I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

SolarWinds Service Desk

SolarWinds Service Desk

Vad är SolarWinds Service Desk?

SolarWinds Service Desk är en helt integrerad IT-servicedesk och lösning för IT-resursförvaltning. Spåra, övervaka och analysera enkelt dina tillgångar, inklusive maskinvara, programvara, kontrakt, inköpsorder, licenser och garantier på ett och samma ställe. Sök automatiskt igenom ditt nätverk för att upptäcka och uppdatera tillgångsdata. Effektivisera ärendelösning genom att anpassa incidenter till påverkade tillgångar, automatiskt ta in tillgångsincidenthistorik och automatisera ärendehantering och prioritering med AI.

Vem använder SolarWinds Service Desk?

Passar perfekt för företag i alla storlekar, var som helst, med sofistikerade IT-organisationer som vill leverera överlägsen service till sina interna kunder (anställda andra interna hjälpsökare).

SolarWinds Service Desk Programvara- 1
SolarWinds Service Desk Programvara- 2
SolarWinds Service Desk Programvara- 3
SolarWinds Service Desk Programvara- 4
SolarWinds Service Desk Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om SolarWinds Service Desk? Jämför med ett populärt alternativ

SolarWinds Service Desk

SolarWinds Service Desk

4,6 (572)
39,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
96
26
4,6 (572)
4,5 (572)
4,6 (572)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
25,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
213
22
4,1 (767)
4,2 (767)
4,2 (767)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till SolarWinds Service Desk

Salesforce Service Cloud
Funktioner med bästa bedömningar
Kontaktdatabas
Kundhistorik
Köhantering
Jira
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Problemhantering
Uppgiftshantering
ServiceNow
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Incidentshantering
Stöd för biljetthantering
TeamSupport
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Interaktionsspårning
Varningar/eskalering
Zoho Desk
Funktioner med bästa bedömningar
Anpassningsbar branding
Biljetthantering
CRM
JIRA Service Management
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Stöd för biljetthantering
Uppgiftshantering
SysAid
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Stöd för biljetthantering
Varningar/eskalering
Freshservice
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Incidentshantering
Stöd för biljetthantering
Rippling
Funktioner med bästa bedömningar
Direkt insättning
Lönhantering
Registrera dig för online-förmåner

Recensioner av SolarWinds Service Desk

Medelpoäng

Totalt
4,6
Enkel användning
4,6
Kundservice
4,6
Funktioner
4,4
Valuta för pengarna
4,5

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
60%
4
36%
3
3%
2
0%
1
0%
Krishna
Krishna
Human Resources Generalist i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Sjukhus och hälsovård, 5 001‒10 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

It is simple to implement, administer, and update

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: In my opinion, web-based program solutions are the way of the future, and SolarWinds is right there with them. I truly mean it when I say I'd want to switch to SolarWinds because of the ease with which everything can be done from a web browser.

Fördelar:

I like that we can measure time, open rates, add project and task users, and connect files to our projects and tasks. This is a must-have for me in my current position. It's a great way to stay on top of tasks. All task updates are sent to you in real time. Support and asset management use cases are at the bleeding edge of this technology here. An good solution that meets the majority of ITSM criteria is available.

Nackdelar:

The task arrangement for submitting new tickets might be a little complicated at times. Most users won't be able to see or realize how much backend setup is required, thus someone has to do it or teach them.

Sarah
Sarah
System Administrator i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

An excellent tool for service management

4,0 för 2 år sedan

Kommentarer: For the most part, Solarwinds Service Desk is utilized for automating incident generation through integration and reducing the amount of human work required. Custom dashboards make it possible to see the weekly, monthly, and yearly trends in various types of tickets, such as incidents, requests, changes, and issues, and to perform analysis.

Fördelar:

It offers a wide range of functions, such as incident tools and an employee support site. In addition, the user interface is simple and clear. To reassign requests, learn about what happened, and access the information you need is simple. I no longer have to worry about maintaining the backend systems. Instead of getting bogged down in making sure all systems are up-to-date, we can concentrate on our business and providing excellent customer support.

Nackdelar:

When a ticket is being updated, the user is not informed that the ticket is in the process of being updated. Moreover, the fact that the search engine does not provide slack binding should be stressed more strongly. During the dynamic page refresh, the page becomes unresponsive.

Dan
IT Manager i Storbritannien
Förnybara energikällor och miljö, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

On-Premise product thatrequires some hefty configuration

2,0 i fjol

Kommentarer: We needed a product that did not cost much and would obey ITIL standards.The tool does the above, but it requires vast knowledge on how to set up, admin and implement changes.The end users seemed to go along with the tool, but when basic changes needed to be made, you always looked for the one person who knew how the original setup was done, as it was the only way of making the changes safely.

Fördelar:

I like the securityI like the interfaceI think it's a fairly good value as we bought a perpetual license.ROI is fairly good.

Nackdelar:

It is hard to configure, relying on the command line to do many things and not easy to train admin users on administrating this tool.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Streamlining IT Support for Small Businesses

5,0 för 4 månader sedan

Fördelar:

SolarWinds Service Desk has significantly improved my small business's IT management by providing a user-friendly platform for addressing and resolving issues. The easy-to-use platform allows me to quickly track tickets, and automate repetitive tasks, saving me time and effort. The software integrates well with other tools, and the insightful reports help me stay informed about my team's performance and make data-driven decisions to improve our service delivery.

Nackdelar:

SolarWinds Service Desk's advanced features require some learning, dedicate time to explore its capabilities.

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Sjukhus och hälsovård, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Solarwinds has an excellent ticketing system

4,0 i fjol

Kommentarer: It's been a long time since I last logged a help desk ticket. I think they've made some amazing improvements to their service, and now they can hold their own against JIRA and their entire suite.

Fördelar:

Users can see where their requests are in the IT department's queue, and the department can stay organized. A revolutionary advance in Service Desk/Help Desk ticketing systems. Enabled IT support staff to generate user-specific support tickets with greater specificity. They all fulfilled different functions.

Nackdelar:

The SolarWinds app did not provide the end user with many options to create their own ticket. We switched to local JIRA because it used to avoid self-service.