I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Vad är Bitrix24?

Bitrix24 är en bra, kostnadsfri CRM-programvara som används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk.

Vem använder Bitrix24?

Bitrix24 är avsett för företag och småföretag. Programvaran passar även fjärrteam som vill hålla kontakten och samarbeta effektivt.

Var kan Bitrix24 användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Bitrix
  • Belägen i Alexandria, USA
  • Grundades 1998

Support för Bitrix24

  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 223 andra

Språk

engelska, franska, indonesiska, italienska, japanska och 9 andra

Prissättning av Bitrix24

Startpris:

61,00 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Erbjuder en gratisversion

Bitrix24 har en gratisversion och erbjuder en gratis testversion. Bitrix24betald version börjar på 61,00 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • Bitrix
  • Belägen i Alexandria, USA
  • Grundades 1998

Support för Bitrix24

  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 223 andra

Språk

engelska, franska, indonesiska, italienska, japanska och 9 andra

Bitrix24 videor och bilder

Bitrix24 Programvara- 1
Bitrix24 Programvara- 2
Bitrix24 Programvara- 3
Bitrix24 Programvara- 4
Bitrix24 Programvara- 5
Visa 6 till
Bitrix24-video
Bitrix24 Programvara- 1
Bitrix24 Programvara- 2
Bitrix24 Programvara- 3
Bitrix24 Programvara- 4
Bitrix24 Programvara- 5

