I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

HaloCRM

HaloCRM

Vad är HaloCRM?

HaloCRM är en kraftfull kundtjänstlösning som är utformad för växande team som behöver ett allomfattande verktyg utan begränsningar. HaloCRM:s omnikanalplattform har inga dolda avgifter eller låsta funktioner och erbjuder avancerad rapportering, självbetjäningsfunktioner, automatisering, webbplatsintegration, virtuella agenter och mycket mer. Eftersom det är lätt att komma igång med och behärska HaloCRM samtidigt som den kan få ditt företag att växa, kan du på ett flexibelt sätt centralisera din kundkommunikation med kraftfull men ändå intuitiv funktionalitet för att skapa exceptionell kundnöjdhet.

Vem använder HaloCRM?

Den passar perfekt för företag av alla storlekar, inom alla branscher, som söker en intuitiv kundtjänstlösning för alla kanaler.

HaloCRM Programvara- 1
HaloCRM Programvara- 2
HaloCRM Programvara- 3
HaloCRM Programvara- 4
HaloCRM Programvara- 5

Är du inte helt övertygad om HaloCRM? Jämför med ett populärt alternativ

HaloCRM

HaloCRM

5,0 (3)
45,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
42
53
5,0 (3)
5,0 (3)
5,0 (3)
VS.
Startpris
Prissättningsalternativ
Funktioner
Integrationer
Enkel användning
Valuta för pengarna
Kundservice
14,00 US$
månad
Gratis version
Gratis provperiod
202
67
4,1 (6 850)
4,3 (6 850)
4,1 (6 850)
Gröna staplar visar den högst rankade produkten baserat på det genomsnittliga betyget och antalet recensioner.

Andra bra alternativ till HaloCRM

Zoho CRM
Funktioner med bästa bedömningar
CRM
Hantering av säljaktivitet
Kundtjänsthantering
Salesforce Service Cloud
Funktioner med bästa bedömningar
Kontaktdatabas
Kundhistorik
Köhantering
LiveAgent
Funktioner med bästa bedömningar
Samtalsloggning
Samtalsövervakning
Spårning av supportbiljetter
Front
Funktioner med bästa bedömningar
E-posthantering
Inkorghantering
Mobilåtkomst
Salesforce Sales Cloud
Funktioner med bästa bedömningar
CRM
Kontaktdatabas
Kunddatabas
Intercom
Funktioner med bästa bedömningar
Chatt och meddelanden
Kundchatt i realtid
Livechatt
Zoho Desk
Funktioner med bästa bedömningar
Anpassningsbar branding
Biljetthantering
CRM
Odoo
Funktioner med bästa bedömningar
Finansiell rapportering
Lageroptimering
Uppgiftsförloppsspårning
Zendesk Suite
Funktioner med bästa bedömningar
Biljetthantering
Meddelanden i realtid
Stöd för biljetthantering

Recensioner av HaloCRM

Medelpoäng

Totalt
5,0
Enkel användning
5,0
Kundservice
5,0
Funktioner
5,0
Valuta för pengarna
5,0

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
100%
Ashish
Ashish
Administrator i Irland
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

A Surprisingly Comprehensive and User-Friendly CRM for Growing Teams

5,0 för 2 månader sedan

Fördelar:

I am impressed with HaloCRM as a new user. It offers a great overall experience by combining user-friendliness with powerful features. One of the standout aspects of the platform is its intuitive interface, which made the initial setup and daily use straightforward, even for someone not particularly tech-savvy. I appreciate the extensive customization options, as they allow us to tailor the CRM to fit our specific business processes.

Nackdelar:

HaloCRM has some drawbacks. The third-party integrations are somewhat limited, which might concern businesses that depend on specific external tools. Furthermore, while the mobile app is functional, it lacks some of the polish and features available in the desktop version, making it less effective when working on the go. Despite these minor issues, the overall experience has been positive, especially considering the platform’s affordability and the exceptional customer support that comes with it.

Ashley
Head Of Customer Service i Storbritannien
Bil, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Seamless Integration - Dedicated support

5,0 för 10 månader sedan

Kommentarer: Enjoyable from start to finish. The staff are great to work with and the product speaks for itself.

Fördelar:

The ease of use straight after setup was almost too good to be true. [sensitive content hidden] had everything configured ready for us on launch day. Advisors took to the system with ease and our data vs reporting improved greatly.

Nackdelar:

Additional custom fields created for tickets require SQL reporting which as a non-technical implementer of the system, I found it frustrating that wasn't already pulled to the reporting suite as an option to select.

Kirsty
Company Manager i Storbritannien
Kommersiella fastigheter, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

WMDC / HaloCRM

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: We are so happy that we have joined HaloCRM to assist our business in becoming even more efficient and providing the best service that we can to our tenants. this system ensures that all maintenance is logged y the tenant and is picked up by the team immediately ensuring nothing is ever missed.

Fördelar:

I like the ease in using the programme, and how we can now log all our Maintenance issues on a reliable system which means we can improve our service as landlord. really like the SLA time limits meaning all the team are working harder to meet these timecsales.

Nackdelar:

Nothing ! :) i have nothing negative to comment