Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Vad är Kommo?

amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra meddelandeappdriven säljlösning för entreprenörer och små och medelstora företag.

Vem använder Kommo?

amoCRM utformades för att hjälpa dig att hantera dina leads, uppgifter och säljteam. Som chef kommer du att ha full kontroll över ditt team och din pipa med extremt omfattande analys- och övervakningsverktyg.

Kommo Programvara- 1
Kommo Programvara- 2
Kommo Programvara- 3
Kommo Programvara- 4
Kommo Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om Kommo? Jämför med ett populärt alternativ

Kommo

Kommo

4,3 (158)
15,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
131
33
4,3 (158)
4,4 (158)
4,2 (158)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
15,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
104
231
4,3 (5 951)
4,2 (5 951)
4,4 (5 951)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till Kommo

HubSpot Marketing Hub
Funktioner med bästa bedömningar
Automatisering av marknadsföring
Email-kampanjhantering
Kontaktdatabas
Pipedrive
Funktioner med bästa bedömningar
Försäljningsrörledning
Kontaktledning
Lead-hantering
Zoho CRM
Funktioner med bästa bedömningar
CRM
För nystartade företag
Kundtjänsthantering
HubSpot CRM
Funktioner med bästa bedömningar
Kontaktdatabas
Kontaktledning
Lead-hantering
Salesforce Sales Cloud
Funktioner med bästa bedömningar
Delade kontakter
För säljteam / organisationer
Kundspårning
Bitrix24
Funktioner med bästa bedömningar
Automatisering av marknadsföring
Klientdatabas
Kunddatabas
Zendesk Suite
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Kundchatt i realtid
Stöd för biljetthantering
Freshsales
Funktioner med bästa bedömningar
Försäljningsrörledning
Kontaktdatabas
Kontaktledning
Creatio CRM
Funktioner med bästa bedömningar
Försäljningsrörledning
Kontaktdatabas
Kontaktledning

Recensioner av Kommo

Medelpoäng

Totalt
4,3
Enkel användning
4,3
Kundservice
4,2
Funktioner
4,3
Valuta för pengarna
4,4

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
56%
4
30%
3
9%
2
2%
1
3%
Felipe
Felipe
CEO i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Finansiella tjänster, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Great features and nice customer service at a fair price

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: Price is reasonable for all feature in get and customer service is exceptional.

Fördelar:

They have integrations with the major social networks like Instagram, Facebook, Gmail and the most important Whatsapp via Twilio, which allow you to integrate in a legal way. They also have a live chat with chatbot that works fine. Of course they are not a chat company, so it's simples, but it works fine to most activities.

Nackdelar:

The filter features are limited and sometimes things like select a empty field, depending on field type, it's impossible.

Matthew
Member i USA
Bil, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Cost-effective yet powerful CRM alternative

4,0 för 3 år sedan

Kommentarer: This is a good company. They are new enough to not be tied to old technology, but old enough to know what they are doing. Their live chat support has been excellent for us as well.

Fördelar:

This is the only CRM we found that integrated with Social Media messaging, which is the preferred communication medium for many of our customers. We used to have our team using Facebook messenger within our FB Business Manager page directly, but now we can have these Messenger interactions INSIDE our CRM and then bridge those conversations into texts and phone calls. The software is intuitive and its user interface is excellent. There are many Automotive-specific CRM tools out there, but they are all old and clunky compared to amoCRM.

Nackdelar:

The integration with FB is treated as a "bot" on the FB side, even though we have real humans in our call center replying to customers via amoCRM. This means that a stricter set of rules is applied to our conversations from FB, and we've had the link shut down a couple times. It's still a great integration to have--especially considering that no other CRMs can do this. Also, the integration with Twilio is quite limited when it comes to outbound and inbound calls. I love the automatic call recording features, but we are not able to assign agent-specific numbers that customers can call back. It would be wonderful if we could have a mini-IVR inside amoCRM so that when customers call us back the routing could be more efficient. The smartphone app could be better too.

Diego
Diego
SEO i Storbritannien
Verifierad LinkedIn-användare
Bokföring, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa
Källa: GetApp

Customer service is EXTREMELY POOR

3,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: The website's Customer service is extremely slow. Yesterday, I spent three hours trying to solve a bot problem, only to end up without a solution. This demonstrates a lack of consideration for customers who rely on the system to function properly. The standard of service is very limited. Firstly, when opening a ticket, the agent, who lacks access to the system for a detailed analysis, requests screenshots and then attempts to solve the problem through trial and error. This can take two hours or more between sending the screenshots and attempting reconfiguration. Subsequently, the case is forwarded to technical support, which may add another 40 minutes just to request your ID before effectively starting to work on resolving the issue. Thus, any inconvenience means facing hours of attempting to resolve it. The customer service system is poor. If I had known, I would have chosen another platform.

Fördelar:

The system's proposal is good, as it offers a bot as a way to contact all clients across various platforms simultaneously. However, the bot never works for me, which is the feature I needed the most.

Nackdelar:

The website's Customer service is extremely slow. Yesterday, I spent three hours trying to solve a bot problem, only to end up without a solution. This demonstrates a lack of consideration for customers who rely on the system to function properly.

Vigdalia
U.S. Immigration Court Case Manager i Colombia
Juridiska tjänster, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Kommo has no secrets!

4,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: I consider my experience to have been satisfactory overall so far. I would like to have the option to send voice messages in the future to feel more satisfied.

Fördelar:

I like that Kommo has everything in one tool, for instance: CRM, leads, sales, contacts, and so on.That's an advantage because I can manage all my tasks with it, and it also records all the information when serving clients so we can check it whenever we need it.

Nackdelar:

One thing that I like least about Kommo is that I can't send voice messages through it, and that's a little annoying.

Victor Leonardo
Victor Leonardo
Education i Argentina
Verifierad LinkedIn-användare
Förnybara energikällor och miljö, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

amoCRM the CRM of the networks and whatsapps

4,0 för 2 år sedan

Kommentarer: The integration in a platform, with the applications that in my area, are the most used when I do a MKT campaign
If the MKT campaign is in the Facebook marketplace, 80% of the communication is through messenger, and amoCRM channels them, and even more so with Botsales, to pre-attend them.
If the campaigns are through Facebookmeta, less traffic but more effective, I channel them to the pipe perfectly. The same if the campaign was with Google or Instagram.

Fördelar:

With amoCRM you can have multichannel communication. Whatsapp .with the integration with Facebook, and Messenger. etc Incorporation of the SaleBot, it is a very good tool, so as not to lose leads.

Nackdelar:

Best technical support and assistance . I do not have the same feeling as in other applications, the care and online support.