Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Freshdesk

Freshdesk

Vad är Freshdesk?

Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL.

Vem använder Freshdesk?

Företag av alla storlekar över hela världen förlitar sig på Freshdesk för att erbjuda en enastående kundservice.

Freshdesk Programvara- 1
Freshdesk Programvara- 2
Freshdesk Programvara- 3
Freshdesk Programvara- 4
Freshdesk Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Freshdesk? Jämför med ett populärt alternativ

Freshdesk

Freshdesk

4,5 (3 300)
18,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
116
85
4,5 (3 300)
4,4 (3 300)
4,5 (3 300)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
Inga priser hittades
Gratis version
Gratis provperiod
87
205
4,4 (4 161)
4,3 (4 161)
4,4 (4 161)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Freshdesk

Atera
Funktioner med bästa bedömningar
Fjärråtkomst / kontroll
Obemannad tillgång
Patchhantering
HubSpot CRM
Funktioner med bästa bedömningar
Kontaktdatabas
Kontaktledning
Lead-hantering
monday.com
Funktioner med bästa bedömningar
Lagerspårning
Personalhantering
Produktidentifikation
Salesforce Service Cloud
Funktioner med bästa bedömningar
Kontaktdatabas
Kundhistorik
Köhantering
LiveAgent
Funktioner med bästa bedömningar
Inspelning av samtal
Proaktiv chatt
Samtalsloggning
Front
Funktioner med bästa bedömningar
Fildelning
Inkorghantering
Mobilåtkomst
ManageEngine ServiceDesk Plus
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Incidentshantering
Stöd för biljetthantering
Gorgias
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
E-posthantering
Makron / mallade svar
ServiceNow
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Incidentshantering
Stöd för biljetthantering

Recensioner av Freshdesk

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,5
Kundservice
4,5
Funktioner
4,3
Valuta för pengarna
4,4

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
58%
4
36%
3
5%
2
1%
1
0%
Sharad Singh
Sharad Singh
Assistant Manger i Indien
Verifierad LinkedIn-användare
Mat och dryck, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Freshdesk is very helpful

5,0 för 3 veckor sedan Nytt

Kommentarer: The overall experince with Freshdesk did for me is combine all channels customer flow at one place, now every comment/ post/ Dm turns into a proper ticket and assign to a dedicated support staff, doing this way we never missed any single query from customers and we have properly self help automation and data export options.

Fördelar:

-combine all the chanells to one place - Turning every query into ticket - Self help automation - dialer integration - - data export options

Nackdelar:

Nothing so far, every time i reached out to support they always proved the best possible resolution to the query. and price is little high

Jacqueline
Director of Technology i USA
Utbildningsförvaltning, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Freshdesk -small IT Team, large campus. NO problem!

5,0 för 2 månader sedan

Kommentarer: My overall experience moving our helpdesk operations to Freshdesk was extremely positive and simple to implement. We started out with the free trial and quickly decided to purchase the Pro version. Our productivity with ticket management increased beyond what my expectations were and the fact that we could keep the tickets forwarded the same way through an existing email address made the transition process transparent to the rest of the community.

Fördelar:

We made the move to Freshdesk because of its features and Mobile app. Immediately, my team found the interface far superior to our previous helpdesk application. The filtering and merging of tickets allows us to keep track of our busy workload while the mobile app helps us stay updated while on the go across our 200 acre campus. We can see in realtime what is happening with a ticket status and can respond accordingly. No time is wasted because of duplication. We have also built out our solutions section with FAQ articles that we can easily link in our tickets. When you have a team of 3 for 180 FTE, 700 students and 1,500 parent constituents that you provide technical support to, you need a tool like Freshdesk to keep you as agile and efficient as possible!

Nackdelar:

We currently only use Freshdesk in the IT dept. I would love to expand our school's use of Freshdesk to other areas but the per agent cost may become a barrier to doing this.

Niels
CFO i Tanzania
Turistföretag, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa
Källa: SoftwareAdvice

Never close a contract directly with Freshworks

2,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: Freshdesk in general is ok to work with, it doesn't excell in specific matters but also not fails. However we made the misstake to close our contract directly with Freshworks (as our re-seller stopped), this has been the biggest misstake ever. There customer service and assistance is not excisting, questions remain unanswered, no solutions are offered, with this all kind of problems start to arise for which no solutions are offered

Fördelar:

The reseller that was between Freshworks and us

Nackdelar:

No full intergration with their other modules. (chat, sales). FreshCRM completly failled product which was only shorly on the market and replaced by Freshsales again.

joe
Director of Operations i USA
Informationsteknologi och tjänster, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Simple but powerful ticket system

5,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Overall positive feedback. We would like to see features be able to be added on ala cart. we would also like easier integrations such as billing and inventory software to easier manage items being sold.

Fördelar:

We can keep track of our tickets and see them grouped in the dashboard. I can see at a glance if anything is overdue and what is actively open. I can run metrics to see how many tickets on average we get incoming per day. The field service add on allows us to have customer sign their work order upon completion and keep track of time.

Nackdelar:

Certain features are not ala cart. Depending on the feature you want, you'd have to upgrade your whole plan and get even more features that you might now want. sometimes when we are replying in a ticket, the curser jumps to the beginning. We haven't been able to figure out if its a keyboard combination or shortcut that is doing it, or something else.

Beverly
Customer Service Executive i Litauen
Ledningsrådgivare, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

An Iconic and Straightforward Help Desk Tool.

5,0 för 2 månader sedan

Kommentarer: It provides 24/7 customer support thus increasing customer satisfaction.

Fördelar:

It is simple to communicate and engage with our customers in multiple communication channels via live chat,calls,emails and SMS using Freshdesk.It streamlines and automates customer service workflows.It handles and responds to our customers enquiries faster.

Nackdelar:

I lack anything to complain about this Help Desk tool.