The only thing I like is that I can see all social media account from the company I work for in the same software.

Nackdelar:

I mostly use for Twitter and the search tool is really bad. There are also some content formats, such as poll, that I can't post with the software, something that makes my life pretty hard.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Ledningsrådgivare, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Everything A Big Business Needs

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: If you can afford it, I'd reccomend getting every module from Sprinklr to help manage your social media. But you have to have a dedicated team to learn and manage it and use it every day, otherwise it's a waste of money.

Fördelar:

You can do EVERYTHING from Sprinklr. It has features and modules that can easily make it your one-stop shop for marketing.

Nackdelar:

It's an ever-growing platform, so you'll occasionally run into bugs. That wouldn't be an issue if Support wasn't understaffed, causing some tickets to not get picked up right away, or be sent off to the engineering team for months.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Great software

4,0 för 6 år sedan

Kommentarer: I'd use Sprinklr again for other clients. I hope in the future their tech support becomes a bit more developed.

Fördelar:

This software is easy to use and easy to customize. Our team was able to develop rules in the rule engine to make our community management processes as streamlined​ as possible. We also established in-depth​ labels for outbound content which aided in reporting.

Nackdelar:

The customer service / technical support team could be hard to work with at times. Sometimes they did not understand our issue and others they took a very long time to return a response.