Funktioner i Bitrix24

  • @nämnanden
  • API
  • Abonnenthantering
  • Ad hoc-rapportering
  • Agendahantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Alternativ för publicering av innehåll
  • Anpassning
  • Anpassningsbar branding
  • Anpassningsbara fakturor
  • Anpassningsbara formulär
  • Anpassningsbara fält
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • Anställdas databas
  • Anställdsigenkänning
  • Anställdsprofiler
  • Användarhantering
  • Användningsrapportering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Arbetsledning
  • Arbetsorderhantering
  • Arbetsprognoser
  • Arkivering och lagring
  • Automatiserad assistent
  • Automatiserad offert
  • Automatiserad routing
  • Automatiserad schemaläggning
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Automatisering av marknadsföring
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Automatisk uppdatering
  • Automatisk uppringare
  • Autosvar
  • Bekräftelser/påminnelser
  • Benchmarking
  • Beroende spårning
  • Betalbearbetning
  • Bilder från anställda
  • Biometriskt erkännande
  • Brainstorming
  • CRM
  • Call Center-hantering
  • Call Scripting
  • Chatbot
  • Chatt och meddelanden
  • Citat / uppskattningar
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Datalagerhantering
  • Datasynkronisering
  • Datavisualisering
  • Deadlinehantering
  • Delade kontakter
  • Deltagarhantering
  • Diskussioner/forum
  • Dokumenthantering
  • Dokumenthämtning
  • Dokumentlagring
  • Donationshantering
  • Dra och släpp
  • Droppkampanjer
  • E-post marknadsföring
  • E-posthantering
  • E-postmallar
  • Efterlevnad av CAN-SPAM
  • Elektronisk underskrift
  • Elektroniska formulär
  • Ersättningshantering
  • Event utlösta åtgärder
  • Eventhantering
  • Externt callcenter
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Fakturering
  • Feedback-hantering
  • Fildelning
  • Finanshantering
  • Flera datakällor
  • Flera kampanjer
  • Flera kommunikationskanaler
  • Flera valutor
  • Fleranvändarsamarbete
  • Flerkanalig datainsamling
  • Flerkanalsmarknadsföring
  • Formulärhantering
  • Fulltextsökning
  • Färdplanering
  • Färgkoder / Ikoner
  • För callcenters
  • För finansinstitut
  • För försäkringsindustrin
  • För religösa organisationer
  • För salonger och spa
  • Förbyggda mallar
  • Försäljningsgodkännande
  • Försäljningsrapporter
  • Försäljningsrörledning
  • Förutsägbar uppringare
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Geotargeting
  • Givarhantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Guidad försäljning
  • HR-ledning
  • Hantering av fakturor
  • Hantering av möjligheter
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av samtalslistor
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Hantering av säljaktivitet
  • Hantering av underuppgifter
  • IVR-program
  • Idéhantering
  • Inmatning av telefonnyckel
  • Innehållsbibliotek
  • Innehållshantering
  • Inspelning
  • Inspelning av samtal
  • Instrumentbräda
  • Integration av datatelefoni
  • Integration av sociala medier
  • Integrerad affärsdrift
  • Integreringar med tredjepart
  • Interaktionsspårning
  • Internt callcenter
  • KPI-övervakning
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kalenderhantering
  • Kalendersynkronisering
  • Kampanjanalys
  • Kampanjhantering
  • Kanalhantering
  • Kanban- styrelse
  • Kapacitetshantering
  • Kataloghantering
  • Klicka på spårning
  • Klientdatabas
  • Klientportal
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Kommissionens ledning
  • Kommunikationshantering
  • Konferens
  • Kontaktdatabas
  • Kontaktledning
  • Kontohantering
  • Konversationsintelligens
  • Kostnadsspårning
  • Kundchatt i realtid
  • Kunddatabas
  • Kundengagemang
  • Kundhantering
  • Kundhistorik
  • Kundsegmentering
  • Kundspårning
  • Kundtjänst
  • Kunskapsbashantering
  • Kunskapshantering
  • Köhantering
  • Landningssida /Webbformulär
  • Lead-distribution
  • Lead-hantering
  • Lead-kvalificering
  • Lead-segmentering
  • Lead-upptagning
  • Lead-vårdande
  • Ledighetshantering
  • Listhantering
  • Livechatt
  • Ljud-/videokonferenser
  • Ljudsamtal
  • Mallar
  • Mallhantering
  • Marknadsföringskalender
  • Mass-sms
  • Medarbetarkatalog
  • Medarbetarportal
  • Meddelandeanpassning
  • Meddelanden
  • Meddelanden i realtid
  • Meddelanden om lead
  • Mediabibliotek
  • Medlemsdatabas
  • Medlemskapsledning
  • Medlemskatalog
  • Mobilappar
  • Mobiloptimering
  • Mobilåtkomst
  • Märkning
  • Målsättning/uppföljning
  • Mötehantering
  • Möteshantering
  • Nummer- ID
  • Närvarospårning
  • Offline-formulär
  • Ombordstigning
  • Online betalning
  • Online bokning
  • Online butiksdesign
  • Online forum
  • Online kalender
  • PBX
  • Patientkommunikation
  • Personaladministration
  • Personalhantering
  • Policyhantering
  • Portföljhantering
  • Prediktiv analys
  • Prestandamätningar
  • Prestationshantering
  • Prioritering
  • Pris- och kostnadsberäkningar
  • Prishantering
  • Privat nätverk
  • Problemhantering
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Processmodellering och design
  • Produktivitetsanalys
  • Produktkartläggning
  • Produktkonfigurator
  • Prognoser
  • Projektledning
  • Projektplanering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Projektspårning
  • Pulsundersökningar
  • Påminnelser
  • ROI-spårning
  • Rabatthantering
  • Rapportering / projektspårning
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidschatt
  • Realtidssynkronisering
  • Redigering i realtid
  • Registreringshantering
  • Rekryteringsledning
  • Responsiv webbdesign
  • Resurshantering
  • Ringgrupper
  • Rollbaserade behörigheter
  • Rörledningshantering
  • Röstmeddelande
  • SEO-hantering
  • SIP-trunking
  • SMS-meddelanden
  • Samarbetsverktyg
  • Samtalsdirigering
  • Samtalsloggning
  • Samtalsprofiler
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsövervakning
  • Satsvis bearbetning
  • Schemaläggning
  • Schemaläggning av anställda
  • Schemaläggning av event
  • Schemaläggning av möten
  • Schemaläggning av resurser
  • Segmentering
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Skapa förslag
  • Skapa leads
  • Skapa och designa formulär
  • Skapande av AI-innehåll
  • Skärmdelning
  • Social marknadsföring
  • Sprintplanering
  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Spårning av projektets tid
  • Spårning av sökande
  • Statusspårning
  • Strategisk planering
  • Stöd för biljetthantering
  • Säkerhetskopiering och återställning
  • Sök / filtrera
  • Teamhantering
  • Text till tal
  • Textredigering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Tid och närvaro
  • Tidrapportering
  • Tidsspårning
  • Tillgänglighetshantering
  • Transkribering av telefonsamtal
  • Transkript/chatthistorik
  • Tredjepartsintegration
  • Tvåvägs ljud och video
  • Undersökningar och feedback
  • Uppdateringar i realtid
  • Uppdragshantering
  • Uppgiftsförloppsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Uppgiftsredigering
  • Utbildningshantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Varningar/eskalering
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Videokonferense
  • Vinsthantering
  • Virtuella tillägg
  • Visuell analys
  • VoIP
  • Volontärhantering
  • WYSIWYG-redigerare
  • Webbplatshantering
  • Webbplatsintegration
  • Widgets
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Överföringar / dirigering

