Vad är Trello?

From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.

Vem använder Trello?

Trello is for teams of all sizes, for the creators and doers, and for those who take dreams to done. Trusted by millions, Trello powers teams all around the world.

Var kan Trello användas?

Moln, SaaS, webb-baserat, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Om leverantören

  • Atlassian
  • Belägen i San Francisco, USA
  • Grundades 2013
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Brasilien, Filippinerna, Frankrike, Förenade Arabemiraten och 11 andra

Språk

engelska, finska, franska, italienska, japanska och 14 andra

Om leverantören

  • Atlassian
  • Belägen i San Francisco, USA
  • Grundades 2013
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Brasilien, Filippinerna, Frankrike, Förenade Arabemiraten och 11 andra

Språk

engelska, finska, franska, italienska, japanska och 14 andra

Trello videor och bilder

Trello Programvara- 1
Trello Programvara- 2
Trello Programvara- 3
Visa 4 till
Trello-video
Trello Programvara- 1
Trello Programvara- 2
Trello Programvara- 3

Jämför Trello med liknande produkter

5,00 US$/år
Gratis version
Gratis provperiod
13,49 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
10,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
7,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod

Funktioner i Trello

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Aktivitetspanel
  • Aktivitetsspårning
  • Anpassningsbar instrumentpanel
  • Anpassningsbara mallar
  • Anteckningshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Arbetsflödeskonfiguration
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Automatisering av marknadsföring
  • Brainstorming
  • Budgethantering
  • CRM
  • Data Import/Export
  • Diskussioner / forum
  • Dokumentlagring
  • Dra och släpp
  • E-posthantering
  • Eftersläpningshantering
  • Elektroniska formulär
  • Fakturering
  • Fildelning
  • Filhantering
  • Fjärrstöd
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Flera kampanjer
  • Formulärsautomation
  • Färdplanering
  • Försäljarstyrelse
  • Försändelsespårning
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Grafisk arbetsflödesredigerare
  • Gästtillgång
  • Hantera arbetsflöde för orientering
  • Idéhantering
  • Importera uppgifter
  • Ingen kod
  • Innehållshantering
  • Innovationshantering
  • Instrumentbräda
  • KPI-övervakning
  • Kalenderhantering
  • Kampanjhantering
  • Kampanjplanering
  • Kanalhantering
  • Kanban- styrelse
  • Klientportal
  • Kommentarer / Anteckningar
  • Kommunikationshantering
  • Kompetensspårning
  • Konfigurerbart arbetsflöde
  • Konvertering via e-post till uppgift
  • Kostnad-till-slutförande spårning
  • Kravshantering
  • Kundhantering
  • Kunskapshantering
  • Lagerhantering
  • Livechatt
  • Mallhantering
  • Marknadsföringskalender
  • Meddelanden
  • Meddelanden i realtid
  • Mediaplanering
  • Mobilåtkomst
  • Märkning
  • Märkning av uppgift
  • Målsättning / spårning
  • Mötehantering
  • Omröstningar / Röstning
  • Orderhantering
  • Personalhantering
  • Portföljhantering
  • Prestandamätningar
  • Prestationshantering
  • Prioritering
  • Procent-fullständig spårning
  • Processmodellering och design
  • Produktdatahantering
  • Produktkartläggning
  • Produktlivscykelhantering
  • Projektledning
  • Projektplanering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Projektspårning
  • Rapportering / projektspårning
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidschatt
  • Redigering i realtid
  • Redigering/uppdatering av uppgift
  • Regelbaserat arbetsflöde
  • Resursförfrågan
  • Resurshantering
  • Riskhantering
  • SSL-säkerhet
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning
  • Schemaläggning av resurser
  • Skapa underuppgifter
  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Statusspårning
  • Strategisk planering
  • Säker datalagring
  • Sök / filtrera
  • Tid och kostnadsspårning
  • Tidsspårning
  • Tredjepartsintegration
  • Undersökningar och feedback
  • Uppdragshantering
  • Uppgiftsförloppsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Uppgiftsplanering
  • Utbildningshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Visualisering
  • Visuell arbetsflödeshantering
  • Återkommande uppgifter
  • Åtkomstkontroller / behörigheter

Trello Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Wrike är en projekthanteringsprogramvara för företag med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera. Lär dig mer om Wrike
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
MeisterTask är det mest intuitiva verktyget för uppgiftshantering och samarbete på webben. Lär dig mer om MeisterTask
Planio hjälper team i alla storlekar att konsekvent leverera sina projekt i tid och att hålla budgeten.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.
Data analysis solution that helps businesses manage spreadsheets, create graphs/charts, perform calculations, share projects, and more.

