Vad är EZOfficeInventory?

Med denna utmärkta programvara för hantering av tillgångars livscykel kan du enkelt skapa inköpsordrar, schemalägga tjänster och hantera leverantörer. Enkel avskrivningshantering och anpassade rapporter hjälper dig att fatta välinformerade affärsbeslut. Använd mobilappen för RFID-, streckkods- och QR-kodsskanningar för att säkerställa att myndigheternas regelverk efterlevs. Plats- och underhållshistorik gör detta till ett måste för hantering av anläggningstillgångar. Programvaran är också integrerad med Zendesk och Jira. Prova programvaran gratis.

Vem använder EZOfficeInventory?

Programvaran tillgodoser olika branschers behov genom att göra det enkelt för dem att spåra alla typer av föremål, inklusive IT-tillgångar, AV-utrustning, möbler, konstruktionsverktyg, medicinsk utrustning osv.

Var kan EZOfficeInventory användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • EZOfficeInventory
  • Belägen i Leander, USA
  • Grundades 2011

Support för EZOfficeInventory

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa, Andorra och 221 andra

Språk

engelska

Prissättning av EZOfficeInventory

Startpris:

40,00 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Ingen gratisversion

EZOfficeInventory har ingen gratisversion men erbjuder en gratis testversion. EZOfficeInventorybetald version börjar på 40,00 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • EZOfficeInventory
  • Belägen i Leander, USA
  • Grundades 2011

Support för EZOfficeInventory

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa, Andorra och 221 andra

Språk

engelska

EZOfficeInventory videor och bilder

EZOfficeInventory Programvara- 1
EZOfficeInventory Programvara- 2
EZOfficeInventory Programvara- 3
EZOfficeInventory Programvara- 4
EZOfficeInventory Programvara- 5
Visa 6 till
EZOfficeInventory-video
EZOfficeInventory Programvara- 1
EZOfficeInventory Programvara- 2
EZOfficeInventory Programvara- 3
EZOfficeInventory Programvara- 4
EZOfficeInventory Programvara- 5

Funktioner i EZOfficeInventory

  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassning
  • Anpassningsbara fält
  • Användarhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Artikelhantering
  • Asset Lifecycle Management
  • Asset Planning
  • Asset-bilder
  • Audit av inventarier
  • Avskrivningshantering
  • Budgetspårning / Jobbkostnad
  • Citat / uppskattningar
  • Data Import/Export
  • Datavisualisering
  • Delhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Entreprenörshantering
  • Etikettmall
  • Facility Asset Management
  • Fakturering
  • Flera platser
  • Flera valutor
  • For Small Businesses
  • För AEC-industrin
  • För medicinska ändamål
  • För mekanisk utrustning
  • Förebyggande underhåll
  • Försäljarstyrelse
  • Förvaltning av anläggningstillgångar
  • Garantispårning
  • Historisk rapportering
  • IT-kapitalförvaltning
  • IT-rapportering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Inköpsorderhantering
  • Inspektionshantering
  • Instrumentbräda
  • Jobbhantering
  • Kalibreringshantering
  • Kitting
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kostnadsspårning
  • Köpa in och ta emot
  • Lagerhantering
  • Lageroptimering
  • Lagerspårning
  • Lagerstyrning
  • Leverantörshantering
  • Licensinventering
  • Licensspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Mobilåtkomst
  • Ombeställa hantering
  • Orderhantering
  • Platsspårning
  • Produktidentifikation
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidsdata
  • Redovisningsintegration
  • Revisionshantering
  • Rumslig analys
  • Schemaläggning
  • Schemaläggning av underhåll
  • Serienummerspårning
  • Servicehistorik
  • Skapande av arbetsorder
  • Spårning av efterlevnad
  • Streckkod / biljettavläsning
  • Streckkod / etiketthantering
  • Streckkodning / RFID
  • Streckkodsgenerering
  • Sök / filtrera
  • Teknikledning
  • Testlicens
  • Tillgångsbibliotek
  • Tillgångsspårning
  • Tredjepartsintegration
  • Underhållsstyrning
  • Uppgiftsplanering
  • Utgångsdatumhantering
  • Utrustningshantering
  • Utrustningsspårning
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Verifieringskedja
  • Åtkomstkontroller / behörigheter