Bitrix24 Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Zendesk Sell är en säljinriktad CRM-programvara som hjälper dig att slutföra fler affärer.
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Pipefy är en processhanteringsprogramvara som ger vem som helst möjlighet att skapa och automatisera effektiva arbetsflöden på egen hand.
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera teamens arbete i stor skala. Se varför Asana utmärker sig på Capterra. Lär dig mer om Asana

Recensioner av Bitrix24

Medelpoäng

Totalt
4,2
Enkel användning
4,0
Kundservice
4,0
Funktioner
4,3
Valuta för pengarna
4,2

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
45%
4
37%
3
12%
2
3%
1
3%
Paulo
Paulo
Finance i Brasilien
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Great task management platform. Great freemium version!

5,0 för 8 månader sedan

Kommentarer: Overall Bitrix24 has been great for my business. Having a place to see all the tasks, assign to employees and follow up on the work has really saved me time and money!

Fördelar:

For task management it's FREE, it's easy to set up, it's easy to use.

Nackdelar:

There are many features that I haven't had the chance to use because it would require me to take some time to review it, test, and implement with the team.

Svar för Bitrix

för 7 månader sedan

Thank you for your positive review and for choosing Bitrix24 as your task management platform, Paulo! We're thrilled to hear that our free version has met your business needs, making setup and daily use easy and efficient. We understand that exploring new features can require time and effort, and we're here to support you through that process. Our team is ready to help with resources, training, and support to ensure you can make the most out of Bitrix24. Your success in saving time and money by streamlining task management and team coordination is exactly what we aim for. Thank you for sharing your experience, and we look forward to continuing to support your business growth.

G
New Business Development i Filippinerna
Marknadsföring och reklam, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Try it! Bitrix is our pick and we've tried a lot of what's out there.

4,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: great, ive been using it for years. ive tried a whole bunch of others, trello, asana, clickup, basecamp etc etc....

Fördelar:

all in one platform , we started with our business unit that is a marketing agency and will gradually expand its use to our business units.

Nackdelar:

hoping for more integration with other platforms like APOLLO , or platforms for marketing, sales and data.

Övervägda alternativ: Trello, Basecamp, ClickUp och Asana

Anledningar att välja Bitrix24: bitrix was able to consolidate a bunch. i just wish it had OKR capability

Tidigare programvara: Trello, Basecamp, ClickUp och Asana

Anledningar att byta till Bitrix24: ease of use and consolidation of tools/use cases

Svar för Bitrix

för 3 månader sedan

Thank you for your review and for being a part of the Bitrix24 community! We're delighted to hear that you find our platform to be a versatile and valuable tool for your business. If you have any further feedback, suggestions, or need assistance with any aspect of Bitrix24, please don't hesitate to reach out.

Pietro
Project Manager i Schweiz
Internet, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Bitrix24 is a good Task Management Software

4,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: Support is fast and solution orientated.

Fördelar:

Many functions, acts a global enterprise solution.

Nackdelar:

Some features and functions are not elaborated and thought well.

Svar för Bitrix

för 2 månader sedan

Hi Pietro! Thank you for sharing your valuable feedback on your daily use of Bitrix24. We look forward to continuing to support your business's growth and success.

Anna
HR i Armenien
Marknadsföring och reklam, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

My humble opinion as a beginner

3,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: I worked at marketing agency as an HR and executive assistant. All the processes were under my supervision. We had several sections. Sales, HR, trainings, and company drive. We mainly use to keep our sales stages and he stages. Unfortunately we don't generate any documents, though I know it's possible. So the main advantages of this CRM were out of our operations. And it is costly I think

Fördelar:

I have been working with bitrix24 over a year. To be honest it was my first time to work with CRM. As a management tool to simplify many processes I did like it. Also drive option on corporate and individual level to store your files. Bitrix 24 offers many options, but it's a little complicated. Existing chat feature that allows to creat any group or meeting chats, to make it confidential is great. To limit opportunities vor B and A level employees is also a good option in operation. Also I like task management features. Deadlines attendee observer Features. Unfortunately the company I worked with didn't use many features of this CRM to have greater benefit out of it: sales pipelines, documenting features. Overall for the beginner level I liked it.

Nackdelar:

As a C level worker, I used all the features our company had an access. And the abundance of buttons and confirmation were too much. I didn't like to put save button at any turn.

Svar för Bitrix

för 2 månader sedan

Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24. We're here to support your continued success with Bitrix24 and are keen to make your experience even better.

Juan Carlos
Development and Programming Bitrix Coordinator i Colombia
Finansiella tjänster, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

We use Bitrix24 because is good

5,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: We developed Bitrix24 in our company, we adapt it to our process, it was a seamless implementation process because Bitrix is very flexible. We managed to sale 35% more in the first year, thanks to this platform.

Fördelar:

Flexibility, adaptability, it has a lot of tools and a strong api directory.

Nackdelar:

It does not have multiple steps automated campaigns.

Övervägda alternativ: HubSpot Marketing Hub, Zoho CRM, Asana och HubSpot CRM

Anledningar att byta till Bitrix24: Because it is very complete, it is not an ERP, but it gets close to it and it is affordable.

Svar för Bitrix

för 2 månader sedan

Thank you so much for taking the time to share your detailed feedback about Bitrix24, Juan Carlos! We're thrilled to hear that you've found our platform to be a powerful ally in fostering collaboration and boosting productivity within your company.

Lukasz
IT Specjalist i Polen
Grossist, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Much done, but still much to improve

3,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: I would love to see a place where users can submit their ideas for developing the app - and others vote on these ideas. The ideas with the most votes would be introduced first. At the moment, I don't know at what stage my amendment is being submitted, when it will be introduced and if it will be at all (because maybe it only bothers me).

Fördelar:

Great flexibility in the programme and the ability to add your own functions to many modules.

Nackdelar:

Poorly developed very basic functions that issue the basis for work. Holiday requests - does not count remaining holiday days Chat - it is not possible to change status to e.g.: homeoffice (as is the case with slack). No autosave in tasks. Mail client that is completely undeveloped.

Svar för Bitrix

för 3 månader sedan

Thank you for your comprehensive review and for choosing Bitrix24, Lukasz! Your feedback is invaluable as we continuously work to improve our set of tools. Thank you for your support and for being part of the Bitrix24 community!

Tembi
Executive Director i USA
E-lärande, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Bitrix24 provides a lot of features for your business

4,0 för 8 månader sedan

Fördelar:

I liked the versatility of the features and having them all on one platform.

Nackdelar:

I feel as though Bitrix24 is not very user-friendly. It has wonderful features, but it is a little technical.