Recensioner av Trello

Medelpoäng

Totalt
4,5 (21 168)
Enkel användning
4,5 (21 168)
Kundservice
4,3 (21 168)
Funktioner
4,3 (21 168)
Valuta för pengarna
4,6 (21 168)

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
62%
4
30%
3
7%
2
1%
1
0%
Ernesto alfonso O.
Ernesto alfonso O.
Director i Mexiko
Verifierad LinkedIn-användare
Religiösa institutioner, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Facilita la colaboración de proyectos

5,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: Una vez que entiendes la dinámica de uso, realmente se vuelve sencillo la colaboración y seguimiento de proyectos.

Fördelar:

Su interface e implementación de tableros para trabajo en equipo es sumamente ingenioso facilitando así la colaboración. La integración con Servicios Google y Calendarios, Slack, Zoom es impresionante, realmente se vuelve sencillo dar forma a ideas y proyectos en equipo.

Nackdelar:

Se requiere invertir tiempo para entender todas sus funciones y aprovechar en totalidad lo que ofrece la plataforma ya que no es tan intuitiva.

Jana K.
Jana K.
Customer Experience Strategist i Spanien
Verifierad LinkedIn-användare
Ledningsrådgivare, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

Trello Review

5,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: I love how visual Trello is. It's easy to see at a glance where I am at with all my projects and what needs my attention next.

Fördelar:

Trello is my preferred project management system, one that I use in my business as well as to manage my clients' projects. It's simple enough to use yet robust enough to handle high level of details.

Nackdelar:

I haven't really explored the Butler function and automations enough so can't talk to that aspect of Trello.

Tushar K.
Software Engineer i Kanada
Datormjukvara, 501-1 000 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Good issue tracking software for small teams and startups

3,0 förra månaden Nytt

Kommentarer: My experience is mediocre, but Trello was not a bad choice for our small team

Fördelar:

- My previous company (which was an early stage startup) used Trello for issue tracking and management. There were less than a dozen engineers, not all of who used it. Therefore it was manageable - The basic functionality is good if you don't need to do too many fancy things and don't collaborate with a lot of other teams - Trello is pretty cheap as far as I got to know from higher-ups

Nackdelar:

- There was a lack of advanced features in Trello from my experience - The UI is not the most pleasant to use, and could do with a makeover - It was not always clear where to put down specific notes about a ticket - Not a lot of integration options from my experience

Whit B.
Senior Director of Marketing and Communications i USA
Högre utbildning, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

A good task manager for small teams

4,0 för 4 månader sedan

Kommentarer: I use Trello to manage the tasks of my part time workers, especially as we are working remotely. I am able to set up projects for the via cards and add any resource material they might need.

Fördelar:

I can use this to manage the task of several workers at the same time. Each of my employees have a board and I am able to add tasks to the board directly from my email. In that way, I am able to take things off of my to-do list because I know that the task is captured somewhere else and the job will be completed.

Nackdelar:

I often have a difficult time building out a project in a way that makes sense to me. We use this much less for large project and much more for smaller individual tasks. I also wish there was a easier way of styling the cards. I have attempted to use the Trello code in the cards but unless you use them frequently, you have to relearn them all over each time.

Verifierad recensent
Director of Guest Services i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Fritid, resor och turism, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Great for an Electronic To Do List

4,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: Definitely helps keep track of all my various lists of to dos, so it's great in that way! The free version is all I use and it is super useful to me.

Fördelar:

I love that I can make different boards to organize all of my various to dos. That way, visually I can see what projects need to be done and when. I also really love the deadlines you can set for yourself, and how it visually changes the look of the board, so that it stands out.

Nackdelar:

The only cons for me really is that I know there are a lot more features to it that would probably improve my work flow even better, but it doesn't come naturally, really. It seems like I need to research more HOW to use all the processes available in it. I also don't really like that there isn't a "done" button, only "archive" and to be honest, I don't know what happens when they are archived.