Vad är Bynder?

Utsedd till Leader av Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience, rapporten för kvartal 1, 2022. Bynder är det enklaste sättet att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Se till att dina team talar samma språk och samarbetar i realtid med redigering och godkännande, förenklad fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Lösningen erbjuder en central, molnbaserad portal för alla företagets marknadsföringsmaterial och meddelanden.

Vem använder Bynder?

Levereras inte av leverantören

Var kan Bynder användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Bynder
  • Grundades 2013

Support för Bynder

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 225 andra

Språk

engelska, franska, nederländska, tyska

Om leverantören

  • Bynder
  • Grundades 2013

Support för Bynder

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 225 andra

Språk

engelska, franska, nederländska, tyska

Bynder videor och bilder

Bynder Programvara- 1
Bynder Programvara- 2
Bynder Programvara- 3
Bynder Programvara- 4
Bynder Programvara- 5
Visa 6 till
Bynder-video
Bynder Programvara- 1
Bynder Programvara- 2
Bynder Programvara- 3
Bynder Programvara- 4
Bynder Programvara- 5

Jämför Bynder med liknande produkter

Leverantören tillhandahåller inga priser
Gratis version
Gratis provperiod
Leverantören tillhandahåller inga priser
Gratis version
Gratis provperiod
Leverantören tillhandahåller inga priser
Gratis version
Gratis provperiod
Leverantören tillhandahåller inga priser
Gratis version
Gratis provperiod

Funktioner i Bynder

  • Aktivitetsplanering
  • Alternativ för publicering av innehåll
  • Animation
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara mallar
  • Användningsspårning / Analytics
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Brand Guidelines
  • Digital distributionshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Dokumentgranskning
  • Dokumenthantering
  • Dokumentklassificering
  • Dokumentlagring
  • Dra och släpp
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Fildelning
  • Filkonvertering
  • Fulltextsökning
  • Image Protection
  • Innehållshantering
  • Kampanjhantering
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Konfigurerbart arbetsflöde
  • Konsthantering
  • Licenshantering
  • Ljud- / videoskydd
  • Mallar
  • Mediabibliotek
  • Metadatahantering
  • Märkning
  • PDF-skydd
  • Platskontroll
  • Projektledning
  • ROI Tracking
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Samarbetsverktyg
  • Skapandet av video
  • Skydd för programapplikationer
  • Social delning
  • Strategisk planering
  • Sök / filtrera
  • Textredigering
  • Textöverlägg
  • Tilldelning av tillgångar
  • Tillgångsbibliotek
  • Tillgångskategorisering
  • Tredjepartsintegration
  • Vattenstämpel
  • Versionskontroll
  • Videoredigering
  • Videosupport
  • Åtkomst återkallande
  • Åtkomsthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter

Bynder Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
eTEAM provides efficiency, data security and global control for creating, managing and publishing strategic content on different media.
Box gör det möjligt för team att arbeta var som helst med en enda säker samarbetsplattform som är byggd för hela innehållslivscykeln.
censhare omnichannel content platform lets brands connect with audiences on any channel, in any language, locally & globally.
Wrike är en projekthanteringsprogramvara för företag med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera. Lär dig mer om Wrike
Uptempo provides marketing teams with software to manage planning, productivity and performance, so they can execute with confidence.
Nuxeos molnbaserade innehållstjänstplattform med low-code hjälper dig att skapa skalbara, intelligenta innehållsapplikationer.
Desygner provides unparalleled control to businesses with unmatched campaign customization, AI and a unique brand portal interface.
DemoUp Cliplister offers a secure and centralised cloud platform to easily and securely control and deliver all of your visual assets.
Frontify är den enda DAM som har utformats för att effektivisera varumärkeshanteringen inom varumärkes-, marknadsförings-, design-, UX- och utvecklingsteam.
One software 4ALL data! DAM and PIM software to centrally manage files and data. More efficient and automated workflows for your team
Kontainer DAM och PIM är ett säkert, elegant och användarvänligt nav för bildbanks- och produktdatadistribution i en molnbaserad plattform. Lär dig mer om Kontainer

Recensioner av Bynder

Medelpoäng

Totalt
4,4
Enkel användning
4,4
Kundservice
4,5
Funktioner
4,2
Valuta för pengarna
4,3