Svar för Bitrix

för 7 månader sedan

Thank you for your review and for highlighting the versatility of Bitrix24, Tembi. We're proud to offer a comprehensive platform that meets a wide range of business needs. We understand your concerns about user-friendliness and acknowledge that the technical nature of our features can be challenging. We're committed to improving our platform's usability and providing resources to help users navigate our system more easily. Your feedback is crucial in guiding these improvements, and we're grateful for the opportunity to serve your business needs better. Thank you for choosing Bitrix24 as your all-in-one solution.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Not very user friendly

3,0 för 8 månader sedan

Kommentarer: Some of our clients don't like Hubspot, or find it too expensive. They usually go for Bitrix or Zoho CRM. Bitrix is good, but adds too much overhead for us and additional stress.

Fördelar:

I liked that it had a lot of features to offer. We considered this product for a client of ours after they brought it to our attention. Doing integrations was painful as a lot of bugs happened in this system

Nackdelar:

It's very user-friendly, but the design made it difficult for our client's employees to work on it and we had to bring in a Bitrix expert to do continuous training for them.

Övervägda alternativ: Zoho CRM och HubSpot CRM

Anledningar att byta till Bitrix24: It was mostly cost for most of the customers that have decided to use it.

Svar för Bitrix

för 7 månader sedan

Thank you for taking the time to share your feedback. We're glad to hear that the extensive features of Bitrix24 caught your attention. We understand that the complexity of our system can sometimes be challenging, and we're continuously working on making our platform more user-friendly and intuitive. We appreciate your honesty and will take your comments into consideration as we strive to improve.

Francesco
CEO i Italien
Konsthantverk, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa

If you need a tool to make your business simple, look elsewhere

3,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Bad, I've deleted my account after the trial since I had too many issues and lost time while working on it

Fördelar:

Surely it's full of features, basically anything a CRM can have.

Nackdelar:

Its price and assistance are very bad. It is very costly if you really want to use all of its feature and if you have just a simple problem and need to get in touch with the support team, it can be awful. Design can be better too.

Övervägda alternativ: Asana

Anledningar att byta till Bitrix24: I didn't actually. I moved to anther CRM, Freedcamp.

Svar för Bitrix

för 2 månader sedan

Thank you for taking the time to share your thoughts and experiences with Bitrix24. We truly value the feedback from our users as it helps us to continuously improve and better serve your needs.

Mehmet
Export Dep. i Turkiet
Internationell handel och utveckling, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

One of the perfect

5,0 för 9 månader sedan

Kommentarer: We are a team of 4 people, which is in different location and country. We chose Bitrix for its simplicity, multi-language and are used on android.

Fördelar:

There are a maximum of options with an easy to use interface.

Nackdelar:

What I like about plsu is the application on android. I did not find an application that has other resemblance with the web version.

Teresa
Accounts and Office Admin i Australien
Elektrisk / elektronisk tillverkning, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Try it - you'll like it!

5,0 för 3 månader sedan

Kommentarer: Very good. Relatively easy to use and customise for our business.

Fördelar:

Customisable, relatively easily with support from notes and bitrix chat support.

Nackdelar:

Difficult to keep abreast of feature enhancements due to length of youtube videos and sometimes support notes are not easy to understand.

Svar för Bitrix

för 3 månader sedan

Thank you for your review and for being part of the Bitrix24 community! We're glad to hear that you find Bitrix24 customizable and easy to use for your business.

Norah
Co-Founder and CEO i Israel
Verktyg, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Bitric24 10/10 Rating

5,0 för 7 månader sedan

Fördelar:

Qualifications for multi-purpose functions, Online meeting bookings and scheduling. Employee intranet portal and mass messaging. Online P/TM capabilities. OKR and KPI monitoring. Project completion time estimate. Online proofing and digital marketing tools.

Nackdelar:

Bitric24 is awesome software with all we need.

Svar för Bitrix

för 7 månader sedan

Thank you for the stellar review and 10/10 rating, Norah! We're thrilled to hear Bitrix24 meets all your needs, from project management to digital marketing tools. Your switch from multiple platforms to Bitrix24 underscores the versatility and comprehensive features we strive to offer. We appreciate your support and look forward to continuing to serve your business needs.

Nathalie
Office Manager i USA
Medicinsk praktik, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

A Powerful Tool You Need!

5,0 för 8 månader sedan

Fördelar:

What I love most about Bitrix24 is that we only need one system to handle everything! I don't need 3 separate systems for accounting, CRM, task management- I only need just this one.

Nackdelar:

I've had plenty of time working with Bitrix24 to test out it's performance and it hasn't let us down! I have no dislikes.

Svar för Bitrix

för 7 månader sedan

Thank you for your glowing review, Nathalie! We're delighted to hear that Bitrix24 has become your all-in-one solution for accounting, CRM, and task management. It's our goal to provide a powerful and reliable tool that meets all your business needs. Your satisfaction and success with Bitrix24 mean the world to us. Thank you for choosing us and for your trust in our platform.

Ali
Ali
Oilfield infrastructure Administrator i Kenya
Verifierad LinkedIn-användare
Olja och energi, 501‒1 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Advancing in collaboration and project management with Bitrix24.

5,0 i fjol

Kommentarer: Bitrix24 is a fantastic digital workspace that allows us to work closely and collaboratively during our projects. It makes information sharing and communication pretty easy. It helps us to keep our project works very organized and perform all our duties within the timelines we have set.

Fördelar:

Bitrix24 has been a good and reliable solution to us and thats why we constantly use it to collaborate during our works mostly in projects. The support we get is exceptional and the team is very dedicated to ensure we solve our issues as quickly as possible. Communicating during projects is easy thanks to the video calls, online meetings and the instant messaging functions. We have also seen Bitrix24 keeping our files very safe.

Nackdelar:

Bitrix24 is not very user-friendly to use and for us, we needed some training in the initial stages so as to learn how we can make the best use of its features.

Jessica
Digital Content Creator i Storbritannien
Broadcast Media, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Bitrix24, a great customer support tool and it's free

5,0 för 2 månader sedan

Kommentarer: I's a great customer support tool an all in one solution.

Fördelar:

It makes it so much easier to analyse the success of sales and it's useful in executing projects that require communication and collaboration.

Nackdelar:

Not sure of any downside because it makes for seamless collaboration with my team mates. And it's free!

Svar för Bitrix

för 2 månader sedan

Thank you for your review of Bitrix24, Jessica! We're delighted to hear that you find our platform to be a versatile and valuable tool for your business. If you have any further feedback, suggestions, or need assistance with any aspect of Bitrix24, please don't hesitate to reach out.

Bennett
Director of Operations i USA
Finansiella tjänster, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Online Time Clock: Bitrix24

5,0 i fjol

Kommentarer: Real-time file sharing.Team collaboration.Task and project management.

Fördelar:

It combines CRM, file sharing, time tracking, task and project management tools in one central repository.

Nackdelar:

I have used Bitrix24 for quite long now and I pike how the vendor technical team respond rapidly to our queries whenever we have issues.

Hrach
Hrach
CEO i Armenien
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa

Testing the CRM

3,0 för 8 månader sedan

Fördelar:

Overall not too bad, or even could be good for other purposes other than B2B Sales.

Nackdelar:

For B2B Sales - not the best and user-friendly CRM.

Svar för Bitrix

för 8 månader sedan

Thank you for sharing your feedback on testing Bitrix24 CRM. Your insights are valuable to us as we continuously work to improve our platform and better meet the diverse needs of our users.

Duane
President i USA
Datormjukvara, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Challenging but worth it

5,0 för 5 månader sedan

Kommentarer: Overall my experience with the platform was okay. A little challenging at times because their approach is not conventional but it gets the job done well once setup correctly

Fördelar:

The robust offering it provides is more than sufficient

Nackdelar:

A bit on the pricey side of the spectrum

Svar för Bitrix

för 5 månader sedan

Thank you for your review, Duane! We’re pleased to know that you preferred our mix of functionality and we wish you continued success in your business endeavors with the help of Bitrix24!

Rausibell
Rausibell
SVP of Marketing i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Detaljhandel, 201‒500 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Bitrix24 transforms immediate searches

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Bitrix24 is used as a data center to store information about leads, customers, competitors and as a social network that promotes communication between different areas of the company for the purpose of recording important information. It became our main information system because it has a powerful search tool that makes queries easier and faster. We also use work groups to divide information based on regions or user levels.

Fördelar:

If your business is not very large or complex, the free version is sufficient. It is easy to connect with other programs that automate marketing campaigns. The simplified feature is a great way to share information and communicate with everyone who uses it or just a specific group. Segmentation can be done based on subgroups. The search function is excellent, allowing you to find information previously organized by company or contact.

Nackdelar:

The features that take care of managing deals and the sales funnel are more complex than those of other cloud CRM providers. We tried using it initially, but it wasn't what we were looking for. The permissions function is reduced. We tried to identify the type of person who has their own business/contacts in mind, but it was not possible. Sometimes the interface of a system is too complex in certain sections.

Andrés J
Andrés J
CEO i Colombia
Verifierad LinkedIn-användare
E-lärande, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

An interesting CRM/Intranet Alternative

3,0 i fjol

Fördelar:

Their free tier is amazing, and I really like the idea of being and expended CRM, Intranet and more. Bitrix24 is its own category, and I haven't found a similar tool covering so many bases.

Nackdelar:

By having so many features, it can be confusing at times. It will take some time to take full advantage of what Bitrix24 has to offer.

Övervägda alternativ: Pipedrive och HubSpot CRM

khaled
CEO i Egypten
Jordbruk, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

a little bit of this and that

4,0 för 2 år sedan

Kommentarer: its the bumping heart of the business helped me to run a mega operation company with so mush less employees

Fördelar:

a nice collection of features that really help kick start the business

Nackdelar:

very slow deployment of new necessary needed features

Övervägda alternativ: Zoho CRM, Pipedrive och Salesforce Sales Cloud

Anledningar att byta till Bitrix24: free features and pricing

Abel
Abel
Agent i Benin
Verifierad LinkedIn-användare
Turistföretag, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Avis bitrix24

4,0 i fjol

Kommentarer: it's a good software that allowed me to have less time at work in the management of my company and to be closer to my customers, however it should review its price

Fördelar:

allows me to reduce my working time in the management of my projects to be closer to my clients with simple and user-friendly software

Nackdelar:

what makes it less competitive with others is its high cost

Hidehisa
Hidehisa
IT i Japan
Verifierad LinkedIn-användare
Flygbolag/flyg, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

There are problems with using in Japan. (Include Double byte area, I guess)

3,0 för 2 år sedan

Kommentarer: I love this product very much, but I cannot recommend it in Japan unless the above problems are solved. Missing an opportunity.

Fördelar:

It is inexpensive and can be used very profitably once the concept is understood.

Nackdelar:

1.There are no Japanese fonts available for Bitrix24Doc.2.Reading office files is very slow, perhaps due to regional issues.3.Cannot input 2-byte characters for scrum input.4.Videoconferencing is very unstable.>Due to the above problems, it could not be the main infrastructure of the company.

Brijesh
IT Coordinator i Turkiet
Turistföretag, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Collaborate and succeed with Bitrix24

4,0 i fjol

Kommentarer: Impressive all-in-one solution, Bitrix24 simplifies our operations.

Fördelar:

Task management simplified with Bitrix24, loving the progress!

Nackdelar:

Higher-tier plans get expensive, more affordable options desired.

Muhammad
Manager i USA
Marknadsundersökning, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Review Bitrix24

5,0 i fjol

Kommentarer: it is a very useful tool for any business who wants faster and effective way of reaching and communicating with its employees.

Fördelar:

Bitrix24 helped my company stay organized in its conversations with existing & potential clients.

Nackdelar:

It's mobile app functionality is quite limited. Bitrix offers a lot of features. It would be nice to have those features laid out in an easier layout.

Programvara inom