I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Vad är monday CRM?

Use monday CRM to easily manage your entire sales cycle in one intuitive and collaborative place. monday CRM is ideal for small-medium businesses and offers customizable, no-code solutions for the entire sales pipeline. Stay on top of your sales funnel, automate repetitive work, and import leads. Centralize deal and contact info, communicate with clients, and keep your sales team aligned and focused. So you can close more deals, faster.

Vem använder monday CRM?

Perfekt för småföretagare, säljchefer och team inom alla branscher, oavsett var i världen man jobbar. Det funkar också alldeles utmärkt för konto- och kundframgångschefer som vill vårda kundrelationer efter försäljning.

Var kan monday CRM användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • monday.com
  • Belägen i Tel Aviv, Israel
  • Grundades 2014

Support för monday CRM

  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Argentina, Australien, Belgien, Brasilien, Chile och 34 andra

Språk

brasiliansk portugisiska, engelska, europeisk portugisiska, franska, italienska och 9 andra

Prissättning av monday CRM

Startpris:

12,00 US$/månad
  • Erbjuder en gratis provperiod
  • Ingen gratisversion

monday CRM har ingen gratisversion men erbjuder en gratis testversion. monday CRMbetald version börjar på 12,00 US$/månad.

Prisplaner få en gratis provperiod

Om leverantören

  • monday.com
  • Belägen i Tel Aviv, Israel
  • Grundades 2014

Support för monday CRM

  • 24/7 (Live-support)
  • Chatt

Tillgängliga länder

Argentina, Australien, Belgien, Brasilien, Chile och 34 andra

Språk

brasiliansk portugisiska, engelska, europeisk portugisiska, franska, italienska och 9 andra

monday CRM videor och bilder

monday CRM Programvara- 1
monday CRM Programvara- 2
monday CRM Programvara- 3
monday CRM Programvara- 4
Visa 5 till
monday CRM-video
monday CRM Programvara- 1
monday CRM Programvara- 2
monday CRM Programvara- 3
monday CRM Programvara- 4

Funktioner i monday CRM

  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassningsbara fält
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbara rapporter
  • Användningsspårning / Analytics
  • Arbetsflödeshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • CRM
  • Citat / uppskattningar
  • Data Import/Export
  • Dokumenthantering
  • Dokumentlagring
  • E-post marknadsföring
  • E-posthantering
  • E-postmallar
  • Flera kommunikationskanaler
  • For Financial Institutions
  • För säljteam / organisationer
  • Försäljningsprognoser
  • Försäljningsrapporter
  • Försäljningsrörledning
  • Givarhantering
  • Hantering av möjligheter
  • Hantering av säljaktivitet
  • Integration av sociala medier
  • Interaktionsspårning
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kalenderhantering
  • Kampanjhantering
  • Kommunikationshantering
  • Kontaktdatabas
  • Kontaktledning
  • Kunddatabas
  • Kundengagemang
  • Kundhistorik
  • Kundspårning
  • Lead Scoring
  • Lead-hantering
  • Lead-kvalificering
  • Lead-segmentering
  • Lead-upptagning
  • Mobilåtkomst
  • Mötehantering
  • Möteshantering
  • Ombordstigning
  • Prestandamätningar
  • Prestationshantering
  • Prioritering
  • Prognoser
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Rörledningshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Segmentering
  • Skapa leads
  • Sök / filtrera
  • Third-Party Integrations
  • Uppgiftshantering
  • Varningar / Meddelanden

monday CRM Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Tableau hjälper människor och organisationer att bli mer datadrivna som den pålitliga analysledaren.
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser.
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.

Recensioner av monday CRM

Medelpoäng

Totalt
4,7
Enkel användning
4,7
Kundservice
4,6
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,5

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
74%
4
24%
3
0%
2
1%
Ava
Ava
Staff Software Engineer i Indien
Verifierad LinkedIn-användare
Programutveckling, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Efficient contact tracking

5,0 för 5 månader sedan

Kommentarer: Monday CRM is easy to use and keeps client relationships organized, though the cost can be a hurdle for smaller teams.

Fördelar:

Setting up follow-up reminders helped me stay on top of client interactions without missing important deadlines.

Nackdelar:

The pricing is a bit high, especially if you need access to advanced tools, which can be challenging for small teams.

Amanda
Amanda
Human Resources Generalist i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Sjukhus och hälsovård, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

It is a great tool to control our sales efforts of all kinds

4,0 för 2 år sedan

Kommentarer: It aids in keeping tabs on our various sales efforts, giving us an accurate picture of where we stand, and facilitating the dissemination of vital sales data throughout the organization.

Fördelar:

Boards may be readily moved and interacted with one another. If you're in the real estate business, I highly recommend this software. Maintain an excellent database. Simple to complete on any device.

Nackdelar:

There is nothing I don't like about Monday.com CRM so far, except that it doesn't integrate with our SAP product. The inability to do content searches using MondayDoc is a notable omission from Monday.com.

bakka
invetory officer i Uganda
Byggnadsmaterial, 501‒1 000 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Great experince with in a min time

2,0 för 6 månader sedan

Fördelar:

Workflow features was the main reason why i purchased this software but it didnot move on well for the time i used the software.

Nackdelar:

I wish they could refund me the subscription that i wasted while using this software.

Zac
Zac
President / CEO i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Kläder och mode, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

A great all-in-one CRM and project planning software.

5,0 för 3 år sedan

Kommentarer: This platform has allowed me to grow my business processes through one main "hub" platform and has made it so easy for me to onboard new members and get them acclimated to the work flow immediately.

Fördelar:

The flexibility of boards to be created with different purposes such as client management, lead generation, financial analysis, project management, team management, file storage and so much more. I've really leaned to Monday to become my all-in-one hub for my business processes.

Nackdelar:

There are definitely growing pains to creating the perfect software that fits your needs but trial and error is just part of the process. I'm planning and creating uses for Monday I never thought of 6 months ago which I've only been able to think of because of my experience gained from daily use of the software.

Övervägda alternativ: Salesforce Sales Cloud och Asana

Anledningar att byta till monday CRM: Monday has a much more user-friendly interface which is important to me when onboarding new team members. I want to make our system something people enjoy using instead of dreading to do a daily task on a non-ergonomic system like some of the competitors.

Samuel
Samuel
Founder i Kanada
Verifierad LinkedIn-användare
Marknadsföring och reklam, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Would recommend to manage everything

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: We got more efficient because we can manage priorities and tasks more easily. Sections for leads helped our team see who had to contact clients. We also used it to work on social media content together.

Fördelar:

Really liked the task management and the lead management. Super efficient with my team, easy to use and easy to implement. Liked the lead funnel to manage my prospection.

Nackdelar:

The fact that time tracking is in a pricier version. I would like to see an access to clients for certain boards i want to show them.

Övervägda alternativ: Trello och ClickUp

Anledningar att byta till monday CRM: Interface looked prettier and more seamless. Price was also a factor. Free trial convinced us to use monday!