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
53%
4
37%
3
9%
Ernest
Ernest
Marketing & eCommerce Specialist i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Konsumtionsvaror, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Unlimited Features and Customization, Great Support

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: We came from manually coding our seasonal assets to a landing page for our dealers and distributors. It was a great experience for them but far too much time and effort to maintain. We Then migrated to an FTP solution that saved us a ton of time each season to upload assets but was an awful experience for our dealers. Upon researching DAM systems we came upon Bynder. We were drawn to them based on the branded experience and the ability to make it feel Ruffwear and not another generic file sharing platform. In the first 6 months the number of process improvements and ideas that have come about based on Bynder's abilities is amazing.

Fördelar:

The amount of customization and branding combined with the features available are incredible. The on-boarding was organized and efficient. Post support, success manager is great to work with. The continuous improvements every month to the platform show the commitment to evolving the platform.

Nackdelar:

Due to the amount of features and customizations it can be a bit overwhelming unless you are in the system using it daily.

Jessica
Jessica
Game Programmer i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 201-500 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Bynder is very user-friendly and configurable

4,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Our sales and marketing digital asset management system and our graphics digital asset management system needed to be integrated. We required an easy-to-use and easy-to-manage solution. Bynder gives you access to everything.

Fördelar:

It was made clear by the Onboarding Manager exactly what needed to be done and when. They gave us with tools to evaluate and spreadsheets to help us verify the platform's suitability for our purposes. The weekly sessions were fruitful, and the "homework" tasks were manageable. The database is well-built, but it also allows for a great deal of customization.

Nackdelar:

Metaproperties and permissions may have benefited from a bit more description of how they're used, especially how they're connected. Things didn't exactly go according to plan, so we had to go back a few times and reorganize.

Kathryn
Associate Manager of Creative Production i USA
Konsumtionsvaror, 501-1 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Good Overall Product - Needs Continuous Improvement

3,0 för 4 år sedan

Kommentarer: The help-team is generally really responsive at the onset. But once the ticket has to go to engineering or product, I don't get any follow up on where my ticket stands or projected timelines for solving said problem.

Fördelar:

Overall I like this product, I think it's generally user friendly for me as the admin. I find it easy to organize my assets and my users. Some of the reasons I find it cumbersome are because users within my organization are asking the system to do things that it's not capable of. (ie, using it more as a shareable dropbox as opposed to a directory of assets)

Nackdelar:

...that said... I find myself having to put in tickets to fix or implement things that feel like they should already be a part of the integration. For example, I asked the system to kick out a report. Within webdam, the report pulled up 4,000 assets that fit the criteria I searched for. However, when I kicked out the excel file, it only showed the first 1,000. What's the point of reporting if I can't see the whole report? Also, my department established a process in webdam for Regular users and it worked for a year or so and then suddenly stopped working due to changes made in the system. It's currently being sorted out now, but it was a frustrating discovery.

Mayank
CEO, Founder i Nederländerna
Animation, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Meets all project management needs of an animation studio

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Bynder is the platform where we manage our animation projects and meets our project management requirements in a perfect way so far except reporting tool.

Fördelar:

Bynder is the most user-friendly and easy to use project management platform with its relative extensive features such as video brand studio, workflow manager and digital asset management infrastructure.

Nackdelar:

Although in overall Bynder is the most user-friendly and easy to use project management platform, it is hard to say that reports tool is that much user-friendly and sufficient to reflect all required statistical data.

Verifierad recensent
Digital Asset Manager i Nederländerna
Verifierad LinkedIn-användare
Möbler, 501-1 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Intuitive and easy of use

4,0 för 11 månader sedan

Kommentarer: Overall, I really like the way it's setup, and the flexibility you have to customize the product for your brand. We've done away with network folders, we've made more people self sufficient. We now know what assets we have. Duplications are pretty non existent. Got rid of allot of manual work on websites; cropping images, replacing documents etc.

Fördelar:

I like the lack of folder structure, this combined with a good taxonomy, you'll find what you need in seconds.

Nackdelar:

Integrations and flexibility with CMS, but it's getting better. The stability and lack of customization of the Analytics. The rest are just some small issues.