I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Vad är Flowie?

Flowie är den ultimata plattformen för inköp och finansiell verksamhet för moderna företag. Flowie centraliserar inköp till betalning (P2P), beställning till betalning (O2C) och kassaflödeshantering – allt med en användarupplevelse i konsumentklass. Flowie har global täckning: via plattformen kan fakturor från och till över 60 länder hanteras, samtidigt som den är 100 % skattekompatibel (e-fakturering). Flowie synkroniseras integrerat på några minuter med alla företagets verktyg, utan att det behövs en integratör.

Vem använder Flowie?

Medelstora och stora företag med komplexa processer. Vi hjälper också små och medelstora företag, eftersom vi vanligtvis är gratis (användning baseras på fakturavolym)

Var kan Flowie användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Flowie

Support för Flowie

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 224 andra

Språk

engelska, franska

Prissättning av Flowie

Startpris:

Levereras inte av leverantören
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Erbjuder en gratisversion

Flowie har en gratisversion och erbjuder en gratis testversion.

Prisplaner

Om leverantören

  • Flowie

Support för Flowie

  • Telefonsupport
  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Afghanistan, Albanien, Algeriet, Amerikanska Jungfruöarna, Amerikanska Samoa och 224 andra

Språk

engelska, franska

Flowie videor och bilder

Flowie Programvara- 1
Flowie Programvara- 2
Flowie Programvara- 3
Flowie Programvara- 4
Visa 4 till
Flowie Programvara- 1
Flowie Programvara- 2
Flowie Programvara- 3
Flowie Programvara- 4

Funktioner i Flowie

  • ACH betalningshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Bankavstämning
  • Bearbetning av betalkort / kreditkort
  • Bearbetning av fakturor
  • Betalbearbetning
  • Budget / Prognoser
  • Catalog Management
  • Citat / uppskattningar
  • Data Import/Export
  • Datavisualisering
  • Dokumenthantering
  • Dubblett betalningsvarning
  • Efterlevnadskontroll
  • Elektronisk överföring av medel
  • Elektroniska betalningar
  • Ersättningshantering
  • Fakturahistorik
  • Fakturering
  • Finanshantering
  • Finansiell analys
  • Finansiell rapportering
  • Flera valutor
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
  • Försäljarstyrelse
  • Godkännande arbetsflöde
  • Godkännande av finansiell transaktion
  • Hantering av kontanter
  • Inköpsorderhantering
  • Integrationshantering
  • Klientportal
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Kontaktdatabas
  • Kostnadshantering
  • Kostnadsspårning
  • Kundfordringar
  • Kundreskontra
  • Kunduttalanden
  • Kvittanshantering
  • Leverantörshantering
  • Leverantörsskulder
  • Mobila betalningar
  • Online betalning
  • Orderhantering
  • Payment Collection
  • Prognoser
  • Purchase Order Reconciliation
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Real-Time Data
  • Real-Time Reporting
  • Regler för anpassade bedrägerier
  • Resultat- / förlustredovisning
  • Samarbetsverktyg
  • Skapa instrumentpanelen
  • Skattehantering
  • Skattkalkylator
  • Sourcinghantering
  • Spenderingsanalys
  • Spenderingshantering
  • Spenderingskontroll
  • Strategisk planering
  • Third-Party Integrations
  • Tid och kostnadsspårning
  • Transaktionsövervakning
  • Tvisthantering
  • Uppgiftshantering
  • Upphandlingshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Verifieringskedja
  • Återbetalningshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter

Flowie Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

NetSuite Procurement: fullständig insyn i inköpsprocessen för att göra inköp av varor och tjänster till bästa pris när du behöver dem.
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
Med Odoos inköpsverktyg kan du hantera leverantörer, undvika att få slut på lager och att spendera för mycket på överflödigt material.
Starta en gratis provperiod. Webbaserad ERP-programvara när den är som enklast. Kostnadsfri offert, demo och 30 dagars provperiod. Sammankopplade moduler ingår.
QuickBooks Online är ett redovisningsprogram och en app som kan användas för att administrera företag var som helst, när som helst. Lär dig mer om QuickBooks Online
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify