I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

SaaSquatch

SaaSquatch

Vad är SaaSquatch?

SaaSquatch är en av de bästa plattformarna för kundmarknadsföring och driver belöningsprogram i varje steg av kundresan. Därför kommer det inte som en överraskning att SaaSquatch är betrodd av världens bästa varumärken.

Denna plattform är idealisk för företag med över 10 000 kunder, startups, enhörningsföretag och Fortune 500-företag. SaaSquatch ökar kundernas livstidsvärde, minskar kundbortfall och förbättrar kundlojaliteten.

SaaSquatch plattform ger dig ett bibliotek med anpassningsbara lojalitetsprogram, hänvisningsprogram och rekryteringsincitamentprogram i appen.

Vem använder SaaSquatch?

B2B- och B2C-startups, enhörningsföretag och Fortune 500-företag med över 10 000 kunder och som vill växa ytterligare via kundhänvisningar på webben/app.

SaaSquatch Programvara- 1
SaaSquatch Programvara- 2
SaaSquatch Programvara- 3
SaaSquatch Programvara- 4
SaaSquatch Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om SaaSquatch? Jämför med ett populärt alternativ

SaaSquatch

SaaSquatch

4,5 (10)
500,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
70
11
4,4 (10)
4,7 (10)
5,0 (10)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
14,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
205
70
4,2 (6 938)
4,3 (6 938)
4,1 (6 938)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till SaaSquatch

Zoho CRM
Funktioner med bästa bedömningar
CRM
Kundtjänsthantering
Real-Time Data
Yotpo
Funktioner med bästa bedömningar
Granskningsförfrågan
Hantering av negativ feedback
Instrumentbräda
Buyapowa
Funktioner med bästa bedömningar
Belöningshantering
Kampanjhantering
Referrarspårning
White Label Loyalty
Funktioner med bästa bedömningar
Belöningshantering
Lojalitetsprogram
Presentkorthantering
EngagePackage
Funktioner med bästa bedömningar
Inga funktioner har bedömts av användare av den här produkten.
Ambassify
Funktioner med bästa bedömningar
Innehållshantering
Integration av sociala medier
Rapportering och analys
PartnerStack
Funktioner med bästa bedömningar
Dotterbolagshantering
Kommissionens ledning
Referrarspårning
EQUP
Funktioner med bästa bedömningar
Email-kampanjhantering
Kontaktdatabas
Kontaktledning
Apex Loyalty
Funktioner med bästa bedömningar
Belöningshantering
Lojalitetsprogram
Presentkorthantering

Recensioner av SaaSquatch

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,4
Kundservice
5,0
Funktioner
3,9
Valuta för pengarna
4,7

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
50%
4
50%
Darren
Darren
Product Manager i Kanada
Verifierad LinkedIn-användare
Kundservice, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Makes it simple to create a network effect

5,0 för 5 år sedan

Kommentarer: I wanted to create a referral program from day one at Ruckify because of the effect it can have on the business economics but needed to wait until the company was properly positioned and could support one. The SQ was extremely helpful in advising us to tweak the program and how to get the most value. I felt that the sales process was all about how they can meet our unique maretkplace platform needs and how they will scale with us. Implementation was easy because the SQ support team would answer any questions/blockers in real-time to get us live ASAP. I highly recommend them.

Fördelar:

- Ability to add/create multiple programs and run them simultaneously - Ability to create and configure a program to meet your needs - Well supported API docs - Helpful and knowledgeable support staff - Great tracking and analytics/reporting - Easy to use admin UI - Company listens to feedback and values it

Nackdelar:

- Integration was straightforward and easy with SQ's documentation - The specialize in Referral Programs and have all the necessary features to create and scale it

Nika
Head of Advertising i Slovenien
Hemelektronik, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Excellent customer service

4,0 för 8 år sedan

Kommentarer: Impressed by quick responses and realizations of our wishes. One of the best experiences I've had with a 3rd party provider, which is extremely important. However, we do miss a chance to be able to change the photos and texts of referred content ourselves. This would enable us to be more egile and flexible.

Fördelar:

It's flexible so that it can fit your needs perfectly. Also, the customer service is awesome!

Nackdelar:

That we have to contact Saasquatch everytime we want to change the text or photo of the shared content.

Svar för SaaSquatch

för 8 år sedan

Thanks Nika! We've love working with you and your team at Chipolo. This partnership has helped us establish our presence in the E-Commerce vertical.

Meagan
Meagan
Head Of Customer Experience i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Internet, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Since some recent features/updates, it's better now

4,0 för 7 år sedan

Fördelar:

locating participants is relatively easy (although i find there are still improvements to be made). we're now able to flag or block referrals based on a couple different fields that screen for fraud. integrated ability to add/ake away rewards in your own native backend/admin system.

Nackdelar:

there's just a lot of unnecessary clicks in here. good example is when trying to identify *why* a referee has not received their reward, you gotta approach from a specific route. language in the platform is often confusing - "manage participant" is vague.

Bennett
Bennett
Digital Marketing Manager i Kanada
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Incredibly helpful team and suport

5,0 för 7 år sedan

Fördelar:

The price point was within our budget and provided the required functionality we were looking for.

Nackdelar:

Didn't have a chance to fully vet the software.

Scott
Director of Operations & Legal Affairs i USA
Kundservice, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Overall, it has felt a bit limiting at times, but for the price, we are getting what we need.

4,0 för 8 år sedan

Fördelar:

Being able to pull my own reports when I need them. (New feature that is definitely appreciated). Also, the customer service has been unmatched. Having a Slack channel setup has made it very easy and the team is extremely responsive.

Nackdelar:

Not having enough reporting abilities. Having more flexibility in creating custom reports would be extremely helpful. E.g., easily sortable/exportable lists of who referred who.

Svar för SaaSquatch

för 8 år sedan

Thanks for the feedback Scott! We're investing in more platform flexibility so you and our customer base can get more value from our solution.