EZOfficeInventory Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

A customizable and full featured asset tracking platform. Easy to setup and use. Cloud based and mobile. World-class support.
Assets, Manufacturing, Distribution, Supply Chain, Fleet Maintenance, Custom Applications, Work Orders(BOM,Kitting), Inventory Mgmt,
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Fiix kombinerar verktyg för hantering av tillgångar, arbete och reservdelar med kraftfulla moln-, mobil-, integrerings- och AI-funktioner för att förbättra resursernas funktionalitet. Lär dig mer om Fiix
Asset Essentials is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Asset tracking platform that is cloud-based with mobile apps (IOS/Android). Unlimited Users. Get a free guided demo today!
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.

Recensioner av EZOfficeInventory

Medelpoäng

Totalt
4,6
Enkel användning
4,5
Kundservice
4,6
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,6

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
66%
4
29%
3
4%
2
1%
1
0%
Marvin
Marvin
Merchandise Manager i USA
Verifierad LinkedIn-användare
, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

5,0 för 5 år sedan

Kommentarer: This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Fördelar:

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Nackdelar:

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Valerie
Venue Finance Manager i USA
Underhållning, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Finally a Great program for Inventory/asset tracking

4,0 för 2 veckor sedan Nytt

Fördelar:

This program has lots of great features. I think the mobile scanning is one of my favorites. Any of my staff can see something that needs a repair scan the bar code and request a repair. My maintenance staff gets a notification and knows what to repair, where the item is located and if its under warranty and who to contact all thru the EZ Office program. Each new item registered you can put in the warranty information and get notifications if they are expiring. The staff can reserve assets so the other staff knows that its not available if they need it at the same time. This will safe us a lot of over booking issues.

Nackdelar:

The set up is a little bulky. You can upload excel spreadsheets that during set up which is great but you have to create all the custom fields that you want (see on your demo). They do have lots of blogs or videos that help with this and they are pretty quick within 24 hrs to respond to your questions. But normally their response is to direct you to a blog or video rather than walking you thru it.

Övervägda alternativ: Asset Panda, RedBeam Asset Tracking, Reftab och Nimble

Anledningar att byta till EZOfficeInventory: EZ Office offered more things that I needed at a comparable or better price point.

Sofia
UX Research Lead i Tyskland
Design, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Helpful once you've fully figured it out

3,0 för 2 månader sedan Nytt

Fördelar:

The specific features – once you really understand them, they're quite helpful and fast to use.

Nackdelar:

That almost everything is not where I'm looking for it. I wish this software was more intuitive.

Marvin
IT Helpdesk i USA
Bioteknologi, 501-1 000 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

EzOfficeInventory is an inexpensive option to track inventory

4,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Due to AIN not being default option when I started with company the assets were a mess.. I had to export the inventory than sort by group and assign AIN numbers and import back in. Asset stocks were even worst as it does not auto search when using description so we had HP Dock, Lenovo Dock, Docking station. Basically whatever the person input at the time of adding so I had to export and fix that. It would of been nice if it had prompted you have dock group do you want to use this group?

Fördelar:

You can track really as much info as you need. We only need to tract asset tag and who it is checked out to. But as a business you can even track how much you paid for each piece when you add to stock. So it allows as little or as much as you need to track.

Nackdelar:

Would of liked another category for assets for available inventory not checked out as we add them. How we are working around this is we modify our AIN number to put it into another group for reporting. The default option using Asset # is not a good choice because you can not change this number so if using it as default when you retire a system your going to have gaps in this number making it more difficult to track how many assets are in use or available at this time. Default option should be AIN.

Elena
Safety Coordinator i USA
Konstruktion, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa

Simple solution to help track assests

4,0 för 4 veckor sedan Nytt

Kommentarer: This is a simplified program, great for easy set up. We unfortunately needed a different software program that could be used in the field, have GPS and could provide the tags and trackers. Great customer service, and the price is excellent for what it is.

Fördelar:

Great customer service, affordable, and fairly easy to use.

Nackdelar:

Needs more tracking features, and the ability to integrate other software such as GPS

Övervägda alternativ: Tenna

Anledningar att byta till EZOfficeInventory: Did not choose EZO