I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Sverige Lokal produkt

Vad är Cloudmore?

Recurring billing in B2B poses unique challenges. Automating these processes with Cloudmore's platform helps reduce costs and enhance efficiency, while providing multi-level billing support, self-service options, and data-driven insights for closer customer relationships. Choose Cloudmore for a scalable and future-proof solution that streamlines your B2B subscription and consumption billing, and simplifies your billing and provisioning processes.

Vem använder Cloudmore?

MSP, IT-leverantörer, Microsoft Direct CSP och distributörer

Var kan Cloudmore användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Cloudmore

Support för Cloudmore

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Danmark, Finland, Irland, Kanada och 8 andra

Språk

baskiska, engelska, finska, spanska, svenska och 2 andra

Prissättning av Cloudmore

Startpris:

Levereras inte av leverantören
  • Erbjuder en gratis provperiod

Cloudmore erbjuder en gratis testversion.

Prisplaner

Om leverantören

  • Cloudmore

Support för Cloudmore

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Danmark, Finland, Irland, Kanada och 8 andra

Språk

baskiska, engelska, finska, spanska, svenska och 2 andra

Cloudmore videor och bilder

Cloudmore Programvara- 1
Cloudmore Programvara- 2
Cloudmore Programvara- 3
Visa 4 till
Cloudmore-video
Cloudmore Programvara- 1
Cloudmore Programvara- 2
Cloudmore Programvara- 3

Funktioner i Cloudmore

  • Användningsspårning / Analytics
  • Avbokningshantering
  • Fakturering
  • Flera valutor
  • Inskrivning/onboarding
  • Orderhantering
  • Prenumerationshantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Produktkatalog
  • Rabatthantering
  • Samling av brevhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Third-Party Integrations
  • Återkommande / prenumerationsfakturering

Cloudmore Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Används för att hantera abonnemang, betalningshantering, rapportering och fakturering.
CloudBlue hjälper företag att lyckas i som-en-tjänst-ekonomin och förkortar tid till intäkter.
Prenumerationshantering och återkommande fakturor – tillverkad i Tyskland för Europa
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
Lösning för hantering av återkommande fakturor som gör det möjligt för företag att hantera prenumerationer, fakturor, finansiella rapporter, betalningar och mer.
Zoho Subscriptions är en webbaserad programvara för hantering av återkommande fakturering och prenumerationer för ditt prenumerationsföretag.

Recensioner av Cloudmore

Medelpoäng

Totalt
4,5
Enkel användning
4,8
Kundservice
4,3
Funktioner
4,6
Valuta för pengarna
4,3

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
70%
4
10%
3
20%
Matthew
Matthew
Technical Engineer i Storbritannien
Verifierad LinkedIn-användare
Dator- och nätverkssäkerhet, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Great software, does the job efficiently

5,0 för 3 år sedan

Kommentarer: It works as expected and allows an easy and efficient management experience.

Fördelar:

Ease of use and simplicity of the management GUI.

Nackdelar:

Different logins for different reseller customers makes it less streamlined as it could potentially be.

Trevor
Manager Cloud Practice i Kanada
Informationsteknologi och tjänster, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Great Onboarding Experience and Great Solution

5,0 för 3 år sedan

Fördelar:

The Billing and Reporting: Detailed reporting for our customers. Billing and Pricing is easier to track and we have leveraged this solution for monthly reconciliation. The billing and reporting has simplified our monthly invoicing process and has saved two days of effort for the team. The Cloudmore Team and Ease of Onboarding: Working with the Cloudmore team has been fantastic. The team is very responsive to assist with any issues and the onboarding process was excellent. Very well structured and [SENSITIVE CONTENT] who was our onboarding rep was a pleasure to work with. He provided a lot of good information and guidance and made the transition extremely smooth.

Nackdelar:

The one thing I would hope to see soon is an automated invoicing process.

Daniel
Daniel
Cloud General Manager i Israel
Verifierad LinkedIn-användare
Datormjukvara, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Cloudmore Review

3,0 för 3 år sedan

Kommentarer: They are very nice to work with , understanding, on the expensive side

Fördelar:

Ease of use , love the self serving part of the portal , GUI is great , the Customer success team is very professional

Nackdelar:

They need better reaction time for support and brining in new features

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Högre utbildning, 501‒1 000 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Experiencia con Cloudmore

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Cloudmore es muy bueno para la gestión de servicios en la nube ademas puedes acceder, administrar y controlar sus recursos de computación en la nube.

Fördelar:

El software Cloudmore es una buena plataforma de gestión de servicios en la nube. Me gusta que permite a las empresas y organizaciones acceder, administrar y controlar sus recursos de computación en la nube de forma eficiente y segura.

Nackdelar:

No hay algo que me disguste por el momento.

Ryan
Support Team Leader i Storbritannien
Informationsteknologi och tjänster, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Easy to use and great

5,0 för 3 år sedan

Kommentarer: One word - Awesome. The support team when needed(Which is very rare) are quick and very helpful to resolve issues. They are incredibly helpful not only during setting up but during day to day usage if we have a question.

Fördelar:

This software helps us provide a very nice and clean front end self service portal for our users while also providing us with a robust and working backend for us. Having options like price lists for different orgs really helps with customers billing and means we don't have to edit the bills our selves before sending them out.

Nackdelar:

My only issue with the program is that if User A looks after User B/C they have to have a log in for B/C portals and can't access them via their own log in. This means they need multiple log ins for the portal. However if they were a CSP themselves it wouldn't be an issue.